نسخه موبایلی بازی‌های رایگان Epic Games Store به زودی عرضه می شود

بازی‌های رایگان Epic Games Store که سال‌ها مورد توجه گیمرهای PC قرار گرفته و به طور منظم هر هفته بازی‌های رایگان جدیدی را به آن‌ها ارائه می‌دهد، حالا قصد دارد همین اپلیکیشن را برای کاربران موبایل نیز معرفی کند. به گزارش تکناک، Epic Games اعلام کرده که این برنامه به زودی برای پلتفرم‌های Android و […] نوشته نسخه موبایلی بازی‌های رایگان Epic Games Store به زودی عرضه می شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۴ مهر , ۱۴۰۳ - 14:00
 0  1
نسخه موبایلی بازی‌های رایگان Epic Games Store به زودی عرضه می شود

بازی‌های رایگان Epic Games Store که سال‌ها مورد توجه گیمرهای PC قرار گرفته و به طور منظم هر هفته بازی‌های رایگان جدیدی را به آن‌ها ارائه می‌دهد، حالا قصد دارد همین اپلیکیشن را برای کاربران موبایل نیز معرفی کند.

به گزارش تکناک، Epic Games اعلام کرده که این برنامه به زودی برای پلتفرم‌های Android و iOS نیز در دسترس خواهد بود.

این خبر در رویداد Unreal Fest اعلام شد، جایی که استیو آلیسون، مدیر کل Epic Games Store، درباره برنامه‌های آینده فروشگاه موبایل این شرکت صحبت کرد.

طبق گزارش mobilegamer.biz، او فاش کرد که این شرکت قصد دارد در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۴، بازی‌های رایگان و عناوین third-party را به نسخه موبایل فروشگاه اضافه کند.

نسخه موبایلی Epic Games Store اخیراً برای گوشی‌های Android و دستگاه‌های iOS در اتحادیه اروپا عرضه شده است. با این حال، Epic همچنان در نبردهای حقوقی با Apple و Google در تلاش است تا دسترسی به این فروشگاه شخص ثالث را در سیستم‌عامل‌های این دو شرکت تسهیل کند.

Epic حتی چند روز پیش شکایتی را علیه Samsung و Google نیز مطرح کرده و این دو شرکت را به محدود کردن رقابت در اکوسیستم اندروید متهم کرده است.

آلیسون در این رویداد گفت: «در فصل تعطیلات، اولین اپلیکیشن‌های third-party را عرضه خواهیم کرد. احتمالاً انتظار داریم بین ۱۰ تا ۵۰ عنوان آماده شوند و بزرگترین چالش اجرای یک راه‌حل پرداخت خواهد بود که ممکن است انتشار برخی از این عناوین را به ماه‌های بعدی موکول کند.»

بازی‌های رایگان Epic Games Store که سال‌ها مورد توجه گیمرهای PC قرار گرفته و به طور منظم هر هفته بازی‌های رایگان جدیدی را به آن‌ها ارائه می‌دهد، حالا قصد دارد همین اپلیکیشن را برای کاربران موبایل نیز معرفی کند.

بازی‌های رایگان موبایل نیز احتمالاً در همین بازه زمانی معرفی خواهند شد تا کاربران موبایل را ترغیب کند که از این فروشگاه ترد پارتی استفاده کنند. علاوه بر این، ابزارهای self-publishing نیز برای توسعه‌دهندگان در دسترس قرار خواهد گرفت که بدون نیاز به تعامل مستقیم با Epic، مانند نسخه PC، بتوانند بازی‌های خود را منتشر کنند.

با وجود اینکه هنوز جزئیات کاملی از برنامه بازی‌های رایگان موبایل منتشر نشده، احتمال می‌رود این برنامه و رویداد همانند نسخه PC به صورت هفتگی برگزار شود. در حال حاضر، بازی The Spirit and the Mouse برای کاربران PC به صورت رایگان قابل دریافت است.

نوشته نسخه موبایلی بازی‌های رایگان Epic Games Store به زودی عرضه می شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow