وان پلاس ایس 5 و ایس 5 پرو با ویژگی‌های منحصر به فرد در راه هستند

وان پلاس در حال حاضر مشغول کار بر روی مدل‌های نسل بعدی سری ایس برای بازار چین است. در آخر هفته گذشته، افشاگر معروف، Digital Chat Station با انتشار پستی در ویبو ادعا کرد سری گوشی‌های ایس 5 تا پایان امسال در چین معرفی خواهند شد. این افشاگری همچنین نشان می‌دهد که این برند ممکن […]

۱۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 11:59
 0  3
وان پلاس ایس 5 و ایس 5 پرو با ویژگی‌های منحصر به فرد در راه هستند

وان پلاس در حال حاضر مشغول کار بر روی مدل‌های نسل بعدی سری ایس برای بازار چین است. در آخر هفته گذشته، افشاگر معروف، Digital Chat Station با انتشار پستی در ویبو ادعا کرد سری گوشی‌های ایس 5 تا پایان امسال در چین معرفی خواهند شد. این افشاگری همچنین نشان می‌دهد که این برند ممکن است دو مدل، یعنی وان پلاس ایس 5 (OnePlus Ace 5) و ایس 5 پرو (Ace 5 Pro) را معرفی کند. حال،‌ در یک افشاگری جدید، این افشاگر به نظر می‌رسد که مشخصات کلیدی وان پلاس ایس 5 را فاش کرده است. با ما در دیجی رو همراه باشید.

مشخصات کلیدی وان پلاس ایس 5 (شایعه شده)

پست ویبوی مذکور نشان می‌دهد که وان پلاس ایس 5 دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی 8T LTPO خواهد بود. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 1.5K و طراحی میکرو انحناء خواهد بود.

وان پلاس ایس 3 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. حال، به نظر می‌رسد که وان پلاس ایس 5 مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود. از نظر باتری نیز به نظر می‌رسد که وان پلاس ایس 5 دارای یک باتری دو سلولی بزرگ 6200 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 وات خواهد بود.

این افشاگری همچنین نشان می‌دهد که وان پلاس ایس 5 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور بزرگ دوربین خواهد بود. در نهایت، این دستگاه همچنین دارای دکمه اسلایدر هشدار خواهد بود. جزئیات مربوط به گوشی دیگر هنوز فاش نشده است. پیش‌بینی می‌شود که همین گوشی احتمالاً با نام وان پلاس 13R در بازارهای جهانی عرضه شود.

وان پلاس ایس 3

مشخصات وان پلاس ایس 5 پرو

مشخصات وان پلاس ایس 5 پرو هنوز فاش نشده است. در حالی که احتمالاً این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 بهره خواهد برد، وان پلاس 13 که انتظار می‌رود در اوایل اکتبر یا نوامبر رونمایی شود نیز ممکن است از همین تراشه استفاده کند. در حالی که وان پلاس ایس 5 پرو بیشتر بر روی عملکرد متمرکز است، وان پلاس 13 یک گوشی همه جانبه خواهد بود که شامل دوربین‌های برجسته نیز می‌شود.

بنابراین، وان پلاس با معرفی مدل‌های جدید سری ایس 5 قصد دارد تا بار دیگر توجه کاربران را به خود جلب کند. این مدل‌ها با برخورداری از تراشه‌های قدرتمند، باتری‌های بزرگ و دوربین‌های با کیفیت، می‌توانند گزینه‌های جذابی برای کاربران باشند. با این حال، باید منتظر ماند و دید که این گوشی‌ها در بازار چگونه عمل خواهند کرد و آیا می‌توانند با رقبا در بازار رقابت کنند یا خیر.

با توجه به روند رو به رشد فناوری و تقاضای بالای کاربران برای گوشی‌های با کیفیت، وان پلاس با معرفی مدل‌های جدید خود سعی دارد تا با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و ارائه محصولات با کیفیت، جایگاه خود را در بازار حفظ کند و سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد. معرفی وان پلاس ایس 5 و ایس 5 پرو می‌تواند گامی مهم در این راستا باشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow