هشدار مدیرعامل ریپل در مورد فروپاشی احتمالی تتر

مدیرعامل بنیاد ریپل در اظهارنظری تازه مدعی شده که با تشدید نظارت‌ها بر بازار رمزارزها دور از انتظار نیست که استیبل کوین تتر نتواند از پس انطباق با قوانین بالادستی بربیاید. به‌گزارش تک‌ناک، برد گارلینگ‌هاوس، مدیرعامل بنیاد ریپل می‌گوید فروپاشی احتمالی تتر همان قوی سیاهی است که می‌تواند بازار رمزارزها را به خاک و خون […] نوشته هشدار مدیرعامل ریپل در مورد فروپاشی احتمالی تتر اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۷ آبان , ۱۴۰۳ - 01:00
 0  2
هشدار مدیرعامل ریپل در مورد فروپاشی احتمالی تتر

مدیرعامل بنیاد ریپل در اظهارنظری تازه مدعی شده که با تشدید نظارت‌ها بر بازار رمزارزها دور از انتظار نیست که استیبل کوین تتر نتواند از پس انطباق با قوانین بالادستی بربیاید.

به‌گزارش تک‌ناک، برد گارلینگ‌هاوس، مدیرعامل بنیاد ریپل می‌گوید فروپاشی احتمالی تتر همان قوی سیاهی است که می‌تواند بازار رمزارزها را به خاک و خون بکشد.

به نقل از کریپتودنس، شنیده‌ها از گوشه و کنار حاکی از آن است که پرونده تتر روی میز نهادهای قضایی ایالات متحده قرار گرفته است. وال‌استریت ژورنال با انتشار گزارشی در این‌باره به شایعات پیرامون عملکرد تتر دامن زده است. بااین‌حال، مدیرعامل بنیاد تتر با رد شایعه‌پراکنی‌ها گفته که تتر با تمام توان می‌کوشد تا با نهادهای ناظر هماهنگ باشد.

مدیرعامل ریپل در حالی از فروپاشی احتمالی تتر گفته که چندی پیش این مجموعه از راه‌اندازی استیبل کوینی تازه با نام RLUSD خبر داد. این استیبل کوین برخلاف تتر و دیگر رمزارزهای ثابت‌بها با تمامی چارچوب‌های نظارتی سازگار است.

برد گارلینگ‌هاوس می‌گوید وقوع رویدادهای غیرمنتظره‌ای همچون سقوط صرافی FTX و بازداشت مدیرعامل بایننس تأثیر مخرب انکارناپذیری بر بازار رمزارزها گذاشته‌اند. دراین‌میان، اگر تتر به‌عنوان برترین استیبل کوین بازار دچار سقوط شود، کل بازار را دچار چالش می‌کند.

گفتنی است که مدیرعامل بنیاد تتر در واکنش به گزارش وال‌استریت ژورنال پیرامون تعقیب قضایی مجموعه متبوع خود می‌گوید:

تتر به‌طور پیوسته با نهادهای قانونی همکاری می‌کند تا این رمزارز به آلت دست مجرمان و متخلفان تبدیل نشود.

مدیرعامل بنیاد تتر دعاوی وال‌استریت ژورنال در مورد تعقیب قضایی این مجموعه را شایعه خوانده و گفته است که این گزارش‌ها هر از چندی با هدف تخریب تتر منتشر می‌شوند و نباید به آن‌ها توجه کرد.

نوشته هشدار مدیرعامل ریپل در مورد فروپاشی احتمالی تتر اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow