پیروزی اپل در دعوای حقوی علیه شرکت ماسیمو با جریمه ۲۵۰ دلاری

شرکت اپل در دعوی حقوقی نقض حق ثبت اختراع علیه شرکت تولیدکننده تجهیزات پزشکی ماسیمو پیروزی محدودی کسب کرد. روز جمعه، هیأت منصفه فدرال اعلام کرد که ماسیمو برخی از پتنت‌های اپل را نقض کرده است و به عنوان بخشی از حکم، مبلغ ۲۵۰ دلار، یعنی حداقل جریمه قانونی برای این نقض، به اپل تعلق …

۰۶ آبان , ۱۴۰۳ - 17:00
 0  3
پیروزی اپل در دعوای حقوی علیه شرکت ماسیمو با جریمه ۲۵۰ دلاری

شرکت اپل در دعوی حقوقی نقض حق ثبت اختراع علیه شرکت تولیدکننده تجهیزات پزشکی ماسیمو پیروزی محدودی کسب کرد. روز جمعه، هیأت منصفه فدرال اعلام کرد که ماسیمو برخی از پتنت‌های اپل را نقض کرده است و به عنوان بخشی از حکم، مبلغ ۲۵۰ دلار، یعنی حداقل جریمه قانونی برای این نقض، به اپل تعلق گرفت. به گفته وکیل اپل، جان دسمرایز، هدف اپل از این دعوی دریافت غرامت مالی نبوده است.

طبق حکم دادگاه، ساعت‌های هوشمند Masimo W1 و Freedom و همچنین ماژول سلامت این شرکت یکی از پتنت‌های اپل را نقض کرده‌اند، و شارژر ماسیمو نیز در نقض پتنت دیگری دخیل بوده است. هیأت منصفه همچنین نقض را ارادی تشخیص داد.

اوایل امسال، اپل به دلیل حکم کمیسیون تجارت بین‌المللی آمریکا فروش ساعت‌های اپل واچ سری ۹ و اولترا ۲ با قابلیت‌های اندازه‌گیری اکسیژن خون را در آمریکا متوقف کرد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow