همکاری جدید یوتیوب و گوگل برای ساخت ویدئوهای ایده‌پردازانه

یوتیوب قصد دارد با همکاری گوگل فرصت تازه‌ای را برای تولیدکنندگان محتوا در ارائه‌ی ایده‌های تازه‌ی تولید ویدئو و عناوین و تصاویر کوچک فراهم کند. به‌گزارش تک‌ناک، یوتیوب و گوگل در توسعه‌ی قابلیتی به نام «ایده‌پردازی با جمنای» مشارکت کرده‌اند. این قابلیت به‌صورت آزمایشی در‌اختیار تعداد محدودی از سازندگان یا خالقان محتوا قرار می‌گیرد تا... نوشته همکاری جدید یوتیوب و گوگل برای ساخت ویدئوهای ایده‌پردازانه اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۹ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
همکاری جدید یوتیوب و گوگل برای ساخت ویدئوهای ایده‌پردازانه

یوتیوب قصد دارد با همکاری گوگل فرصت تازه‌ای را برای تولیدکنندگان محتوا در ارائه‌ی ایده‌های تازه‌ی تولید ویدئو و عناوین و تصاویر کوچک فراهم کند.

به‌گزارش تک‌ناک، یوتیوب و گوگل در توسعه‌ی قابلیتی به نام «ایده‌پردازی با جمنای» مشارکت کرده‌اند. این قابلیت به‌صورت آزمایشی در‌اختیار تعداد محدودی از سازندگان یا خالقان محتوا قرار می‌گیرد تا پس از بررسی بازخوردها درباره‌ی انتشار گسترده‌ی آن تصمیم‌گیری شود.

ازآنجاکه این ابزار قابلیت جدیدی ارائه می‌دهد که در سایر پلتفرم‌ها وجود ندارد، یوتیوب را در رأس شبکه‌های اجتماعی رقیب قرار خواهد داد. درمقابل، گوگل نیز از هوش مصنوعی خود در این پلتفرم ویدئویی بهره برده و سازندگان را به استفاده از این ابزار هوش مصنوعی به‌جای پلتفرم‌های دیگری همچون ChatGPT شرکت OpenAI تشویق می‌کند.

این ویژگی شباهت بسیاری به ابزار مبتنی‌بر هوش مصنوعی‌ای دارد که در ماه می، یوتیوب آن را منتشر کرده بود. این ابزار هوش مصنوعی تولید محتوا ایده‌هایی را دراختیار سازندگان ویدئو قرار می‌داد که به افزایش آمار بازدیدکنندگان آن‌ها منجر می‌شد.

سخن‌گوی یوتیوب در مصاحبه با تک‌کرانچ گفت:

سازندگان بازهم چنین قابلیتی را در‌اختیار دارند؛ اما این بار به‌کمک جمنای که برترین مدل هوش مصنوعی در میان سایر تولیدات گوگل محصول می‌شود.

سازندگان بازهم چنین ویژیگی را در اختیار دارند اما اینبار به کمک جمینای که برترین مدل هوش مصنوعی در میان سایر تولیدات گوگل می باشد.

به‌نقل از تک‌کرانچ، سازندگانی که در این آزمایش شرکت کنند، می‌توانند با بازکردن صفحه‌ی یوتیوب، در نوار ابزار این صفحه‌ ایده‌ی ویدئویی خود را تایپ کنند و در‌ادامه با دو گزینه مواجه شوند‌: ابزار الهام‌بخش و ایده‌پردازی با جمنای.

هرچند ابزار الهام‌بخش ایده‌های ویدئو متعددی را در‌اختیار سازندگان قرار می‌دهد، هدف آن است که آیا سازندگان ویژگی ایده‌پردازی با جمنای را مثمر‌ثمر می‌دانند یا خیر.

اگرچه شبکه‌هایی همچون تیک تاک و اینستاگرام با بهره‌گیری از هوش مصنوعی مولد فضایی را دراختیار سازندگان قرار می‌دهند تا نسخه‌هایی دیجیتال از خود ارائه دهند، یوتیوب در حال استفاده از این فناوری ایده‌پردازانه به‌منظور کمک به سازندگان برای تولید محتوای خود است.

نوشته همکاری جدید یوتیوب و گوگل برای ساخت ویدئوهای ایده‌پردازانه اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow