کاربران پیکسل ۹ تا ۲ سال از خدمات ارتباط ماهواره ای رایگان بهره خواهند برد

سری پیکسل ۹ همراه با ۲ سال ارتباطات ماهواره ای رایگان برای کاربران همراه است. پس از پایان این دوره کاربران باید برای تداوم دسترسی به این قابلیت هزینه‌ای را به اپراتورها پرداخت کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر هوش مصنوعی و ارتباط ماهواره‌ای در صنعت گوشی‌های هوشمند بسیار […] منبع خبر کاربران پیکسل ۹ تا ۲ سال از خدمات ارتباط ماهواره ای رایگان بهره خواهند برد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۳۱ تیر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
کاربران پیکسل ۹ تا ۲ سال از خدمات ارتباط ماهواره ای رایگان بهره خواهند برد

سری پیکسل ۹ همراه با ۲ سال ارتباطات ماهواره ای رایگان برای کاربران همراه است. پس از پایان این دوره کاربران باید برای تداوم دسترسی به این قابلیت هزینه‌ای را به اپراتورها پرداخت کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر هوش مصنوعی و ارتباط ماهواره‌ای در صنعت گوشی‌های هوشمند بسیار فراگیر شده است. پیش از این اپل پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای Emergency SOS via Satellite را در سری آیفون ۱۴ به گوشی‌های هوشمند اضافه کرده بود. پس از آن گوگل نیز این قابلیت به گوشی‌های سری پیکسل 9 اضافه کرد و به مدت ۲ سال امکان استفاده رایگان از این قابلیت را در اختیار کاربران قرار داد.

طبق گزارشی که توسط  AndroidAuthority منتشر شده در نسخه بتای ۴ اندروید ۱۵ رشته کدهایی دیده می‌شود که با نام Pixel Satellite SOS قرار داده شده و در آن احتمال پشتیبانی از اتصالات ماهواره‌ای را در سری پیکسل ۹ نشان می‌دهد. احتمالاً این قابلیت قرار است در سری آینده گوشی‌های پیکسل در اختیار کاربران قرار بگیرد. پیش از این امکان استفاده از این قابلیت به دلیل عدم وجود سخت‌افزارهای لازم در گوشی‌های پیکسل وجود نداشته است. با استفاده از این رشته کد می‌توان دریافت کاربران می‌توانند دو سال به صورت رایگان از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای به صورت اضطراری استفاده کنند.‌ احتمالاً پس از پایان این دوره امکان استفاده از این سرویس‌ها با پرداخت هزینه وجود خواهد داشت.

رشته کد دیگر عبارت “پیکسل برای پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای به روز رسانی شده” است که نشان می‌دهد احتمالاً این قابلیت قرار است در آینده از طریق آپدیت‌های نرم‌افزاری به سری پیکسل ۹ اضافه شود. اندروید ۱۵ به طور کلی می‌تواند پشتیبانی کاملی از ارتباط ماهواره اضطراری به کاربران ارائه کند. زیرا از ابزارهای نرم‌افزاری لازم برای این ویژگی برخوردار است. بنابراین سازندگان می‌توانند تصمیم بگیرند که ابزارهای اتصال ماهواره‌ای را در دستگاه خود اضافه کنند یا خیر. همچنین این شرکت‌ها باید با شرکت‌ها و اپراتورهای مخابراتی نیز برای ارائه این قابلیت توافق کنند.

منبع خبر کاربران پیکسل ۹ تا ۲ سال از خدمات ارتباط ماهواره ای رایگان بهره خواهند برد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow