نمایش قابلیت‌های ترجمه زنده هوش مصنوعی گلکسی در المپیک پاریس

سامسونگ به تمام ورزشکاران شرکت‌کننده در المپیک 2024 پاریس یک نسخه ویژه از گلکسی زد فلیپ 6 اهدا کرد. این شرکت اخیراً اعلام کرده که یکی از ویژگی‌های پرکاربرد این گوشی توسط شرکت‌کنندگان و هواداران، قابلیت “مترجم” بوده است. این قابلیت به دو نفر اجازه می‌دهد تا در زمان واقعی به زبان‌های خود صحبت کنند […]

۱۹ مرداد , ۱۴۰۳ - 19:59
 0  7
نمایش قابلیت‌های ترجمه زنده هوش مصنوعی گلکسی در المپیک پاریس

سامسونگ به تمام ورزشکاران شرکت‌کننده در المپیک 2024 پاریس یک نسخه ویژه از گلکسی زد فلیپ 6 اهدا کرد. این شرکت اخیراً اعلام کرده که یکی از ویژگی‌های پرکاربرد این گوشی توسط شرکت‌کنندگان و هواداران، قابلیت “مترجم” بوده است. این قابلیت به دو نفر اجازه می‌دهد تا در زمان واقعی به زبان‌های خود صحبت کنند و گوشی به طور خودکار کلمات را ترجمه و حتی روی دو صفحه نمایش گوشی نشان می‌دهد. این ویژگی به تقویت ارتباطات معنادار بین ورزشکاران کمک می‌کند.

اعضای تیم سامسونگ گلکسی، ویلمور مورتو از فنلاند (دو و میدانی) و الساندرو مازارا از ایتالیا (اسکیت‌بردینگ)، اظهار داشتند که ویژگی مترجم در گلکسی زد فلیپ 6 به ویژه برای افرادی که به نقاط مختلف جهان سفر می‌کنند، بسیار مفید است. سامسونگ همچنین یک فروشگاه نمایشگاهی در شانزه‌لیزه 125 و میدان ماریگنی راه‌اندازی کرد که بازدیدکنندگان توانستند با گوشی‌های تاشوی جدید آشنا شوند. بازدیدکنندگان این ویژگی را “کاربردی” و “مفید” توصیف کردند، و نماینده سامسونگ اشاره کرد که این فرایند به‌صورت کامل بر روی دستگاه و بدون نیاز به اتصال آنلاین انجام می‌شود.

سامسونگ قابلیت‌های ترجمه زنده هوش مصنوعی Galaxy را در المپیک پاریس به نمایش گذاشت

داوطلبان نیز بخشی کلیدی از المپیک هستند. امانوئل مانتیلا جونیور از فیلیپین اشاره کرد که آن‌ها حتی به زبان فرانسوی صحبت نمی‌کنند، اما اپلیکیشن مترجم در گلکسی اس 24 اولترا به آن‌ها کمک کرده تا با دیگر داوطلبان ارتباط برقرار کنند.

سامسونگ نقشی برجسته‌ای در بازی‌های المپیک داشته است. این شرکت بیش از 200 گوشی هوشمند برای پخش زنده رژه ورزشکاران فراهم کرد. این گوشی‌ها، که همگی گلکسی اس 24 اولترا بودند، بعداً برای پخش مسابقات قایقرانی استفاده شدند.

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 نقش مهمی در مراسم‌های اهدای جوایز المپیک پاریس داشته است. یکی از لحظات پرطرفدار و دلگرم‌کننده زمانی بود که ورزشکارانی از کره شمالی، کره جنوبی و چین با هم سلفی گرفتند. این لحظه که توسط بسیاری به عنوان “لحظه واقعی المپیک” از نظر وحدت و همبستگی توصیف شد، به شدت در شبکه‌های اجتماعی بازتاب یافت و نشان‌دهنده قدرت ورزش در نزدیک کردن افراد از فرهنگ‌های مختلف به یکدیگر بود.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow