کاسیو از سری جدید ساعت‌های G-SHOCK رونمایی کرد

شرکت کاسیو دو سری جدید از ساعت‌های G-SHOCK محبوب خود با نام‌های GD010 و GA010 را با عمر باتری 10 ساله، طراحی مستحکم و ویژگی‌های کاربردی معرفی کرد. به گزارش سرویس فناوری تک‎‌ناک، سری‌های GD010 و GA010 از طراحی چندلایه‌ای بهره می‌برند، که تلفیقی از فناوری پیشرفته و ظاهری ساده با الهام از لباس کار […] نوشته کاسیو از سری جدید ساعت‌های G-SHOCK رونمایی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  2
کاسیو از سری جدید ساعت‌های G-SHOCK رونمایی کرد

شرکت کاسیو دو سری جدید از ساعت‌های G-SHOCK محبوب خود با نام‌های GD010 و GA010 را با عمر باتری 10 ساله، طراحی مستحکم و ویژگی‌های کاربردی معرفی کرد.

به گزارش سرویس فناوری تک‎‌ناک، سری‌های GD010 و GA010 از طراحی چندلایه‌ای بهره می‌برند، که تلفیقی از فناوری پیشرفته و ظاهری ساده با الهام از لباس کار است. استفاده از ساختار محافظ هسته کربنی و رزین زیستی در قاب و بند، نشان‌دهنده‌ تعهد ساعت‌های G-SHOCK به پایداری و دوام است.

سری GD010 شامل مدل‌های  GD010-1، GD010-3 و GD010-4 است، که طراحی کلاسیک و مستحکم ساعت‌های دیجیتال G-SHOCK را یادآوری می‌کنند.

این ساعت‌ها با ساختار محافظ هسته کربنی، صفحه‌نمایش LCD بزرگ و روکشی با خطوط ظریف برای محیط‌های سخت طراحی شده‌اند.

این مدل‌ها ترکیبی از کاربردی بودن و زیبایی را با قیمتی مناسب ارائه می‌دهند.

سری GA010 شامل مدل‌های  GA010-1A، GA010-2A و GA010-5A است، که ویژگی‌های مستحکم G-SHOCK را با ظاهری مدرن‌تر ترکیب می‌کند.

این ساعت‌ها از نمایشگرهای آنالوگ و دیجیتال، قطعه‌ای برنجی برای استحکام بیشتر و صفحه‌نمایش دو لایه‌ منحصربه‌فرد بهره می‌برند.

طراحی هندسی و رنگ‌های ساده، این ساعت‌ها را هم برای استفاده‌ روزمره و هم برای فعالیت‌های بیرون از منزل مناسب کرده است.

سری جدید ساعت‌های G-SHOCK کاسیو رونمایی شد

هر دو سری ویژگی‌های زیر را ارائه می‌دهند:

  • مقاومت در برابر ضربه
  • مقاومت در برابر آب تا عمق 200 متر
  • نور پس‌زمینه LED بسیار روشن
  • پنج زنگ هشدار روزانه (با قابلیت تکرار)
  • کرنومتر با دقت 1/100 ثانیه
  • تایمر شمارش معکوس
  • ساعت جهانی (31 منطقه‌ زمانی، 48 شهر)
  • فرمت 12/24 ساعته

قیمت مدل‌های GD010 و GA010 در بازار آمریکا به ترتیب 99 و 120 دلار اعلام شده است و در فروشگاه‌های منتخب، وب‌سایت gshock.com و فروشگاه G-SHOCK Soho عرضه می‌شود.

همچنین شرکت کاسیو به تازگی ساعت دیجیتال WS-B1000 را در بازارهای مالزی، اروپا (هلند، فرانسه و اسپانیا) و ایالات متحده عرضه کرده است.

ساعت WS-B1000 از طراحی اسپرت، گام‌شمار همگام‌سازی‌شده با اپلیکیشن کاسیو، اتصال بلوتوث برای به‌روزرسانی زمان و ردیابی تلفن، کرنومتر، تایمر شمارش معکوس و عمر باتری دو ساله برخوردار است.

نوشته کاسیو از سری جدید ساعت‌های G-SHOCK رونمایی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow