هواوی از یک شارژر ۱۰۰ واتی با قابلیت‌های پیشرفته و قیمت منطقی رونمایی کرد

هواوی اخیراً یک شارژر ۱۰۰ واتی جدید را معرفی کرده که علاوه بر قیمت مناسب بسیاری از دستگاه‌ها را نیز پشتیبانی می‌کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی شارژر جدید خود با نام Huawei All-in-one Multi-Port Charger  با یک قیمت مناسب و منصفانه رونمایی کرده است. به گفته هواوی این دستگاه شارژر […] منبع خبر هواوی از یک شارژر ۱۰۰ واتی با قابلیت‌های پیشرفته و قیمت منطقی رونمایی کرد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۱۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 10:59
 0  3
هواوی از یک شارژر ۱۰۰ واتی با قابلیت‌های پیشرفته و قیمت منطقی رونمایی کرد

هواوی اخیراً یک شارژر ۱۰۰ واتی جدید را معرفی کرده که علاوه بر قیمت مناسب بسیاری از دستگاه‌ها را نیز پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی شارژر جدید خود با نام Huawei All-in-one Multi-Port Charger  با یک قیمت مناسب و منصفانه رونمایی کرده است. به گفته هواوی این دستگاه شارژر می‌تواند با بسیاری از دستگاه‌های دیگر سازگار باشد. این دستگاه کاملا استاندارد بوده و با رنگ سفید و طراحی خاص به همراه پین تاشو عرضه خواهد شد. این ویژگی‌ها باعث خواهد شد تا نگهداری و حمل این شارژر بسیار آسان بوده و مسافران نیز می‌توانند به صورت کاربردی از آن بهره ببرند.

به نظر می‌رسد هواوی با تمرکز روی کارایی شارژر جدید توانسته است فناوری‌های معماری به اشتراک گذاری جریان از نوع دو کاناله و گالیوم نیترید را به صورت مناسب استفاده کند. همچنین برای دفع گرما از فناوری‌های مرتبط با گرافیت برای تولید یک شارژر قدرتمند در یک فرم فشرده استفاده شده است.

گزینه‌های اتصال مربوط به شارژر جدید هواوی مطابق استانداردهای روز بوده اما نحوه جاگذاری پورت‌ها بسیار جالب توجه است. در این شارژر پورت‌های ترکیبی  USB-A و USB-C به نام رابط فیوژن توسط هواوی نام گذاری شده، قرار دارند. همچنین یک پورت اختصاصی و جداگانه  USB-C نیز در این شارژر قرار گرفته است. پشتیبانی از پروتکل‌هایی نظیر  PD/PPS/QC به همراه سازگاری با از دستگاه‌های مختلف باعث شده تا این شارژر به صورت خاص مورد توجه قرار بگیرد. این شارژ می‌تواند تنها در یک پورت تامین انرژی ۱۰۰ واتی را بر عهده بگیرد. در زمان استفاده از دو پورت به صورت همزمان امکان ایجاد ۴ ترکیب مختلف برای تامین انرژی وجود دارد. این نخستین شارژر هواوی مبتنی بر GaN نیست. این شرکت پیش از این شارژرهایی با توان ۸۸ وات معرفی کرده بود که نسخه جدید آن اکنون عملکرد بهتری را ارائه خواهد کرد.

منبع خبر هواوی از یک شارژر ۱۰۰ واتی با قابلیت‌های پیشرفته و قیمت منطقی رونمایی کرد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow