کارگردان هنری Assassin’s Creed Shadows: بهترین زمان برای بردن این سری به ژاپن بود

Assassin’s Creed Shadows که ۱۵ نوامبر ۲۰۲۴ عرضه می‌شود، بالاخره آرزوی قدیمی هواداران برای تجربه‌ی عنوانی از این سری در ژاپن را برآورده می‌کند. به‌گزارش تک‌ناک، بسیاری از طرفداران سری محبوب Assassin’s Creed از دوران Assassin’s Creed 2 خواستار نسخه‌ای با محوریت ژاپن یا حداقل یکی از کشورهای آسیایی بودند. هرچند Assassin’s Creed Chronicles: China […] نوشته کارگردان هنری Assassin’s Creed Shadows: بهترین زمان برای بردن این سری به ژاپن بود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۴ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  2
کارگردان هنری Assassin’s Creed Shadows: بهترین زمان برای بردن این سری به ژاپن بود

Assassin’s Creed Shadows که ۱۵ نوامبر ۲۰۲۴ عرضه می‌شود، بالاخره آرزوی قدیمی هواداران برای تجربه‌ی عنوانی از این سری در ژاپن را برآورده می‌کند.

به‌گزارش تک‌ناک، بسیاری از طرفداران سری محبوب Assassin’s Creed از دوران Assassin’s Creed 2 خواستار نسخه‌ای با محوریت ژاپن یا حداقل یکی از کشورهای آسیایی بودند. هرچند Assassin’s Creed Chronicles: China تا حدی این خواسته را پاسخ داد، بازی Shadows اولین نسخه‌ی بزرگی است که به‌طور کامل در ژاپن جریان دارد.

تیری دانسرائو (Thierry Dansereau)، کارگردان هنری بازی، در مصاحبه‌ای با Play Magazine گفت که این بازی با بهره‌گیری از ویژگی‌های نسل جدید توسعه یافته است. وی اعتقاد دارد که این ویژگی‌ها برای بهره‌برداری کامل از محیط و فضاسازی ژاپن کاملاً ضروری بوده‌اند. او بیان کرد:

فکر می‌کنم اکنون زمان مناسبی است؛ زیرا به ما اجازه داد تا واقعاً روی قابلیت‌های نسل جدید کار کنیم که برای چنین محیطی کاملاً لازم بودند.

Assassin's Creed Shadows که در ۱۵ نوامبر ۲۰۲۴ عرضه می‌شود، بالاخره آرزوی قدیمی هواداران برای تجربه یک بازی از این سری در ژاپن را برآورده می‌کند.

دانسرائو افزود که Assassin’s Creed Shadows با‌توجه‌به تاریخچه‌ی غنی این سری و با حفظ عناصر اصلی این فرانچایز ساخته شده است. او تأکید کرد که ساخت نسخه‌ای با محوریت ژاپن بخشی از تکامل طبیعی سری Assassin’s Creed بوده است.

این بازی علاوه‌بر ویژگی‌های معمول سرّی، از جلوه‌های بصری خاصی مثل ابرها برای ایجاد پویایی در محیط استفاده کرده است. دانسرائو این ویژگی‌ها را در نمایش بازی در گیمزکام (Gamescom) نیز به‌تفصیل توضیح داد.

Assassin’s Creed Shadows در ۱۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۵ آبان ۱۴۰۳) برای PS5 ،PC، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد و انتظار می‌رود که با استقبال گسترده‌ای مواجه شود؛ به‌ویژه از طرف کسانی که سال‌ها در انتظار عنوانی از این مجموعه با محوریت ژاپن بوده‌اند.

نوشته کارگردان هنری Assassin’s Creed Shadows: بهترین زمان برای بردن این سری به ژاپن بود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow