چت‌بات‌های متا در پروژه Omni به‌طور خودکار شروع به گفت‌وگو می‌کنند

چت‌بات‌های پروژه Omni متا می‌توانند گفت‌وگوهایشان را ادامه دهند و پیام‌های پیگیری شخصی‌سازی‌شده ارسال کنند؛ به‌گونه‌ای که وفاداری کاربران را افزایش دهند. به گزارش تک‌ناک، در پی رشد فزاینده چت‌بات‌ها از ژانویه ۲۰۲۳ و با محبوبیت بی‌سابقه ChatGPT، متا در حال توسعه نسخه‌ای جدید از چت‌بات‌های خود است که نه‌تنها فعال‌تر و پرتعامل‌تر از گذشته […] نوشته چت‌بات‌های متا در پروژه Omni به‌طور خودکار شروع به گفت‌وگو می‌کنند اولین بار در تک ناک - اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران. پدیدار شد.

۱۳ تیر , ۱۴۰۴ - 00:04
 2
چت‌بات‌های متا در پروژه Omni به‌طور خودکار شروع به گفت‌وگو می‌کنند

چت‌بات‌های پروژه Omni متا می‌توانند گفت‌وگوهایشان را ادامه دهند و پیام‌های پیگیری شخصی‌سازی‌شده ارسال کنند؛ به‌گونه‌ای که وفاداری کاربران را افزایش دهند.

به گزارش تک‌ناک، در پی رشد فزاینده چت‌بات‌ها از ژانویه ۲۰۲۳ و با محبوبیت بی‌سابقه ChatGPT، متا در حال توسعه نسخه‌ای جدید از چت‌بات‌های خود است که نه‌تنها فعال‌تر و پرتعامل‌تر از گذشته خواهند بود؛ بلکه می‌توانند گفت‌وگو را بدون دخالت اولیه کاربر آغاز کنند و ادامه دهند.

اسناد فاش‌شده‌ای که بیزینس اینسایدر مشاهده کرده، حاکی از آن است که متا در حال آموزش چت‌بات‌هایی تحت پروژه‌ای داخلی با نام «Omni» است. این چت‌بات‌ها می‌توانند به‌صورت خودکار و بدون دعوت کاربر، پیام ارسال و موضوعات قبلی را مجدداً مطرح کنند. هدف اصلی این پروژه افزایش تعامل و وفاداری کاربران با ارائه تجربه‌ای شخصی‌تر و معنادارتر است.

نئووین می‌نویسد که نمونه‌هایی از این پیام‌های فعالانه شامل پرسش‌هایی درباره آشنایی کاربر با آهنگ‌سازان جدید یا ارائه پیشنهاد تماشای فیلم برای شب است. این تلاش‌ها با هدف برقراری ارتباطی مستمر و هدفمند بین کاربر و چت‌بات‌ها انجام می‌شود.

سخن‌گوی متا در گفت‌وگو با رسانه‌ها تأیید کرده که این شرکت مانند بسیاری دیگر از شرکت‌های فناوری، در حال آزمایش قابلیت پیام‌رسانی پیگیری در پلتفرم AI Studio است. وی توضیح داد:

پس‌از آنکه کاربر گفت‌وگو را آغاز کرد، چت‌بات‌های ما می‌توانند برای تبادل ایده‌ها یا مطرح‌کردن سؤالات بیشتر، پیام‌هایی را ارسال کنند. این قابلیت امکان کاوش بیشتر در موضوعات دلخواه کاربر و شکل‌گیری گفت‌وگوهایی عمیق‌تر را فراهم می‌کند.

پروژه Omni متا

همچنین، گزارش شده که شرکت Alignerr، یکی از پیمان‌کاران متخصص در برچسب‌گذاری داده، با متا همکاری می‌کند تا شخصیت‌های متنوعی برای چت‌بات‌ها طراحی کند تا بتوانند تعاملات انسانی‌تر و واقعی‌تری با کاربران برقرار کنند. این ویژگی‌ها در‌صورت انتشار عمومی، به کاربران اجازه خواهند داد تا چت‌بات‌های شخصی‌سازی‌شده‌ای ایجاد کنند که در زمینه‌هایی مشخص مانند پاسخ‌دهی به پیام‌های هواداران در شبکه‌های اجتماعی متا فعالیت کنند.

با اینکه پروژه Omni متا هنوز در مرحله توسعه فعال قرار دارد، یکی از کارکنان Alignerr اعلام کرده است که پروژه مذکور به‌عنوان طرحی بلندمدت تعریف شده است. طبق گفته سخن‌وگوی متا، پیام‌های پیگیری فقط در گفت‌وگویی ارسال می‌شوند که آغاز آن با کاربر بوده است و درصورتی‌که کاربر پاسخی ندهد، پیام دیگری ارسال نخواهد شد. این پیام‌ها باید ۱۴ روز پس‌از پیام اولیه ارسال شوند و تنها کاربرانی که در دو هفته گذشته حداقل پنج پیام به چت‌بات ارسال کرده باشند، واجدشرایط دریافت پیام پیگیری هستند.

سایر دستورالعمل‌های ارائه‌شده به تیم توسعه تأکید می‌کنند که محتوای پیام‌های پیگیری باید مثبت، شخصی‌سازی‌شده، فاقد موضوعات حساس یا آسیب‌زا، و مرتبط با گفتگوهای پیشین باشد.

با اجرایی‌شدن پروژه Omni متا، باید دید که این روش جدید تعامل با چت‌بات‌ها چگونه تجربه کاربران را تغییر خواهد داد و چه تأثیری بر آینده ارتباطات دیجیتال خواهد گذاشت.

نوشته چت‌بات‌های متا در پروژه Omni به‌طور خودکار شروع به گفت‌وگو می‌کنند اولین بار در تک ناک - اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow