واتساپ فیلتر Favorites را برای دسترسی سریع‌تر به مخاطبان اضافه کرد

واتساپ اخیراً قابلیت جدیدی را برای کاربران خود معرفی کرده است که به آنان امکان می‌دهد تا چت‌ها و تماس‌های افراد دلخواهشان را در فیلتر Favorites قرار دهند. به‌گزارش تک‌ناک، واتساپ، یکی از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان برتر حال‌حاضر برای اندروید و iOS‌، همچنان به افزودن قابلیت‌های جدید به پلتفرم خود ادامه می‌دهد. به‌عنوان‌ مثال، این شرکت... نوشته واتساپ فیلتر Favorites را برای دسترسی سریع‌تر به مخاطبان اضافه کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۷ تیر , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
واتساپ فیلتر Favorites را برای دسترسی سریع‌تر به مخاطبان اضافه کرد

واتساپ اخیراً قابلیت جدیدی را برای کاربران خود معرفی کرده است که به آنان امکان می‌دهد تا چت‌ها و تماس‌های افراد دلخواهشان را در فیلتر Favorites قرار دهند.

به‌گزارش تک‌ناک، واتساپ، یکی از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان برتر حال‌حاضر برای اندروید و iOS‌، همچنان به افزودن قابلیت‌های جدید به پلتفرم خود ادامه می‌دهد. به‌عنوان‌ مثال، این شرکت اخیراً امکان رونوشت صدای پیام‌ها را به نسخه‌ی اندروید اضافه کرده و در حال بررسی ادغام مستقیم مترجم گوگل با چت‌ها است. حالا واتساپ قابلیت دیگری را معرفی کرده است که برقراری ارتباط با دوستان را آسان‌تر می‌کند.

واتساپ امروز اعلام کرد که فیلتر جدیدی به نام «Favorites» را به لیست چت‌ها اضافه می‌کند و این گزینه‌ را در بالای تب تماس‌ها قرار می‌دهد. قابلیت گفته‌شده به کاربران اجازه می‌دهد تا با یک ضربه مخاطبان دلخواهشان را به‌راحتی از لیست بلند چت‌ها جدا کنند. این فیلتر قابلیت شماره‌گیری سریع را نیز به تب تماس‌ها اضافه می‌کند.

واتساپ

اندرویدپلیس می‌نویسد که علاوه‌بر فیلترهای موجود مانند All و Unread و Groups حالا فیلتر جدید Favorites را در تب چت‌ها مشاهده خواهید کرد. شما می‌توانید هر دو گروه و چت‌های انفرادی را به فیلتر مخاطبان دلخواهتان اضافه کنید؛ اما فراموش نکنید که این فیلتر در بخش چت‌ها و تماس‌ها یکسان خواهند بود. برای افزودن مخاطب یا گروه به فیلتر Favorites، فیلتر مذکور را از بالای صفحه‌ی چت‌ها انتخاب و مکالمه‌ای را انتخاب کنید که می‌خواهید به آن اضافه کنید.

همچنین در بخش تماس‌ها، می‌توانید Add favorite را بزنید و مخاطبان یا گروه‌های خود را از آنجا انتخاب کنید. به‌علاوه، با رفتن به Setting > Favorites > Add favorite می‌توانید مخاطبان محبوب خود را اضافه و مدیریت کنید. افزون‌براین، امکان مرتب‌سازی مجدد آن‌ها در هر زمان وجود دارد.

نکته‌ی مهم این است مخاطبانی که در صفحه‌ی تماس‌ها به‌عنوان موردعلاقه علامت‌گذاری می‌شوند، گزینه‌های سریعی برای تماس‌های صوتی و تصویری دریافت می‌کنند؛ درحالی‌که تماس‌های اخیر، تنها گزینه‌ی تکرار آخرین نوع تماس را در‌اختیار شما قرار می‌دهند.

این قابلیت برای اولین‌بار در ماه مارس در نسخه‌ی بتای واتساپ مشاهده شد؛ اما حالا برای تمام کاربران در حال انتشار است. اگر هنوز این قابلیت را دریافت نکرده‌اید، نگران نباشید! واتساپ اعلام کرده است که فیلتر مذکور را به‌تدریج و در هفته‌های آینده برای همه‌ی کاربران در‌دسترس خواهد داد. فقط باید مطمئن شوید که جدیدترین نسخه از اپلیکیشن واتساپ را روی گوشی هوشمند خود نصب کرده‌اید.

نوشته واتساپ فیلتر Favorites را برای دسترسی سریع‌تر به مخاطبان اضافه کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow