چگونه اکانت تلگرام خود را برای همیشه پاک کنیم؟

 در برخی از مواقع، ممکن است بخواهید اکانت تلگرام تان را در این مسنجر به صورت کامل پاک کنید و اطلاعاتی از آن باقی نماند. برای این منظور، روش‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید. برای آشنایی با روش دیلیت اکانت تلگرام، در این مطلب از مجموعه تک ناک با ما همراه... نوشته چگونه اکانت تلگرام خود را برای همیشه پاک کنیم؟ اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  1
چگونه اکانت تلگرام خود را برای همیشه پاک کنیم؟

 در برخی از مواقع، ممکن است بخواهید اکانت تلگرام تان را در این مسنجر به صورت کامل پاک کنید و اطلاعاتی از آن باقی نماند. برای این منظور، روش‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید.

برای آشنایی با روش دیلیت اکانت تلگرام، در این مطلب از مجموعه تک ناک با ما همراه باشید.

چرا باید تلگرام تان را دیلیت اکانت کنید؟

دلایل مختلفی وجود دارند که دست به دست هم می‌دهند تا یک کاربر تصمیم بگیرد تا اکانت تلگرام خود را دیلیت کند. برای این منظور، باید در نظر داشته باشید که دیلیت اکانت تلگرام به معنی پاک شدن همه چت‌ها، سوابق تماس، تنظیمات و مخاطبین ذخیره شده در آن است و با پاک کردن برنامه کاملا فرق می‌کند.

آموزش دیلیت اکانت تلگرام

وقتی که برنامه تلگرامتان را پاک می‌کنید، همه تنظیمات و موارد اکانتتان ذخیره خواهند شد. این در حالی است که با دیلیت اکانت تلگرام، دیگر به هیچ‌کدام از این موارد دسترسی نخواهید داشت. در نتیجه، پیشنهاد می‌کنیم قبل از آشنایی با روش دیلیت اکانت تلگرام و انجام این کار، حتما از اطلاعات مورد نیازتان بکاپ بگیرید.

راحت‌ترین روش دیلیت اکانت تلگرام

برای دیلیت اکانت تلگرام، باید در نظر داشته باشید که در برنامه تلگرام نسخه اندروید، امکان دیلیت اکانت از طریق داخل برنامه وجود ندارد. برای این منظور، باید از طریق وب‌سایت تلگرام اقدام کنید. در ادامه روش دیلیت اکانت تلگرام را برای شما توضیح داده‌ایم.

دیلیت اکانت در تلگرام iOS

اگر گوشی شما آیفون است یا یکی از دستگاه‌های اپل با سیستم عامل iOS را دارید، می‌توانید به راحتی و از طریق خود برنامه تلگرام دیلیت اکانت را انجام دهید. برای این منظور، باید وارد تنظیمات تلگرام شوید و روی گزینه Privacy and Security کلیک کنید.

بعد از ورود به بخش Privacy and Security، باید روی گزینه If Away For کلیک کنید تا لیستی از گزینه‌ها برای شما نمایش داده شوند. از میان گزینه‌ها، گزینه‌ای با عنوان Delete Account Now وجود دارد که با کلیک روی آن می‌توانید اکانت تلگرامتان را دیلیت کنید.

دیلیت اکانت تلگرام از طریق برنامه تلگرام iOS

دیلیت اکانت از طریق وب‌سایت تلگرام

رایج‌ترین روش دیلیت اکانت تلگرام، مراجعه به وب‌سایت آن است. برای این منظور، باید روی این لینک کلیک کنید تا وارد صفحه اصلی تلگرام شوید.

با وارد کردن شماره و اتمام مرحله اعتبارسنجی، تلگرام از شما سوال می‌پرسد که به چه دلیل قصد دیلیت اکانت را دارید. در این بخش، می‌توانید دلیلتان را بنویسید یا بدون پاسخ دادن به آن روی گزینه Delete My Account کلیک کنید.

در ادامه، سوالی برای تایید درخواست از شما پرسیده می‌شود که با کلیک روی گزینه Yes, Delete My Account، اکانت تلگرام شما دیلیت خواهد شد.روش دیلیت اکانت تلگرام با استفاده از وب‌سایت این برنامه

روشن کردن دیلیت اکانت خودکار

یک روش دیلیت اکانت تلگرام وجود دارد که به کمک آن می‌توانید به صورت خودکار اکانت تان را دیلیت کنید. این روش به این صورت است که اگر بیشتر از مدتی که برای آن تعیین کرده‌اید، وارد اکانت نشوید، اکانت شما به صورت خودکار پاک می‌شود.

به عنوان مثال، می‌توانید این مدت زمان را روی یک ماه تعیین کنید. اما به صورت پیش‌فرض، این حالت معمولا روی 6 ماه قرار دارد. در صورت تمایل امکان خاموش کردن آن نیز وجود دارد.

فعال‌سازی دیلیت اکانت خودکار از طریق تنظیمات برنامه تلگرام

برای فعال کردن حالت دیلیت اکانت خودکار، باید از طریق برنامه تلگرام در هر سیستم‌عاملی که دوست دارید، وارد بخش تنظیمات شوید و روی گزینه Privacy and Security کلیک کنید. در ادامه، با کلیک روی گزینه If Away For، گزینه‌هایی برای شما نمایش داده می‌شوند که با انتخاب مدت زمان مورد نظر، این حالت برای شما فعال می‌شود.

تک ناک را برای مقالات آموزشی بیشتر دنبال کنید

روش دیلیت اکانت تلگرام بسیار ساده است و در مدت کمتر از 30 ثانیه می‌توانید این کار را انجام دهید. اگر به دنبال مطالعه مقالات بیشتر در این زمینه و موارد دیگر هستید، پیشنهاد می‌کنیم ما را در تک ناک دنبال کنید.

همچنین اگر در این باره سوال یا نظری دارید، خوشحال می‌شویم که نظرتان را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته چگونه اکانت تلگرام خود را برای همیشه پاک کنیم؟ اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow