ویدئو کالبدشکافی آیفون 16 پرو نگاهی اولیه به اجزای داخلی آن ارائه می‌دهد

کانال یوتیوب REWA Technology ویدئو کالبدشکافی آیفون ۱۶ پرو را منتشر کرده که تغییراتی نظیر پوشش حرارتی گوشی و مادربرد و باتری را نشان می‌دهد. به‌گزارش تک‌ناک، یکی از کانال‌های یوتیوب به نام REWA Technology برای اولین‌بار آیفون ۱۶ پرو را کالبدشکافی کرده و نگاهی دقیق به اجزای درونی آن انداخته است. یکی از یافته‌های […] نوشته ویدئو کالبدشکافی آیفون 16 پرو نگاهی اولیه به اجزای داخلی آن ارائه می‌دهد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۱ مهر , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  3
ویدئو کالبدشکافی آیفون 16 پرو نگاهی اولیه به اجزای داخلی آن ارائه می‌دهد

کانال یوتیوب REWA Technology ویدئو کالبدشکافی آیفون ۱۶ پرو را منتشر کرده که تغییراتی نظیر پوشش حرارتی گوشی و مادربرد و باتری را نشان می‌دهد.

به‌گزارش تک‌ناک، یکی از کانال‌های یوتیوب به نام REWA Technology برای اولین‌بار آیفون ۱۶ پرو را کالبدشکافی کرده و نگاهی دقیق به اجزای درونی آن انداخته است. یکی از یافته‌های جالب این کالبدشکافی، وجود باتری محصور‌شده در فلز است که شایعات را تأیید می‌کند. این طراحی جدید به‌نظر می‌رسد که نه‌تنها به بهبود مدیریت حرارت باتری کمک می‌کند؛ بلکه به افزایش ظرفیت آن نیز منجر می‌شود.

مک‌رومرز می‌نویسد که باتری iPhone 16 Pro ظرفیت ۳,۵۸۲ میلی‌آمپرساعتی دارد که حدود ۳۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت بیشتر از آیفون ۱۵ پرو است. این افزایش ظرفیت می‌تواند به‌معنی عمر باتری بیشتر برای کاربران باشد. اپل اعلام کرده است که برخی از مدل‌های آیفون ۱۶ از فناوری جدیدی برای جداسازی باتری استفاده می‌کنند. در این روش، با اعمال ولتاژ پایین (مانند ولتاژ باتری ۹ ولتی)، چسب مخصوص باتری به‌راحتی شُل می‌شود. این ویژگی به‌نظر می‌رسد که در iPhone 16 و iPhone 16 Plus به‌کار رفته باشد؛ اما در مدل‌های پرو هنوز از روش سنتی استفاده می‌شود.

کالبدشکافی آیفون ۱۶ پرو

ویدئوهای کالبدشکافی نشان می‌دهند که در آیفون ۱۶ پرو، باتری همچنان از زبانه‌های چسبی قدیمی استفاده می‌کند؛ بنابراین، ممکن است که این فناوری جدید فقط به مدل‌های استاندارد آیفون ۱۶ محدود شده باشد. با این حال، هنوز اطلاعات دقیقی در این مورد منتشر نشده است.

افزون‌براین، ویدئو کالبدشکافی دیگر نشان می‌دهد که آیفون ۱۶ پرو مکس همچنان از باتری با پوشش فویل سیاه استفاده می‌کند، نه پوشش فلزی. با‌این‌حال، اپل اعلام کرده است که تمام مدل‌های آیفون ۱۶ برای بهبود سیستم خنک‌کننده و دفع حرارت، با تغییراتی در طراحی داخلی همراه شده‌اند. بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که آیفون ۱۶ پرو صفحه‌ی حرارتی بزرگ‌تری از نسل قبلی دارد. این در حالی است که باتری‌های با پوشش فلزی نیز می‌توانند در بهبود دفع حرارت موثر باشند.

در این ویدئو، مشخص است که آیفون ۱۶ پرو درمقایسه‌با نسل قبلی خود، یعنی آیفون ۱۵ پرو، تغییراتی جزئی در طراحی مادربرد و سایر بخش‌ها کرده است. با‌توجه‌به دقت و جامعیت کالبدشکافی‌های iFixit، می‌توان انتظار داشت که این وب‌سایت به‌زودی جزئیات بیشتری را درباره‌ی تغییرات داخلی آیفون ۱۶ منتشر کند.

نوشته ویدئو کالبدشکافی آیفون 16 پرو نگاهی اولیه به اجزای داخلی آن ارائه می‌دهد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow