هوش مصنوعی در صنعت هورکا؛ راهی برای بهبود تجربه مشتری

هوشیو هوش مصنوعی در صنعت هورکا؛ راهی برای بهبود تجربه مشتری ششمین نمایشگاه صنعت هورکا از تاریخ دهم تا سیزدهم مرداد ۱۴۰۳ برگزار شد. در یکی از پنل‌های این نمایشگاه، به‌نام «هوش مصنوعی در صنعت هورکا (هتل، رستوران، کافه)»، «داوود مسعودی»، دبیرکل انجمن هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال ایران، «آبتین منصوری»، رئیس هیئت مدیره ریزیکو، و «سید محمدحسین خلیلی»، سردبیر پایگاه هوشیو، به بررسی کاربرد هوش […] هوش مصنوعی در صنعت هورکا؛ راهی برای بهبود تجربه مشتری پریسا سلامتی

۲۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 17:59
 0  4
هوش مصنوعی در صنعت هورکا؛ راهی برای بهبود تجربه مشتری

هوشیو
هوش مصنوعی در صنعت هورکا؛ راهی برای بهبود تجربه مشتری

ششمین نمایشگاه صنعت هورکا از تاریخ دهم تا سیزدهم مرداد ۱۴۰۳ برگزار شد. در یکی از پنل‌های این نمایشگاه، به‌نام «هوش مصنوعی در صنعت هورکا (هتل، رستوران، کافه)»، «داوود مسعودی»، دبیرکل انجمن هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال ایران، «آبتین منصوری»، رئیس هیئت مدیره ریزیکو، و «سید محمدحسین خلیلی»، سردبیر پایگاه هوشیو، به بررسی کاربرد هوش […]

هوش مصنوعی در صنعت هورکا؛ راهی برای بهبود تجربه مشتری
پریسا سلامتی

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow