هواوی Mate XT به‌زودی روانه بازارهای بین‌المللی خواهد شد

Mate XT هواوی، اولین گوشی تاشو سه‌نمایشگره‌ی جهان که در چین عرضه شده است، به بازارهای جهانی نیز راه خواهد یافت. به‌گزارش تک‌ناک، هواوی عرضه‌ی Mate XT را در چین آغاز کرده است. بااین‌حال، برای ساکنان خارج از این منطقه انتظار به‌منظور دسترسی به آن زیاد طول نخواهد کشید. غول فناوری چینی در حال برنامه‌ریزی […] نوشته هواوی Mate XT به‌زودی روانه بازارهای بین‌المللی خواهد شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۱ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  4
هواوی Mate XT به‌زودی روانه بازارهای بین‌المللی خواهد شد

Mate XT هواوی، اولین گوشی تاشو سه‌نمایشگره‌ی جهان که در چین عرضه شده است، به بازارهای جهانی نیز راه خواهد یافت.

به‌گزارش تک‌ناک، هواوی عرضه‌ی Mate XT را در چین آغاز کرده است. بااین‌حال، برای ساکنان خارج از این منطقه انتظار به‌منظور دسترسی به آن زیاد طول نخواهد کشید. غول فناوری چینی در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی جهانی گوشی تاشو نوآورانه‌ی خود در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۵ است.

به‌نقل از گیزموچاینا، با وجود تمام ویژگی‌های پیشرفته، این گوشی قیمتی بسیار گرانی دارد. قیمت پایه‌ی آن در چین حدود ۱۹,۹۹۹ یوان (تقریباً ۲,۸۰۰ دلار آمریکا) است. با‌توجه‌به نوسان‌های بازار و هزینه‌های اضافی در کشورهای دیگر، انتظار می‌رود قیمت این گوشی در بازارهای جهانی به بیش از ۳,۰۰۰ دلار برسد. این قیمت نشان می‌دهد که Mate XT محصولی لوکس و مختص افرادی است که به‌دنبال بهترین فناوری‌ها هستند.

مشخصات هواوی Mate XT

هواوی Mate XT Ultimate اولین گوشی تاشو سه‌نمایشگره جهان است که با نمایشگر بزرگ ۱۰.۲ اینچی و قابلیت‌های متنوع، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای کاربران فراهم می‌کند

هواوی Mate XT با نمایشگر انعطاف‌پذیری که به کاربر اجازه می‌دهد تا بسته به نیاز خود اندازه‌ی صفحه را تغییر دهد، تجربه‌ی کاربری جدیدی را ارائه می‌دهد. در حالت بسته، این گوشی مانند گوشی هوشمند ۶/۴ اینچی عمل می‌کند و با باز‌شدن تا نیمه، به تبلت ۷/۹ اینچی تبدیل می‌شود که برای تماشای فیلم بسیار مناسب است.

با بازشدن کامل، این گوشی هوشمند تاشو به تبلت ۱۰/۲ اینچی 3K تبدیل می‌شود که تجربه‌ای کاملاً دسکتاپی را ارائه می‌دهد. طراحی باریک آن با ضخامت تنها ۳/۶ میلی‌متر در حالت باز و ۱۲/۸ میلی‌متر در حالت بسته، آن را به یکی از تبلت‌های تاشو باریک‌ بازار تبدیل کرده که حتی از گلکسی زد فولد ۶ نیز باریک‌تر است.

دوربین این گوشی از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر برای ثبت جزئیات بیشتر و عملکرد بهتر در نور کم بهره می‌برد. همچنین، لنزهای فوق‌عریض و تله‌فوتو پریسکوپی امکان عکاسی در زوایای گسترده‌تر و زوم اپتیکال بیشتر را فراهم می‌کنند. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هم برای ثبت سلفی‌ها و تماس‌های ویدئویی باکیفیت طراحی شده است.

با وجود لولای پیچیده، هواوی توانسته است باتری سیلیکون‌کربن ۵,۶۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی را در Mate XT جای دهد. این باتری که باریک‌ترین باتری از نوع خود در جهان است، از شارژ سریع سیمی ۶۶ واتی و بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. گوشی تاشو سه‌نمایشگره‌ی هواوی به‌همراه کیبورد لمسی تاشو نیز ارائه می‌شود که آن را به ابزاری کارآمد و قابل‌حمل تبدیل می‌کند.

نوشته هواوی Mate XT به‌زودی روانه بازارهای بین‌المللی خواهد شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow