نهنگ‌ها همچنان در حال ذخیره و انباشت بیت کوین هستند

داده‌های برگرفته از پلتفرم‌های تحلیلی نشان می‌دهد که در ۶ هفته‌ی اخیر، نهنگ‌ها دست به خرید و انباشت انبوه بیت کوین زده‌اند. به‌گزارش تک‌ناک، مؤسسه‌ی تحلیلی سنتیمنت یادداشتی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس منتشر کرده است. در این یادداشت آمده است نهنگ‌ها پس از خرید بیش از ۵/۷۶ میلیارد دلار بیت کوین در بحبوحه‌ی اصلاح بازار،... نوشته نهنگ‌ها همچنان در حال ذخیره و انباشت بیت کوین هستند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۳۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
نهنگ‌ها همچنان در حال ذخیره و انباشت بیت کوین هستند

داده‌های برگرفته از پلتفرم‌های تحلیلی نشان می‌دهد که در ۶ هفته‌ی اخیر، نهنگ‌ها دست به خرید و انباشت انبوه بیت کوین زده‌اند.

به‌گزارش تک‌ناک، مؤسسه‌ی تحلیلی سنتیمنت یادداشتی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس منتشر کرده است. در این یادداشت آمده است نهنگ‌ها پس از خرید بیش از ۵/۷۶ میلیارد دلار بیت کوین در بحبوحه‌ی اصلاح بازار، همچنان در حال انباشت این رمزارز هستند.

دیلی‌هودل می‌نویسد که نهنگ‌های بیت‌کوین در ۶ هفته‌ی گذشته ۹۴,۷۰۰ بیت‌کوین را جمع‌آوری کرده‌اند. نهنگ‌ها سرمایه‌گذارانی هستند که بین ۱۰۰ تا ۱,۰۰۰ واحد از BTC را در‌اختیار دارند. با اینکه نوسان‌های گاه‌وبیگاه بیت کوین سرمایه‌گذاران خرده‌پا را دلسرد کرده، سرمایه‌گذاران دانه‌درشت را به انباشت بیشتر سوق داده است.

نهنگ‌ها در حال تجمیع بیت کوین

گلسنود، دیگر مؤسسه‌ی تحلیلی فعال در حوزه‌ی آن‌چین، نیز مُهر تأیید بر ادعای سنتیمنت می‌زند. این مؤسسه می‌گوید یکی از اندیکاتورهای درون‌زنجیره‌ای که موجودی حساب‌ها و دخایر بیت‌کوینی نهنگ‌ها را اندازه می‌گیرد، از تشدید فعالیت نهنگ‌ها خبر می‌دهد.

در گزارش گلسنود می‌خوانیم:

اندیکاتور ATS که نمایانگر امتیاز روند انباشت است، به بیشینه‌ی مقدار خود در محدوده‌ی ۱ رسیده است. این از افزایش چشمگیر ذخیره و انباشت بیت‌کوین در یک ماه اخیر حکایت می‌کند.

پیش‌تر نیز مدیر اجرایی شرکت کریپتوکوانت گفته بود اندیکاتور خرسی‌گاوی بازار که احساسات حاکم بر سرمایه‌گذاران را می‌سنجد، پس از مدت‌ها به حالت گاوی برگشته که احتمال صعود بیت کوین در هفته‌های آتی را نشان می‌دهد.

نوشته نهنگ‌ها همچنان در حال ذخیره و انباشت بیت کوین هستند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow