«وان پلاس واچ 2R» و «وان پلاس نورد بادز 3 پرو» معرفی شدند

وان پلاس روز گذشته فراتر از انتظار عمل کرد و در رویداد خود، از مجموعه‌ای کامل از محصولات جدیدش رونمایی کرد. در حالی که اکثر توجهات به سمت گوشی هوشمند جدید نورد 4 و تبلت پد 2 جلب شده بود، نباید از معرفی ساعت هوشمند وان پلاس واچ 2R و ایربادز بی‌سیم نورد بادز 3 […]

۲۷ تیر , ۱۴۰۳ - 11:59
 0  1
«وان پلاس واچ 2R» و «وان پلاس نورد بادز 3 پرو» معرفی شدند

وان پلاس روز گذشته فراتر از انتظار عمل کرد و در رویداد خود، از مجموعه‌ای کامل از محصولات جدیدش رونمایی کرد. در حالی که اکثر توجهات به سمت گوشی هوشمند جدید نورد 4 و تبلت پد 2 جلب شده بود، نباید از معرفی ساعت هوشمند وان پلاس واچ 2R و ایربادز بی‌سیم نورد بادز 3 پرو غافل شد. در ادامه این مطلب از دیجی رو با ما همراه باشید تا این دو گجت جذاب را به طور کامل به شما معرفی کنیم.

وان پلاس واچ 2 آر
(OnePlus Watch 2R)

سبک‌تر، شیک‌تر و بدون eSIM

وان پلاس واچ 2R

وان پلاس واچ 2R نسخه به‌روزرسانی شده از ساعت هوشمند وان پلاس واچ 2 است که پیش‌تر در ماه مارس معرفی شده بود. این ساعت که در چین با نام وان پلاس واچ 2 (eSIM) شناخته می‌شود، در نسخه بین‌المللی خود فاقد قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت داخلی یا همان eSIM است.

از نظر ظاهری، وان پلاس واچ 2R با حاشیه به‌روزرسانی شده با نشانگرهای سرعت‌سنج، دو دکمه گرد کناری و بند جدید عرضه می‌شود. وزن این ساعت نیز 25 درصد سبک‌تر از واچ 2 بوده و به 37 گرم رسیده است.

وان پلاس واچ 2R

با وجود تغییرات ظاهری، واچ 2R همچنان از صفحه نمایش 1.43 اینچی امولد، تراشه کم‌مصرف اسنپدراگون W5 نسل 1 کوالکام با 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد. این ساعت همچنین از سیستم عامل دوگانه Wear OS 4 گوگل و یک سیستم عامل سبک‌تر (RTOS) برای بهبود عملکرد باتری پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های وان پلاس واچ 2R می‌توان به GPS دو بانده، قابلیت پایش 100 فعالیت ورزشی، سنجش ضربان قلب، اکسیژن خون، خواب و استرس اشاره کرد. باتری 500 میلی آمپر ساعتی این ساعت نیز وعده 100 ساعت استفاده فعال را می‌دهد.

وان پلاس واچ 2R

وان پلاس واچ 2R در رنگ‌های سبز (Forest Green) و خاکستری (Gunmetal Gray) به بازار عرضه می‌شود. قیمت این ساعت هوشمند 230 دلار یا 280 یورو/ 250 پوند تعیین شده است. فروش این ساعت در آمریکا، اروپا و انگلستان از همین امروز آغاز شده است.

وان پلاس نورد بادز 3 پرو
(OnePlus Nord Buds 3 Pro)

صدای فراگیر با حذف نویز فعال

وان پلاس نورد بادز 3 پرو

ایربادز بی‌سیم نورد بادز 3 پرو از درایورهای پویای 12.4 میلی متری با روکش تیتانیوم، بلوتوث نسخه 5.4 با پشتیبانی از کدک‌های صوتی SBC و AAC و همچنین اکولایزر دستی بهره می‌برد. قابلیت مهم این ایربادز، حذف نویز فعال (ANC) است که وان پلاس ادعا می‌کند می‌تواند تا 49 دسی‌بل از نویز محیط را کاهش دهد.

قاب نگهدارنده این ایربادز دارای گواهی IP55 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است و یک باتری 440 میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده است. با احتساب هر بار شارژ ایربادزها، مجموع زمان گوش دادن موسیقی با نورد بادز 3 پرو به 44 ساعت می‌رسد.

وان پلاس نورد بادز 3 پرو

وان پلاس نورد بادز 3 پرو در رنگ‌های مشکی (Starry Black) و سبز (Soft Jade) عرضه می‌شود. قیمت این ایربادز 80 دلار یا 80 یورو تعیین شده است. فروش این محصول نیز در آمریکا، اروپا و انگلستان از همین امروز آغاز شده است.

جمع‌بندی

با معرفی این محصولات جدید، وان پلاس نشان داد که قصد دارد فراتر از یک شرکت تولید کننده گوشی‌های هوشمند عمل کند. ارائه یک ساعت هوشمند با امکانات ورزشی و پایش سلامتی و ایربادز بی‌سیم با حذف نویز فعال، نشان از عزم جدی وان پلاس برای ورود جدی‌تر به دنیای پوشیدنی‌های هوشمند و تجهیزات جانبی دارد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow