واکنش تند اهالی سینما به صحبت‌های عضو هیئت مدیره نماوا

رضا کیانیان: از شانه‌ساززاده شکایت قضایی می‌کنیم چند روز پیش محمدحسن شانه‌ساززاده نایب‌رئیس هیئت مدیره پلتفرم نماوا در مصاحبه خود با دیجیاتو بازیگران و تهیه‌کنندگان را بی‌اخلاق توصیف کرد. شانه‌ساز‌زاده  در این مصاحبه گفت: من در چند صنعت مختلف بوده‌ام و در چند صنعت مثل خودروسازی و کاشی سرامیک فعالیت کردم ولی هیچ کس را …

۰۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 06:00
 0  0
واکنش تند اهالی سینما به صحبت‌های عضو هیئت مدیره نماوا

رضا کیانیان: از شانه‌ساززاده شکایت قضایی می‌کنیم

چند روز پیش محمدحسن شانه‌ساززاده نایب‌رئیس هیئت مدیره پلتفرم نماوا در مصاحبه خود با دیجیاتو بازیگران و تهیه‌کنندگان را بی‌اخلاق توصیف کرد.

شانه‌ساز‌زاده  در این مصاحبه گفت: من در چند صنعت مختلف بوده‌ام و در چند صنعت مثل خودروسازی و کاشی سرامیک فعالیت کردم ولی هیچ کس را به بی‌اخلاقی این‌ها ندیدم. بازیگران، تهیه‌کنندگان، همه بی‌اخلاقی‌های خاص خود را دارند؛ نه به قرارداد متعهد هستند، نه به حرف‌شان. اسم‌شان هنرمند و فرهیخته و فرهنگی است، اما بسیار بی‌اخلاقند.

این صحبت‌های واکنش‌های کسترده و تندی را از سوی اهالی فرهنگ رسانه به همراه داشته است و  برخی نیز روز گشذته اعلام کردند که قصد شکایت قضایی از  نایب‌رئیس هیئت مدیره نماوا را دارند.

  رضا کیانیان عضو انجمن صنفی بازیگران سینمای ایران در این خصوص گفت: 

 اصلا دوست ندارم راجع به آن فرد و ادبیات زشت او حرفی بزنم و او را مخاطب قرار دهم ولی این را بگویم که قرار است انجمن بازیگران سینمای ایران یک شکایت قضایی از نایب‌رئیس نماوا تنظیم کند. باید منتظر باشیم و ببینیم قوه قضائیه چه تصمیمی درباره سخنان توهین‌آمیز این فرد می‌گیرد.

محمدحسین فرحبخش، تهیه‌کننده سینما نیز در واکنش به حرف‌های شانه‌ساززاده نوشت: 

بی‌اخلاقی نه در میان قاطبه هنرمندان بلکه در میان مدیران برخی پلتفرم‌ها و از جمله همین پلتفرم وجود دارد. از خودم شروع می‌کنم که فیلم مرا بی‌اجازه و به‌صورت دزدی در پلتفرم قرار داده بودند و به‌تازگی مجبور شدند بردارند. اگر یک فرد لمپن و باج‌خور تحت عنوان تهیه‌کننده کاری کرده ربطی به جامعه تهیه‌کنندگان ندارد.

به این مدیر پلتفرم توصیه می‌کنم به سراغ فروش سرامیک برود و عرصه هنر را برای اهالی هنر بگذارد. شان خود را باید خودتان حفظ می‌کردید و با افراد معتبر هنرمندان کار می‌کردید چون بخش عمده اهالی سینما افراد باشخصیت هستند، حتی آن آبدارچی صحنه.

در ادامه نیز مجموعه نماوا با انتشار بیانیه‌ای به عذرخواهی از اهالی سینما پرداخت و نوشت: مجموعه نماوا ضمن پوزش از هنرمندان شریف و نجیب و جامعه اصناف سینماى ایران تاکید دارد که تداوم رابطه مودت‌آمیز و محترمانه با سرمایه‌هاى گران‌سنگ سینماى ایران همچنان مهم‌ترین سرمایه او خواهد بود.»

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow