چطور با گوشی موبایل بلیط هواپیما رزرو کنیم؟

تا همین چند سال پیش برای خرید بلیط پرواز مستلزم مراجعه به دفاتر فروش آژانس‌های مسافرتی بودیم. امروزه با مجازی‌سازی همه چیز، این فرآیند قدیمی خرید بلیط دیگر رواج ندارد و شما می‌توانید به سادگی پشت لپ‌تاپ خود بنشینید، انواع بلیط‌ها را مقایسه کرده و مناسب‌ترین گزینه را رزرو کنید. ظهور اپلیکیشن‌های موبایل این فرآیند […] منبع خبر چطور با گوشی موبایل بلیط هواپیما رزرو کنیم؟ پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۷ مرداد , ۱۴۰۳ - 18:59
 0  3
چطور با گوشی موبایل بلیط هواپیما رزرو کنیم؟

تا همین چند سال پیش برای خرید بلیط پرواز مستلزم مراجعه به دفاتر فروش آژانس‌های مسافرتی بودیم. امروزه با مجازی‌سازی همه چیز، این فرآیند قدیمی خرید بلیط دیگر رواج ندارد و شما می‌توانید به سادگی پشت لپ‌تاپ خود بنشینید، انواع بلیط‌ها را مقایسه کرده و مناسب‌ترین گزینه را رزرو کنید. ظهور اپلیکیشن‌های موبایل این فرآیند را بیشتر ساده کرده است. در این مقاله به بررسی نحوه خرید بلیط هوایی از طریق گوشی موبایل می‌پردازیم.

چرا اپلیکیشن‌های موبایلی را برای خرید بلیط انتخاب کنیم؟

با نصب اپلیکیشن‌های خرید بلیط دیگر نیاز نیست برای یافتن ارزان‌ترین بلیط هواپیما به وب‌سایت‌های مختلف فروش بلیط سر بزنید. با اپلیکیشن پلتفرم‌های خدمات گردشگری مثل سفرمارکت می‌توانید به همه خدمات سفر در یک برنامه دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، استفاده از این نوع اپلیکیشن‌ها چندین مزیت دارد:

دسترسی به قیمت‌های ویژه: اپلیکیشن‌ها تخفیف‌ها و پیشنهادات خاصی را برای خرید بلیط ارائه می‌دهد.

ـ امکان مقایسه انواع ارائه‌دهندگان بلیط: با نصب اپلیکیشن‌های جامع خرید بلیط، کاربران می‌توانند انواع بلیط‌ها را از خطوط هوایی مختلف مقایسه کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنند.

برنامه‌ریزی برای سفر: با دانلود اپلیکیشن سفرمارکت به طیف وسیعی اطلاعات درباره سفر دسترسی پیدا می‌کنید به راحتی می‌توانید برای سفرهای خود را برنامه‌ریزی کنید.

تخفیف: در اپلیکیشن سفرمارکت تخفیف‌های ویژه ساعتی برای رزرو تور، بلیط پرواز و رزرو هتل ارائه می‌شود.

ارسال اعلان جشنواره‌ها و تخفیف به گوشی: با نصب اپلیکیشن، تخفیف‌ها به طور منظم به‌روزرسانی می‌شود و اخبار مربوط به جشنواره‌های تخفیف‌ها به کاربران ارسال می‌شود.

قرعه‌کشی ماهانه: با دانلود و نصب اپلیکیشن موبایل سفرمارکت می‌توانید در قرعه کشی ماهانه شرکت کنید.

چگونه بلیط پرواز خود را با گوشی رزرو کنیم؟

حال بیایید در مورد نحوه استفاده از اپلیکیشن سفرمارکت برای خرید بلیط هواپیما بحث کنیم. ابتدا به وب‌سایت Safarmarket مراجعه کرده و به پایین صفحه بروید. بخشی با عنوان «برنامه سفرمارکت» پیدا خواهید کرد. برای دسترسی به سایر لینک‌های دانلود اپلیکیشن از فروشگاه‌های برنامه‌های مختلف مانند گوگل‌پلی یا سایر فروشگاه‌های برنامه‌های اندروید و iOS مراجعه کنید. کاربران iOS نیز می‌توانند لینک دانلود اپلیکیشن را پیدا کنند. پس از دانلود برنامه، از شما خواسته می‌شود که وارد شوید یا ثبت نام کنید.

پس از ورود به صفحه اصلی برنامه هدایت می‌شوید. برای جستجوی بلیط پرواز مناسب خود، گزینه «بلیط هواپیما» را انتخاب کنید.

در مرحله بعد باید اطلاعات سفر خود از جمله تاریخ سفر، مقصد و تعداد مسافران مورد نظر را وارد کنید.

پس از وارد کردن اطلاعات خود، روی دکمه «جستجوی بلیط هواپیما» کلیک کنید. برنامه تمام بلیط‌های موجود برای سفر شما را نمایش می‌دهد.

سپس می‌توانید وب‌سایت‌های ارائه شده را برای مشاهده قیمت‌های سفر مورد نظر خود انتخاب کنید. گزینه‌ها را مقایسه کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

خرید بلیط خارجی با اپلیکیشن

برای مسافرانی که قصد سفر به خارج از کشور را برای مقاصد گردشگری، پزشکی یا تجاری دارند، خرید بلیط خارجی شاید کار دشواری به نظر برسد. قیمت بلیط هواپیماهای خارجی به دلیل مسافت بیشتر افزایش می‌یابد و تنوع و تفاوت قیمت بین خطوط هوایی مختلف می‌تواند روند رزرو و خرید بلیط را پیچیده‌تر کند. اینجاست که حضور سفرمارکت و اپلیکیشن‌های مشابه آنها ارزشمند هستند. آنها مسافران را قادر می‌سازند تا بلیط هواپیما خارجی را با بهترین قیمت مقایسه و خریداری کنند.

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت چه مزایایی دارد؟

خرید بلیط از سفرمارکت مزایای بی‌شماری دارد. بیشتر این مزایا باعث می‌شود کاربران جذب نصب اپلیکیشن و رزرو بلیط از طریق گوشی شوند. با ما همراه باشید تا درباره مزایای استفاده از اپلیکیشن سفرمارکت و لذت بردن از یک خرید بی‌دردسر بلیط بیشتر بدانید.

امکان مقایسه و خرید مناسب‌ترین بلیط

مانند هر خرید دیگری، زمان برای خرید بلیط بسیار مهم است. اگر قصد دارید در تعطیلات آخر هفته سفر کنید، خرید بلیط در آن زمان ممکن است منجر به قیمت‌های بالاتر شود. خوشبختانه سفرمارکت به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار مسافرتی در ایران به شما کمک می‌کند ارزان‌ترین و بهترین بلیط موجود را پیدا کنید.

با سفرمارکت می‌توانید به راحتی قیمت انواع بلیط هواپیما داخلی و خارجی را مقایسه کرده و از بین سایت‌های گوناگون مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. با خرید بلیط از سفرمارکت، برخلاف خرید از یک آژانس، شما این امکان را دارید که در میان صدها آژانس مسافرتی جستجو کنید و در نهایت ارزان‌ترین بلیط موجود را به صورت آنلاین دریافت کنید. این مزیت مهم باعث می‌شود که همیشه مقرون‌به‌صرفه‌ترین بلیط را از طریق سفرمارکت رزرو و خریداری کنید.

صرفه‌جویی در زمان

علاوه بر این، با استفاده از اپلیکیشن سفرمارکت در زمان ارزشمند شما صرفه‌جویی می‌شود. به‌جای جستجو در وب‌سایت‌های متعدد برای یافتن بلیط هواپیما ارزان، می‌توانید به سادگی به در این اپلیکیشن مناسب‌ترین گزینه‌ها را پیدا کنید.

پشتیبانی از شرکت‌های معتبر هواپیمایی

هنگام خرید بلیط هوایی از طریق سفرمارکت، می‌توانید به معتبر بودن و مجاز بودن سایت‌ها و آژانس‌های مسافرتی ارائه‌شده اطمینان داشته باشید، زیرا سفرمارکت فقط بلیط‌های آژانس‌های رسمی را با مجوز مناسب نمایش می‌دهد.

پشتیبانی در ۷ روز هفته

سفرمارکت علاوه بر ارائه بلیط‌هایی با قیمت‌های ارزان، خدمات پشتیبانی را نیز در صورت نیاز به تعویض یا کنسل کردن بلیط هواپیما ارائه می‌دهد. تیم پشتیبانی اختصاصی این برنامه، به راحتی در دسترس است تا در مورد هر گونه سؤال یا نگرانی به شما کمک کند.

چگونه بلیط ارزان پیدا کنیم؟

توانایی رزرو بلیط هوایی اقتصادی به عوامل مختلفی بستگی دارد. به‌عنوان مثال، خرید بلیط در فصل‌های اوج گردشگری در مقصد اغلب منجر به قیمت‌های بالاتر می‌شود. علاوه بر این، عواملی مانند کلاس پروازی (اکونومی، بیزینس، فرست کلاس)، تعداد توقف‌ها و انتخاب ایرلاین نقش مهمی در تهیه بلیط ارزان‌تر دارند. همچنین اگر هدف رزرو بلیط ارزان را دارید، آشنایی با تفاوت بین بلیط پرواز سیستمی و بلیط چارتر، بسیار مهم است.

کلام آخر

بسیاری از افراد امروزه ترجیح می‌دهند در هرجایی که هستند، بلیط پرواز خود را با گوشی رزرو کنند، بنابراین اپلیکیشن‌های خرید بلیط را در گوشی خود نصب می‌کنند. خرید بلیط با قیمت مناسب یکی از دغدغه‌های رایج مسافرانی است که می‌خواهند به هواپیما سفر کنند، از سفر هوایی خود لذت ببرند و در عین حال در هزینه‌های بلیط صرفه‌جویی کنند. در میان همه این ملاحظات، پیدا کردن بلیط پرواز مناسب می‌تواند چالش برانگیز باشد. اینجاست که برنامه سفرمارکت وارد عمل می‌شود و ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند بهترین گزینه موجود را پیدا کرده و خریداری کنید.

salb-techna

منبع خبر چطور با گوشی موبایل بلیط هواپیما رزرو کنیم؟ پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow