همکاری Prada و Axiom Space برای طراحی لباس فضانوردی جدید

دو شرکت Prada و Axiom Space در طراحی لباس فضانوردی جدید به نام AxEMU مشارکت کرده‌اند، که برای مأموریت Artemis III ناسا به ماه طراحی شده است. به گزارش تک‌ناک، این لباس که توانایی مقابله با شرایط سخت قطب جنوب ماه را دارد، با استفاده از مواد پیشرفته و تکنیک‌های دوخت خاص، توسط Prada و […] نوشته همکاری Prada و Axiom Space برای طراحی لباس فضانوردی جدید اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۶ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  3
همکاری Prada و Axiom Space برای طراحی لباس فضانوردی جدید

دو شرکت Prada و Axiom Space در طراحی لباس فضانوردی جدید به نام AxEMU مشارکت کرده‌اند، که برای مأموریت Artemis III ناسا به ماه طراحی شده است.

به گزارش تک‌ناک، این لباس که توانایی مقابله با شرایط سخت قطب جنوب ماه را دارد، با استفاده از مواد پیشرفته و تکنیک‌های دوخت خاص، توسط Prada و Axiom توسعه یافته است. لباس فضانوردی شامل کلاه ایمنی با دوربین HD، چراغ و قابلیت ارتباط 4G/LTE می‌باشد، همچنین دستکش‌های سفارشی و چکمه‌هایی که برای سطح ماه طراحی شده‌اند را شامل می‌شود. این لباس تا سال ۲۰۲۶ در مأموریت فضانوردان ناسا به کار گرفته خواهد شد.

دو شرکت Prada و Axiom روی لایه خارجی این لباس همکاری کردند و Prada با تخصص خود در مواد با عملکرد بالا، ویژگی‌ها و تکنیک‌های دوخت به طراحی این لباس کمک کرد.

علاوه بر حفاظت در برابر خلأ سرد و یخی فضا، هدف این لباس همچنین الهام بخشی بصری برای اکتشافات فضایی آینده است.

طراحی لباس فضانوردی جدید با همکاری Prada و Axiom Space

این لباس شامل کلاه ایمنی و نقابی مجهز به چراغ‌ها، دوربین HD و ارتباطات 4G/LTE است. دستکش‌های این لباس فضایی نیز سفارشی‌سازی شده‌اند. چکمه‌ها نیز برای زمین ماه طراحی شده‌اند. از طریق اطلاعات منتشر شده، این لباس با اندازه‌بندی انسانی، متناسب با یک محدوده وسیع از اعضای خدمه طراحی شده است.

لباس فضانوردی AxEMU توسط فضانوردان ناسا در مأموریت آرتمیس III به ماه پوشیده خواهد شد، که این ماموریت زودتر از سپتامبر ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی شده است.

نوشته همکاری Prada و Axiom Space برای طراحی لباس فضانوردی جدید اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow