هواوی با رونمایی از سیستم‌عامل HarmonyOS Next با اندروید خداحافظی می‌کند

هواوی در اقدامی مهم با معرفی سیستم‌عامل اختصاصی خود، HarmonyOS Next، گامی بزرگ به سوی استقلال نرم‌افزاری برداشته است و از هفته‌ آینده به طور کامل از اندروید خداحافظی خواهد کرد. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، سیستم‌عامل HarmonyOS Next که سال‌ها در حال توسعه بوده است، برای تمامی دستگاه‌های سازگار هواوی، از جمله دستگاه‌های موجود […] نوشته هواوی با رونمایی از سیستم‌عامل HarmonyOS Next با اندروید خداحافظی می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۱ مهر , ۱۴۰۳ - 17:00
 0  1
هواوی با رونمایی از سیستم‌عامل HarmonyOS Next با اندروید خداحافظی می‌کند

هواوی در اقدامی مهم با معرفی سیستم‌عامل اختصاصی خود، HarmonyOS Next، گامی بزرگ به سوی استقلال نرم‌افزاری برداشته است و از هفته‌ آینده به طور کامل از اندروید خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، سیستم‌عامل HarmonyOS Next که سال‌ها در حال توسعه بوده است، برای تمامی دستگاه‌های سازگار هواوی، از جمله دستگاه‌های موجود در بازار، قابل نصب خواهد بود. این سیستم‌عامل با وعده‌ پشتیبانی بیش از ۱۰ هزار اپلیکیشن، به دنبال ارائه تجربه‌ای روان و کامل به کاربران می‌باشد.

هواوی وعده داده است که HarmonyOS Next ویژگی‌های منحصربه‌فردی را ارائه خواهد داد که در رقبا یافت نمی‌شود. بر اساس اعلام شرکت هواوی سهم سیستم‌عامل جدید این شرکت در بازار چین در سه ماهه ابتدایی سال جاری میلادی در حدود ۱۷ درصد بوده است.

همچنین این سیستم‌عامل که هفته آینده هم‌زمان با رونمایی از اندروید ۱۵ منتشر خواهد شد، ابتدا برای مدل‌های پرچمدار مانند: Mate 60، Mate X5 و MatePad Pro در دسترس خواهد بود. اما هیچ‌گونه خبری از اینکه آیا مدل Mate X از این سیستم‌عامل بهره‌مند خواهد شد، منتشر نشده است.

هواوی از هفته آینده با رونمایی از سیستم‌عامل HarmonyOS Next خود دیگر از اندروید استفاده نمی‌کند

با رونمایی از HarmonyOS Next، هواوی وارد مرحله جدیدی از رقابت در بازار سیستم‌عامل‌های موبایل شده است. باید منتظر ماند و دید که این سیستم‌عامل جدید تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد و جایگاه خود را در میان کاربران پیدا کند.

نوشته هواوی با رونمایی از سیستم‌عامل HarmonyOS Next با اندروید خداحافظی می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow