پاول دوروف، بنیان‌گذار تلگرام، راهی دادگاه شد

پاول دوروف، مدیرعامل پرآوازه‌ی پیام‌رسان تلگرام، پس از بازداشت اولیه و طی مراحل قانونی، برای تکمیل سیر دادرسی پرونده‌ی خود نحویل مقام‌های قضایی شد. به‌گزارش تک‌ناک، گزارش‌های دریافتی از رسانه‌های فرانسوی و روسی نشان می‌دهند که امروز عصر پاول دوروف تحویل مقام‌های قضایی شده است. پیش‌تر در ۲۴ آگوست (۳ شهریور)، دوروف در فرودگاه Le... نوشته پاول دوروف، بنیان‌گذار تلگرام، راهی دادگاه شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۷ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  1
پاول دوروف، بنیان‌گذار تلگرام، راهی دادگاه شد

پاول دوروف، مدیرعامل پرآوازه‌ی پیام‌رسان تلگرام، پس از بازداشت اولیه و طی مراحل قانونی، برای تکمیل سیر دادرسی پرونده‌ی خود نحویل مقام‌های قضایی شد.

به‌گزارش تک‌ناک، گزارش‌های دریافتی از رسانه‌های فرانسوی و روسی نشان می‌دهند که امروز عصر پاول دوروف تحویل مقام‌های قضایی شده است. پیش‌تر در ۲۴ آگوست (۳ شهریور)، دوروف در فرودگاه Le Bourget دستگیر شده بود. شنیده‌ها حاکی از آن است که امروز، دو خوردو با چراغ‌های روشن به‌سرعت از سازمان ملی مبارزه با کلاه‌برداری فرانسه خارج و روانه‌ی دادگاه پاریس شدند.

پاول دورف تحویل مقامات قضایی پاریس شد

کریپتوتایمز می‌نویسد که از قرار معلوم بنیان‌گذار تلگرام قرار است روبه‌روی بازپرس بنشیند و برای تکمیل پرونده به پرسش‌ها و ابهام‌های مقام‌های قضایی پاسخ بدهد. درحال‌حاضر، دوروف با اتهام‌های بسیاری مواجه است؛ ازجمله ارائه‌ی خدمات رمزنگاری فاقد مجوز و پول‌شویی و تسهیل امور مجرمانه.

کارآگاه‌ها و مقام‌های قضایی برای تکمیل پرونده‌ی پاول دوروف، سوابق شماری از نزدیکان وی را به‌دقت بررسی کرده‌اند. انتظار می‌رود که فردا دفتر دادستانی پاریس اطلاعیه‌ای را درباره‌ی پرونده‌ی وی در‌اختیار رسانه‌ها قرار دهد.

پیش‌بینی می‌شود که جزئيات مربوط به اتهام‌های احتمالی و مراحل آتی روند قانونی پرونده‌ی بنیان‌گذار تلگرام در اطلاعیه‌ی یادشده مشخص شود. گفتنی است که هم‌زمان با دستگیری پاول دوروف، بهای توکن‌های مرتبط با اکوسیستم بلاک‌چین تون (TON) با افت شدیدی مواجه شد.

طبق گزارش رویترز، دادگاه دورف امشب ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود و احتمالاً قاضی همین امشب حکم صادر خواهد کرد. مدیرعامل تلگرام در فرانسه با ۱۲ اتهام مواجه است.

نوشته پاول دوروف، بنیان‌گذار تلگرام، راهی دادگاه شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow