نصب ویندوز روی کنسول دستی Steam Deck امکانپذیر شد

کنسول دستی Steam Deck OLED شرکت Valve با یک سیستم‌عامل شخصی‌سازی شده عرضه می‌شود، اما سخت‌افزار آن قابلیت اجرای ویندوز 10 و 11 را نیز خواهد داشت. به گزارش تک‌ناک و به نقل از neowin، برخی کاربران علاقه دارند که این کنسول را با یک سیستم‌عامل جایگزین امتحان کنند تا بازی‌های پشتیبانی‌نشده یا شبیه‌سازها را... نوشته نصب ویندوز روی کنسول دستی Steam Deck امکانپذیر شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۷ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  0
نصب ویندوز روی کنسول دستی Steam Deck امکانپذیر شد

کنسول دستی Steam Deck OLED شرکت Valve با یک سیستم‌عامل شخصی‌سازی شده عرضه می‌شود، اما سخت‌افزار آن قابلیت اجرای ویندوز 10 و 11 را نیز خواهد داشت.

به گزارش تک‌ناک و به نقل از neowin، برخی کاربران علاقه دارند که این کنسول را با یک سیستم‌عامل جایگزین امتحان کنند تا بازی‌های پشتیبانی‌نشده یا شبیه‌سازها را اجرا نمایند، یا فقط برای تجربه‌ای متفاوت از آن بهره ببرند.

در راستای تسهیل این کار، شرکت Valve درایورهای رسمی Windows برای Steam Deck ارائه می‌دهد و نسخه OLED، جدیدترین نسخه این کنسول، به‌ تازگی این درایورها را دریافت کرده است.

حساب رسمی Steam Deck در X (توییتر سابق) اعلام کرد که درایورهای Windows برای نسخه OLED این دستگاه اکنون در دسترس هستند. این درایورها شامل APU، صدا، کارت‌خوان SD، وای‌فای و بلوتوث می‌شوند.

همچنین شرکت Valve اعلام کرده است که برای نصب Windows، باید بایوس دستگاه به آخرین نسخه، یعنی SteamOS 3.6.9 یا جدیدتر، به‌روزرسانی شده باشد، پس قبل از تغییر سیستم‌عامل، دستگاه خود را به‌روزرسانی کنید.

قابلیت اجرای ویندوز در کنسول دستیSteam Deck امکان‌پذیر شد

شما می‌توانید درایورهای Windows برای Steam Deck OLED را از وب‌سایت پشتیبانی رسمی دانلود کنید (درایورهایی برای نسخه معمولی LCD نیز موجود است). همچنین برای بهترین تجربه ممکن، باید Windows را با یک کلید مجوز معتبر فعال نمایید.

باید توجه داشت که شرکت Valve پشتیبانی رسمی برای کنسول‌های Steam Deck که با Windows اجرا می‌شوند، ارائه نمی‌دهد، بنابراین باید خود شما مشکلات احتمالی را برطرف کنید.

خوشبختانه، جامعه فعال Steam Deck می‌تواند اطلاعات مفید زیادی در اختیار شما قرار دهد و در صورتی که مشکلاتی ایجاد شود، می‌توانید به صفحه مربوط به بازیابی نرم‌افزار دستگاه و بازگشت به سیستم‌عامل اصلی Steam Deck مراجعه کنید.

نوشته نصب ویندوز روی کنسول دستی Steam Deck امکانپذیر شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow