‏نخستین واکنش تلگرام به دستگیری بنیانگذار آن در فرانسه

شب گذشته اکانت رسمی تلگرام با انتشار مطلبی به دستگیری بنیان‌گذار و مدیرعامل این پیام‌رسان واکنش نشان داد. به گفته تیم تلگرام٬ این پلتفرم همواره در چارچوب قوانین اتحادیه اروپا فعالیت کرده و پاول دوروف نیز در گذشته بارها و بدون مشکل به اروپا سفر کرده است. تیم تلگرام در پیام خود نوشت «پایبندی به …

۰۵ شهریور , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  3
‏نخستین واکنش تلگرام به دستگیری بنیانگذار آن در فرانسه

شب گذشته اکانت رسمی تلگرام با انتشار مطلبی به دستگیری بنیان‌گذار و مدیرعامل این پیام‌رسان واکنش نشان داد. به گفته تیم تلگرام٬ این پلتفرم همواره در چارچوب قوانین اتحادیه اروپا فعالیت کرده و پاول دوروف نیز در گذشته بارها و بدون مشکل به اروپا سفر کرده است.

تیم تلگرام در پیام خود نوشت

«پایبندی به قوانین اتحادیه اروپا: تلگرام به قوانین اتحادیه اروپا از جمله “قانون خدمات دیجیتال” پایبند است و نحوه مدیریت آن در سطح استانداردهای این حوزه قرار دارد و همواره در حال بهبود است.

پاول دوروف و سفر به اروپا: پاول  دوروف  چیزی برای پنهان کردن ندارد و به طور مداوم در اروپا سفر می‌کند.

مسئولیت پلتفرم و سوءاستفاده‌ها: این ادعا که یک پلتفرم یا مالک آن باید مسئول سوءاستفاده‌های انجام شده از آن پلتفرم باشد، غیر منطقی است.

کاربران جهانی: نزدیک به یک میلیارد کاربر در سراسر جهان از تلگرام به عنوان وسیله‌ای برای ارتباط و دریافت اطلاعات حیاتی استفاده می‌کنند.

انتظار حل سریع مشکلات: در پایان، تلگرام اعلام می‌کند که منتظر حل سریع این وضعیت است و پلتفرم در کنار کاربران خود است.»

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow