واتساپ امکان سفارشی‌سازی تم برای چت‌ها را فراهم می‌کند

واتساپ در حال اضافه‌کردن ویژگی‌های جدید سفارشی‌سازی تم برای چت‌ها، ازجمله تغییر رنگ حباب‌های پیام و رنگ پس‌زمینه و تنظیمات نور است. به‌گزارش تک‌ناک، واتساپ با وجود پیشرفت‌های چشمگیر در سال‌های اخیر، همچنان در‌زمینه‌ی سفارشی‌سازی از سایر پلتفرم‌های متا عقب مانده است. کاربران مدت‌هاست خواستار امکان شخصی‌سازی بیشتر ظاهر و تجربه‌ی کاربری واتساپ هستند و […] نوشته واتساپ امکان سفارشی‌سازی تم برای چت‌ها را فراهم می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  0
واتساپ امکان سفارشی‌سازی تم برای چت‌ها را فراهم می‌کند

واتساپ در حال اضافه‌کردن ویژگی‌های جدید سفارشی‌سازی تم برای چت‌ها، ازجمله تغییر رنگ حباب‌های پیام و رنگ پس‌زمینه و تنظیمات نور است.

به‌گزارش تک‌ناک، واتساپ با وجود پیشرفت‌های چشمگیر در سال‌های اخیر، همچنان در‌زمینه‌ی سفارشی‌سازی از سایر پلتفرم‌های متا عقب مانده است. کاربران مدت‌هاست خواستار امکان شخصی‌سازی بیشتر ظاهر و تجربه‌ی کاربری واتساپ هستند و به‌نظر می‌رسد که این درخواست‌ها بالاخره شنیده شده است.

سال گذشته، شایعات حاکی از آن بود که واتساپ در حال توسعه‌ی امکانات شخصی‌سازی گسترده‌تری برای کاربران است. به‌نظر می‌رسد متا قصد دارد با ارائه‌ی گزینه‌هایی مانند تغییر رنگ حباب‌های چت و تم‌های سفارشی، تجربه‌ی کاربری واتساپ را متحول کند.

رسانه‌ی WABetaInfo اولین نگاه ما به قابلیت شخصی‌سازی جدید واتساپ را ارائه کرده است. با‌توجه‌به نسخه‌ی بتای ۲.۲۴.۲۰.۱۲، به‌نظر می‌رسد واتساپ در حال توسعه‌ی جدی گزینه‌های تم برای چت‌ها است. براساس اسکرین‌شات‌های منتشرشده، کاربران به‌زودی می‌توانند رنگ حباب‌های پیام و پس‌زمینه‌ی چت را به‌دلخواه خود تغییر دهند.

این ویژگی‌ها شامل تغییر رنگ حباب‌های پیام، رنگ پس‌زمینه چت و تنظیمات تاریکی و روشنایی است

اندروید‌پلیس می‌نویسد که در بالای صفحه نمونه‌هایی از ترکیب‌های رنگ و والپیپرهای از‌پیش‌طراحی‌شده ارائه شده است تا بتوانید به‌راحتی تم دلخواهتان را انتخاب کنید. گفتنی است که با آپلود تصویر مدنظرتان، می‌توانید تمی کاملاً شخصی‌سازی‌شده ایجاد کنید.

WABetaInfo گزارش می‌دهد که در نسخه‌ی بتا، حداقل یک تم آبی با دو حالت روشنایی و تاریک قابل‌تنظیم وجود دارد. این احتمال وجود دارد که در آینده شاهد گسترش این قابلیت به سایر تم‌ها نیز باشیم. همچنین، وجود نوار لغزنده‌ی تنظیم روشنایی در حالت تاریک، نشان‌دهنده‌ی توجه توسعه‌دهندگان به جزئیات و نیازهای کاربران است.

این ویژگی‌های سفارشی‌سازی جدید هنوز در مرحله‌ی توسعه قرار دارند و در نسخه‌های بتا در‌دسترس نیستند. بااین‌حال، به‌زودی شاهد آن‌ها در نسخه‌های نهایی واتساپ خواهیم بود. در ابتدا، می‌توانید تمی پیش‌فرض برای همه‌ی چت‌های خود انتخاب کنید. بااین‌همه طبق گزارش‌های WABetaInfo، در آینده امکان سفارشی‌سازی تم برای هر چت به‌صورت جداگانه نیز فراهم خواهد شد. با این ویژگی، می‌توانید ظاهری کاملا شخصی به چت‌های خود ببخشید.

نوشته واتساپ امکان سفارشی‌سازی تم برای چت‌ها را فراهم می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow