هوش مصنوعی جمنای گوگل به هدفون‌های ایربادز می‌آید

براساس جدیدترین اخبار، هوش مصنوعی جمنای به‌زودی به‌‌عنوان دستیار صوتی قدرتمند در هدفون‌های ایربادز نیز دردسترس خواهد بود. به‌گزارش تک‌ناک، جمنای در حال گسترش به پلتفرم‌های جدید فراتر از وب و تلفن‌های هوشمند است. جدیدترین اخبار حاکی از آن است که هوش مصنوعی گوگل به‌زودی روی هدفون‌های بی‌سیم نیز کاربردی خواهد بود. پس از انتشار... نوشته هوش مصنوعی جمنای گوگل به هدفون‌های ایربادز می‌آید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
هوش مصنوعی جمنای گوگل به هدفون‌های ایربادز می‌آید

براساس جدیدترین اخبار، هوش مصنوعی جمنای به‌زودی به‌‌عنوان دستیار صوتی قدرتمند در هدفون‌های ایربادز نیز دردسترس خواهد بود.

به‌گزارش تک‌ناک، جمنای در حال گسترش به پلتفرم‌های جدید فراتر از وب و تلفن‌های هوشمند است. جدیدترین اخبار حاکی از آن است که هوش مصنوعی گوگل به‌زودی روی هدفون‌های بی‌سیم نیز کاربردی خواهد بود.

پس از انتشار اپلیکیشن موبایل جمنای روی گوشی‌های هوشمند در ماه فوریه، اعلام شد که توسعه‌ی این اپلیکیشن به‌منظور پشتیبانی از هدفون‌ها در حال انجام است. نسخه‌ی ۱۵/۳۱ اپلیکیشن گوگل حالا امکان تعامل صوتی با جمنای از‌طریق هدفون‌های بی‌سیم را آشکار می‌کند.

جمنای به زودی روی هدفون‌های بی‌سیم

9to5google می‌نویسد که استفاده از اصطلاح Buds (هدفون‌های کوچک) در کدهای نرم‌افزاری ممکن است نشانه‌ای از ارتباط با محصول پیکسل بادز پرو ۲ باشد که انتظار می‌رود ماه آینده عرضه شود.

هنوز اطلاعات دقیقی از ویژگی‌های نرم‌افزاری این دستگاه پوشیدنی منتشر نشده است. همچنین، مشخص نیست که آیا هدفون‌های فعلی مجهز به دستیار صوتی گوگل از قابلیت‌های جمنای پشتیبانی خواهند کرد یا خیر.

گوگل پیش‌تر تأیید کرده بود که دستیار جمنای در تابستان امسال روی تبلت پیکسل دردسترس قرار خواهد گرفت. این شرکت با انتشار بیانیه‌ای دراین‌باره گفت:

جمنای دستیار هوش مصنوعی جدید شما روی تبلت است که در یادگیری به روش‌های جدید، برنامه‌ریزی رویدادها، نوشتن یادداشت‌ها و… به شما کمک می‌کند.

نوشته هوش مصنوعی جمنای گوگل به هدفون‌های ایربادز می‌آید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow