ورزشکاران المپیکی از بهترین لباس دوچرخه سواری سرعت استفاده خواهند کرد

پژوهشگران هنگ کنگی بهترین لباس دوچرخه سواری سرعت جهان را برای ورزشکاران خود ساخته‌اند که می‌تواند در بازی‌های المپیک عملکرد این ورزشکاران را با حالت آیرودینامیکی پیشرفته ارتقا ببخشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کشور هنگ کنگ قصد دارد به ورزشکاران دوچرخه سواری سرعت کمک کند تا طلای المپیک پاریس را در […] منبع خبر ورزشکاران المپیکی از بهترین لباس دوچرخه سواری سرعت استفاده خواهند کرد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۷ مرداد , ۱۴۰۳ - 02:59
 0  3
ورزشکاران المپیکی از بهترین لباس دوچرخه سواری سرعت استفاده خواهند کرد

پژوهشگران هنگ کنگی بهترین لباس دوچرخه سواری سرعت جهان را برای ورزشکاران خود ساخته‌اند که می‌تواند در بازی‌های المپیک عملکرد این ورزشکاران را با حالت آیرودینامیکی پیشرفته ارتقا ببخشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کشور هنگ کنگ قصد دارد به ورزشکاران دوچرخه سواری سرعت کمک کند تا طلای المپیک پاریس را در این رشته کسب کنند. زیرا پژوهشگران دانشگاه علم و فناوری هنگ کنگ برای قهرمانان خود یک لباس مخصوص دوچرخه سواری توسعه دادند.

طبق گزارش‌های منتشر شده این لباس آیرودینامیک پیشرفته می‌تواند به عنوان بهترین لباس دوچرخه سواری در جهان توصیف شود. طبق گفته پروفسور شین ژانگ و ژو پنگ از دانشگاه علم و فناوری این لباس‌ها می‌توانند ثانیه‌های ارزشمندی را در زمان مسابقه دوچرخه سواری سرعت کاهش دهند. ژانگ به عنوان مهندس هوانوردی رهبری این پروژه مطالعاتی را بر عهده داشته است. وی با تجربه و تخصص بی‌نظیر خود در زمینه هوانوردی، سابقه کار در رشته اتومبیلرانی فرمول یک داشته و نقش مهمی در توسعه تونل باد مورد استفاده توسط تیم برنده طلا در بریتیش سایکلینگ داشته است.

یکی از چالش‌های مهم برای دوچرخه سواران مقاومت در برابر باد است. مقاومت هوا می‌تواند در برابر حرکت رو به جلو توسط دوچرخه سوار مقاومت ایجاد کند. پارچه ساخته شده با توجه به نوع دوخت ارزیابی‌های دقیقی را پشت سر گذاشته است. در واقع لباس جدید را می‌توان ترکیبی از علم و مد دانست که در آن اصطکاک به حداقل رسیده و عملکرد نیز بهبود یافته است. طراحی لباس با کمک مفاهیم آیرودینامیکی مدرن انجام شده و مطابقت خاصی با شکل بدن هر دوچرخه سوار دارد. برای تولید این لباس از آزمایش هایی نظیر تونل باد، بازخورد ورزشکاران و شبیه سازی رایانه ای استفاده شد. همچنین ابررایانه تیان‌هه-۲ نیز نقش مهمی روی ساخت نسخه دیجیتالی ورزشکاران و لباس جدید داشته است.

منبع خبر ورزشکاران المپیکی از بهترین لباس دوچرخه سواری سرعت استفاده خواهند کرد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow