نگاهی به کفش‌های Syntilay طراحی شده با هوش مصنوعی

کفش‌های Syntilay به طور کامل و منحصربه‌فرد با هوش مصنوعی و چاپ سه‌بعدی طراحی و به دنیای مد وارد شده‌اند. به گزارش تک‌ناک، این کفش‌ها از پلی‌اورتان ترموپلاستیک (TPU) تولید می‌شوند و از نظر طراحی بسیار متفاوت هستند. کفش‌های Syntilay در نتیجه همکاری هوش مصنوعی و خلاقیت انسانی تولید شده‌اند. شکل اولیه آنها با استفاده […] نوشته نگاهی به کفش‌های Syntilay طراحی شده با هوش مصنوعی اولین بار در تک ناک - اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران. پدیدار شد.

۲۳ دی , ۱۴۰۳ - 12:00
 0  4
نگاهی به کفش‌های Syntilay طراحی شده با هوش مصنوعی

کفش‌های Syntilay به طور کامل و منحصربه‌فرد با هوش مصنوعی و چاپ سه‌بعدی طراحی و به دنیای مد وارد شده‌اند.

به گزارش تک‌ناک، این کفش‌ها از پلی‌اورتان ترموپلاستیک (TPU) تولید می‌شوند و از نظر طراحی بسیار متفاوت هستند. کفش‌های Syntilay در نتیجه همکاری هوش مصنوعی و خلاقیت انسانی تولید شده‌اند.

شکل اولیه آنها با استفاده از هوش مصنوعی Midjourney طراحی شده و سپس یک هنرمند از روی آن طراحی کرده است. پس از آن، مدل سه‌بعدی این کفش با کمک نرم‌افزار هوش مصنوعی Vizcom به مرحله ساخت رسیده و در نهایت، هوش مصنوعی برای ایجاد الگوهای خاص و دادن روح به کفش‌ها به کار گرفته شده است.

نخستین کفش‌های طراحی شده با هوش مصنوعی تولید شدند

هر جفت کفش Syntilay به صورت سفارشی و برای هر مشتری به طور انحصاری چاپ سه‌بعدی می‌شود. مشتریان برای سفارش باید ابتدا از طریق گوشی‌های همراه، اندازه دقیق پاهای خود را اسکن کنند تا کفش‌ها متناسب با سایز دقیق آنها تولید شود. این کفش‌ها در پنج رنگ مختلف عرضه می‌شوند و قیمت هر جفت ۱۴۹.۹۹ دلار است.

این طراحی نوآورانه توجه بسیاری را جلب کرده، از جمله جویی فاستر، بنیان‌گذار برند معروف Reebok، که اکنون به تیم Syntilay پیوسته است. فاستر که در طول سال‌ها توانسته است Reebok را به یک برند چند میلیارد دلاری تبدیل کند، اکنون با تیم Syntilay همکاری می‌کند تا این پروژه را به موفقیت برساند.

بررسی کفش‌های Syntilay طراحی شده با هوش مصنوعی

بن ویس، مدیرعامل جوان شرکت Syntilay که فقط ۲۵ سال دارد، پیش از این در حوزه‌هایی مانند پادکست و NFT فعالیت کرده است و حالا با راه‌اندازی این شرکت جدید قصد دارد سهم خود را از بازار ۱۰۰ میلیارد دلاری کفش در ایالات متحده و نزدیک به نیم تریلیون دلاری در سطح جهانی به دست آورد.

هدف اولیه تیم Syntilay تولید هزاران جفت کفش به صورت محدود است تا برند خود را بیشتر معروف کنند. آنها قصد دارند که در آینده به طراحی‌های خاص برای تولیدکنندگان محتوا و برندهای دیگر روی آورند تا این طراحی‌ها را به نام خود در بازار عرضه کنند.

کفش‌های Syntilay با هوش مصنوعی طراحی شدند

همان‌طور که Crocs ابتدا به عنوان یک کفش عجیب در فیلم Idiocracy به نظر می‌رسید و اکنون به یکی از برندهای بزرگ و موفق تبدیل شده است، شاید Syntilay نیز در حال پیدا کردن جایگاه خود در صنعت کفش باشد. نام این برند که از کلمه “scintillate” به معنای «درخشیدن» گرفته شده است، نوید یک آینده درخشان را برای این نوآوری در دنیای مد و پوشاک می‌دهد.

کفش‌های Syntilay ممکن است به زودی ستارگان مد را در فرش قرمزهای بزرگ با طراحی‌های منحصربه‌فرد، درخشان کند.

نوشته نگاهی به کفش‌های Syntilay طراحی شده با هوش مصنوعی اولین بار در تک ناک - اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow