هوش مصنوعی مولد تصویر Mystic فریپیک رونمایی شد

سایت Freepik اخیراً مدل جدید هوش مصنوعی خود به نام “Mystic” را معرفی کرده است که به عنوان پیشرفته‌ترین مولد تصویر شناخته می‌شود. به گزارش سرویس هوش مصنوعی تکناک،این ابزار قادر است تصاویر با کیفیت بالا و جزئیات دقیق را به صورت خودکار تولید کند و برای طراحان و خالقان محتوا به کار گرفته شود.... نوشته هوش مصنوعی مولد تصویر Mystic فریپیک رونمایی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۷ شهریور , ۱۴۰۳ - 14:59
 0  0
هوش مصنوعی مولد تصویر Mystic فریپیک رونمایی شد

سایت Freepik اخیراً مدل جدید هوش مصنوعی خود به نام “Mystic” را معرفی کرده است که به عنوان پیشرفته‌ترین مولد تصویر شناخته می‌شود.

به گزارش سرویس هوش مصنوعی تکناک،این ابزار قادر است تصاویر با کیفیت بالا و جزئیات دقیق را به صورت خودکار تولید کند و برای طراحان و خالقان محتوا به کار گرفته شود. Freepik امیدوار است که این ابزار به کاربران کمک کند تا سریع‌تر و با کارایی بیشتر به ایده‌های بصری خود دست یابند.

مدل‌های Midjourney و Dall-E از OpenAI اغلب به عنوان بهترین مدل‌های تولید تصویر توسط هوش مصنوعی شناخته می‌شوند. ما شاهد چندین تولیدکننده تصویر آنلاین مبتنی بر Dall-E و دیگر مدل‌های تولید تصویر بوده‌ایم.

امروز، تیم‌های پشت Magnific AI و Freepik، مدل Freepik Mystic را معرفی کردند که ادعا می‌کنند پیشرفته‌ترین تولیدکننده تصویر توسط هوش مصنوعی تا به امروز است. این مدل همچنین تنها تولیدکننده تصویر توسط هوش مصنوعی است که می‌تواند تصاویر Full HD را به صورت مستقیم تولید کند.

برخلاف Midjourney و Dall-E، مدل Mystic یک مدل پایه نیست. در عوض، این یک جریان کاری است که مدل پایه Flux، تنظیم دقیق، فناوری متمرکز بر تولید تصاویر با وضوح بالا و تنظیم پارامترها را ترکیب می‌کند. Mystic می‌تواند پرتره‌های واقع‌گرایانه، حیوانات، مناظر، صحنه‌های فانتزی، طراحی داخلی و مفاهیم معماری، هنر پیکسلی، عناصر بازی ویدئویی، میم‌ها و موارد دیگر را تولید کند.

برخلاف Midjourney و Dall-E، مدل Mystic یک مدل پایه نیست. در عوض، این یک جریان کاری است که مدل پایه Flux، تنظیم دقیق، فناوری متمرکز بر تولید تصاویر با وضوح بالا و تنظیم پارامترها را ترکیب می‌کند. Mystic می‌تواند

مدل Mystic توسط برترین عکاسان، هنرمندان دیجیتال، VFX و طراحان گرافیک تنظیم شده و سپس توسط کارشناسان داخلی Magnific AI و Freepik به دقت تنظیم شده است. این مدل می‌تواند تصاویر هوش مصنوعی با وضوح ۱۶۶۴ x ۲۴۳۲ و با رعایت دقیق دستورات تولید کند. شما می‌توانید برخی از نمونه‌های تولید شده توسط Mystic را در X thread زیر مشاهده کنید.

مدل Freepik Mystic از طریق اشتراک Freepik Premium قابل دسترسی است و به زودی در Magnific AI عرضه می‌شود.

Midjourney اخیراً رابط کاربری وب خود را راه‌اندازی کرده و آن را برای همه در دسترس قرار داده است. حالا دیگر نیازی به پیوستن به یک گروه Discord برای ایجاد تصاویر هوش مصنوعی ندارید. رابط کاربری وب جدید، تجربه کاربری مدرن و یک رابط ساده‌شده ارائه می‌دهد که ویژگی‌هایی مانند تغییر فریم، رنگ‌آمیزی مجدد، تغییر ناحیه، پیمایش و زوم را ترکیب می‌کند. شما می‌توانید تجربه وب جدید را اینجا امتحان کنید.

در حالی که Midjourney و Dall-E پیشتاز این عرصه بوده‌اند، جریان کاری منحصر به فرد Mystic و تمرکز آن بر خروجی‌های با وضوح بالا آنها را به چالش می کشد. جالب خواهد بود که ببینیم این پلتفرم‌ها چگونه به نوآوری و گسترش مرزهای خلاقیت توسط هوش مصنوعی ادامه می‌دهند.

نوشته هوش مصنوعی مولد تصویر Mystic فریپیک رونمایی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow