هوش مصنوعی Gemini 1.5 Flash به‌روزرسانی مهمی دریافت کرد

هوش مصنوعی Gemini 1.5 Flash به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرده و باعث شده است تا سریع‌تر به سؤالات جواب دهد و اطلاعات پیچیده‌تری را درک کند. به‌گزارش تک‌ناک، چت‌بات جمنای گوگل به‌لطف ارتقای مدل هوش مصنوعی Gemini 1.5 Flash می‌تواند سریع‌تر به شما پاسخ دهد و محتوای بیشتری را در درخواست‌ها پردازش کند. آمار سوبرامانیا، یکی... نوشته هوش مصنوعی Gemini 1.5 Flash به‌روزرسانی مهمی دریافت کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  1
هوش مصنوعی Gemini 1.5 Flash به‌روزرسانی مهمی دریافت کرد

هوش مصنوعی Gemini 1.5 Flash به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرده و باعث شده است تا سریع‌تر به سؤالات جواب دهد و اطلاعات پیچیده‌تری را درک کند.

به‌گزارش تک‌ناک، چت‌بات جمنای گوگل به‌لطف ارتقای مدل هوش مصنوعی Gemini 1.5 Flash می‌تواند سریع‌تر به شما پاسخ دهد و محتوای بیشتری را در درخواست‌ها پردازش کند.

آمار سوبرامانیا، یکی از مهندسان جمنای، می‌گوید با ارتقا به نسخه‌ی 1.5 Flash، شاهد بهبودهای کلی در کیفیت و کاهش تأخیر در پاسخ‌گویی خواهیم بود. او می‌افزاید که پنجره‌ی زمینه‌ی جمنای یا تعداد توکن‌های متنی که مدل می‌تواند هم‌زمان پردازش کند، به ۳۲ هزار توکن افزایش یافته است

طبق گفته‌ی سوبرامانیا، نسخه‌ی Gemini 1.5 Flash که در ماه می در کنفرانس I/O گوگل معرفی شد، از امروز در نسخه‌ی رایگان جمنای در وب و موبایل در‌دسترس خواهد بود.

ورج می‌نویسد که گوگل علاوه‌بر ارتقای جمنای، ویژگی جدیدی نیز به آن اضافه کرده است. از‌این‌پس، هنگام جست‌وجوی اطلاعات دقیق در جمنای، کاربران به لینک‌های مرتبط با موضوع جست‌وجوی خود هدایت خواهند شد.

این ویژگی که از امروز فعال شده است، به کاربران کمک می‌کند تا به‌سرعت به منابع معتبر دسترسی پیدا کنند. با کلیک روی فلش خاکستری در پایان هر پاراگراف، می‌توان به این لینک‌ها دسترسی یافت.

هوش مصنوعی Gemini 1.5 Flash

شایان ذکر است که گوگل به‌‌تدریج جمنای را در گوگل مسنجر برای کاربران منطقه‌ی اقتصادی اروپا و بریتانیا و سوئیس منتشر خواهد کرد. همچنین، هفته‌ی آینده نسخه‌ی جمنای مخصوص نوجوانان در بیش از ۴۰ زبان دردسترس خواهد بود.

نوشته هوش مصنوعی Gemini 1.5 Flash به‌روزرسانی مهمی دریافت کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow