نینتندو در حال برگزاری یک رویداد محرمانه برای بازی جدید خود است

نینتندو به تازگی وب‌سایت رسمی خود را برای برنامه مرموز Switch Online: Playtest Program به‌روزرسانی کرده است، که اطلاعات جدیدی را به شرکت‌کنندگان خصوصی در این برنامه اعلام می‌کند. به گزارش تک‌ناک و به نقل از Verge، این برنامه از تاریخ ۲۳ اکتبر تا ۵ نوامبر برگزار خواهد شد و تنها حدود ۱۰ هزار نفر […] نوشته نینتندو در حال برگزاری یک رویداد محرمانه برای بازی جدید خود است اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۱ آبان , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  2
نینتندو در حال برگزاری یک رویداد محرمانه برای بازی جدید خود است

نینتندو به تازگی وب‌سایت رسمی خود را برای برنامه مرموز Switch Online: Playtest Program به‌روزرسانی کرده است، که اطلاعات جدیدی را به شرکت‌کنندگان خصوصی در این برنامه اعلام می‌کند.

به گزارش تک‌ناک و به نقل از Verge، این برنامه از تاریخ ۲۳ اکتبر تا ۵ نوامبر برگزار خواهد شد و تنها حدود ۱۰ هزار نفر که در گذشته ثبت‌نام کرده‌اند، قادر به شرکت در آن هستند.

نینتندو در حال برگزاری یک رویداد محرمانه برای بازی جدید

نکته مهم این است که با وجود درخواست نینتندو برای عدم اشتراک‌گذاری جزئیات این آزمایش، تصاویر و اطلاعات مربوط به این برنامه در وب‌سایت‌هایی مانند: X و Reddit لو رفته است.

به نظر می‌رسد که این برنامه تلاش نینتندو برای توسعه یک بازی سبک MMO (بازی آنلاین چندنفره عظیم) باشد. توصیف بازی نشان می‌دهد که هدف، همکاری با دیگر بازیکنان برای توسعه یک سیاره وسیع و جدید است. بازیکنان باید با خلاقیت و استفاده از منابع قاب‌بندی شده، به اکتشاف سرزمین‌ها، دشمنان و منابع جدید بپردازند.

این بازی دارای ویژگی‌هایی مشابه بازی‌هایی همچون Minecraft و Roblox است و بازیکنان می‌توانند با استفاده از قابلیت UGC (محتوای تولیدشده توسط کاربر)، محتوای سفارشی بسازند و با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

نوشته نینتندو در حال برگزاری یک رویداد محرمانه برای بازی جدید خود است اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow