کات‌سین‌های بازی Call of Duty: Black Ops 6 لو رفت

قسمتی از کات‌سین‌های بخش داستانی بازی Call of Duty: Black Ops 6 به صورت آنلاین لو رفته است. یوروگیمر می‌گوید که این ویدیوهای لو رفته از بخش داستانی بازی، به نظر می‌رسد از نسخه بتای آن استخراج شده‌ باشد. به این دلیل که توسط برخی از کاربران با دسترسی به نسخه بتا از طریق کنسول‌های... نوشته کات‌سین‌های بازی Call of Duty: Black Ops 6 لو رفت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
کات‌سین‌های بازی Call of Duty: Black Ops 6 لو رفت

قسمتی از کات‌سین‌های بخش داستانی بازی Call of Duty: Black Ops 6 به صورت آنلاین لو رفته است.

یوروگیمر می‌گوید که این ویدیوهای لو رفته از بخش داستانی بازی، به نظر می‌رسد از نسخه بتای آن استخراج شده‌ باشد. به این دلیل که توسط برخی از کاربران با دسترسی به نسخه بتا از طریق کنسول‌های PS4 جیلبریک شده به بیرون درز کرده‌ است.

این ویدیوها صدای قابل شنیدن ندارند و تنها کات‌سین‌های سینماتیک بازی را نشان می‌دهند، در حالی که صحنه‌های درون‌بازی (rendered) هنوز در امان مانده‌اند.

بخشی از کات‌سین‌های داستانیCall of Duty: Black Ops 6 به صورت آنلاین لو رفت

لو رفتن این ویدیوها مشابه هفته گذشته است، که تصاویری از بخش چندنفره بازی به بیرون درز کرد. پس از انتشار ویدیوها، شرکت Activision به سرعت اقدام به حذف آنها کرد، که این نشان‌دهنده صحت و اصالت ویدیوها می‌باشد.

بازی Call of Duty: Black Ops 6 قرار است یک بتای عمومی برای بخش چندنفره در ماه سپتامبر داشته باشد و افرادی که دسترسی زودهنگام دارند، از جمله مشترکان گیم پس، می‌توانند یک هفته زودتر به بازی دسترسی پیدا کنند.

همچنین در این هفته، پس از رونمایی از حالت Zombies در این بازی، Activision و استودیو سازنده بازی Treyarch اولین جزئیات از گیم‌پلی این حالت که به عنوان یک تجربه «کاملا مبتنی بر دور» توصیف شده است را به اشتراک گذاشتند.

نوشته کات‌سین‌های بازی Call of Duty: Black Ops 6 لو رفت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow