نصب یک زمین بسکتبال نوآورانه در آلمان + ویدئو

در مونیخ، یک زمین بسکتبال به نام “GlassFloor” با قابلیت نمایش LED که امکانات نوآورانه بسیاری دارد، توسط شرکت ASB GlassFloor نصب شده است. به گزارش سرویس تک‌ناک، این زمین نوآورانه، که اولین نصب دائمی آن اعلام شده است، از میلیون‌ها LED در زیر سطح شیشه‌ای سخت روی یک زیرساخت آلومینیومی دو فنره تعبیه شده... نوشته نصب یک زمین بسکتبال نوآورانه در آلمان + ویدئو اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۵ شهریور , ۱۴۰۳ - 14:59
 0  1
نصب یک زمین بسکتبال نوآورانه در آلمان + ویدئو

در مونیخ، یک زمین بسکتبال به نام “GlassFloor” با قابلیت نمایش LED که امکانات نوآورانه بسیاری دارد، توسط شرکت ASB GlassFloor نصب شده است.

به گزارش سرویس تک‌ناک، این زمین نوآورانه، که اولین نصب دائمی آن اعلام شده است، از میلیون‌ها LED در زیر سطح شیشه‌ای سخت روی یک زیرساخت آلومینیومی دو فنره تعبیه شده است.

این سیستم امکان نمایش علائم استاندارد زمین بسکتبال، تبلیغات متحرک و داده‌های بازی را فراهم می‌کند و قابل استفاده در جلسات تمرینی با هوش مصنوعی نیز می‌باشد.

بیشتر زمین‌های بسکتبال دارای کف چوبی هستند. اگرچه برخی از آنها ممکن است به زودی به صفحه نمایش دینامیکی چشمگیر ASB GlassFloor روی بیاورند. اولین نصب دائمی این زمین بسکتبال در اوایل این هفته اعلام شد.

ASB GlassFloor که توسط یک شرکت آلمانی به همین نام ساخته شده است، در واقع بیش از 10 سال است که وجود دارد.

هر چند تمام استفاده‌های قبلی از آن موقتی بوده و تاکنون روی کفپوش‌های چوبی در مکان‌های ورزشی سرپوشیده قرار گرفته است.

با وجود این، سه‌شنبه هفته گذشته، این شرکت اعلام کرد که این سیستم قرار است به طور دائم در سالن پارک BMW در مونیخ، که زمین اصلی باشگاه بسکتبال شریک اف سی بایرن است، نصب ‌شود.

یک نسخه موقت از این زمین برای افتتاحیه فصل تیم اف سی بایرن در سال گذشته استفاده شد.

مدل دائمی اکنون در حال نصب است و مشارکت شرکت ASB با بایرن در حال حاضر تا سال 2030 اجرا می‌شود.

زمین بسکتبال با قابلیت نمایش LED در آلمان نصب می شود

ASB GlassFloor دارای میلیون‌ها LED است، که در زیر یک سطح شیشه‌ای ایمن قرار گرفته‌اند و توسط یک زیرسازی آلومینیومی با دو فنر زیرین پشتیبانی می‌شوند.

با استفاده از یک تبلت جداگانه که دارای نرم‌افزار GlassCourt OS است، کاربران می‌توانند LEDها را به صورتی تنظیم کنند که علائم سنتی کف بسکتبال، تبلیغات متحرک، داده‌های بازی (مانند یک چهارم و امتیاز)، معرفی بازیکنان، یا هر چیز دیگری را که می‌خواهند، نمایش دهند.

همچنین می‌توان از این سیستم در طول جلسات تمرینی تقویت‌شده با هوش مصنوعی استفاده کرد و اطلاعاتی مانند: موقعیت‌های بی‌درنگ بازیکنان و زمین، گزینه‌های ارسال توپ و حتی سرعت دویدن فعلی آنها را نمایش داد.

استفاده از یک زمین بسکتبال نوآورانه در آلمان

اگرجه به نظر می‌رسد این زمین بسکتبال شیشه‌ای باشد، طراحان اظهار می‌کنند که شیشه حدود 2.5 برابر کشسان‌تر از کفپوش چوبی سخت است.

همچنین مجموعه‌ای از نقاط سرامیکی روی سطح آن باعث چسبندگی بیشتر آن می‌شود و احتمال کمتری دارد باعث سوختگی ناشی از اصطکاک شود.

این زمین باید 70 سال دوام داشته باشد و LEDها برای مدت زمان حداقل 100000 ساعت خوب هستند.

همچنین این نوع زمین برخلاف کف چوبی نیازی به روکش مجدد ندارد.

بر اساس گفته شرکت ASB GlassFloor، این زمین دارای گواهینامه برای بالاترین سطح مسابقات توسط فدراسیون بین‌المللی بسکتبال، فدراسیون بین‌المللی هندبال و فدراسیون بین‌المللی والیبال است.

این زمین بسکتبال خاص در پارک BWW پس از اتمام نصب در انتظار تأیید رسمی می‌باشد.

 

نوشته نصب یک زمین بسکتبال نوآورانه در آلمان + ویدئو اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow