کاسیو مدل‌های جدید ساعت‌ G-Shock را با بدنه تمام‌فلزی معرفی خواهد کرد

کاسیو دو مدل جدید از ساعت G-Shock معرفی خواهد کرد که بدنه تمام‌فلزی دارد و به ویژگی‌هایی مانند مقاومت در‌برابر ضربه و آب و اتصال به تلفن‌همراه مجهزند. به‌گزارش تک‌ناک، کاسیو در‌ادامه گسترش مجموعه محبوب G-Shock Full Metal، دو مدل جدید با نام‌های GM-B2100SD-1A و GMC-B2100ZE-1A را در ماه اکتبر رونمایی خواهد کرد. این ساعت‌ها […] نوشته کاسیو مدل‌های جدید ساعت‌ G-Shock را با بدنه تمام‌فلزی معرفی خواهد کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۹ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  0
کاسیو مدل‌های جدید ساعت‌ G-Shock را با بدنه تمام‌فلزی معرفی خواهد کرد

کاسیو دو مدل جدید از ساعت G-Shock معرفی خواهد کرد که بدنه تمام‌فلزی دارد و به ویژگی‌هایی مانند مقاومت در‌برابر ضربه و آب و اتصال به تلفن‌همراه مجهزند.

به‌گزارش تک‌ناک، کاسیو در‌ادامه گسترش مجموعه محبوب G-Shock Full Metal، دو مدل جدید با نام‌های GM-B2100SD-1A و GMC-B2100ZE-1A را در ماه اکتبر رونمایی خواهد کرد. این ساعت‌ها با طراحی‌های متفاوت و امکانات جدید مانند شارژ خورشیدی و اتصال بلوتوث، مخاطبان خاصی را هدف قرار می‌دهند.

GM-B2100SD-1A؛ طراحی بهبودیافته و عملکرد بهتر


مدل GM-B2100SD-1A نسخه‌ای به‌روز‌شده از مدل پیشین، یعنی GM-B2100D-1A است که در سال ۲۰۲۲ عرضه شد. این ساعت با پس‌زمینه خاکستری تیره‌تر و نشانگرهای نقره‌ای ساعت، قابلیت خوانایی بهتری به کاربران ارائه می‌دهد. این تغییر ظاهری هرچند جزئی، می‌تواند تجربه استفاده از ساعت را بهبود ببخشد؛ خصوصاً برای کسانی که در شرایط نوری مختلف به مشاهده سریع و دقیق زمان نیاز دارند.

به‌نقل از گیزموچاینا، این مدل صفحه‌نمایش ترکیبی آنالوگ و دیجیتال دارد که علاوه‌بر نمایش زمان، ویژگی‌های هوشمندی مانند اتصال بلوتوث را ارائه می‌دهد. این قابلیت امکان همگام‌سازی خودکار زمان با گوشی‌های هوشمند و یادآوری رویدادها و حتی پیدا‌کردن گوشی از طریق ساعت را برای کاربران فراهم می‌کند.

سیستم شارژ خورشیدی کاسیو نیز امکان شارژ باتری تا هفت ماه را فراهم می‌کند، بدون آنکه به شارژ مکرر نیاز داشته باشد. این ویژگی‌ها GM-B2100SD-1A را به گزینه‌ای عالی برای کاربرانی تبدیل می‌کند که به ساعتی مطمئن و مقاوم نیاز دارند.

این مدل هم‌اکنون برای پیش‌فروش در ژاپن با قیمت ۸۴,۷۰۰ ین (تقریباً ۵۷۲ دلار) در‌دسترس است. اطلاعات مربوط به قیمت و دسترسی جهانی هنوز اعلام نشده است.

کاسیو دو ساعت جی‌شاک تمام فلزی جدید را معرفی کرده است که شامل یک نسخه ویژه پنجاهمین سالگرد نیز می‌شود.

GMC-B2100ZE-1A؛ نسخه‌ای ویژه برای پنجاهمین سالگرد


در جشن پنجاهمین سالگرد تأسیس کاسیو، مدل GMC-B2100ZE-1A با طراحی خاص و لوکس روانه بازار خواهد شد. این ساعت با قاب فولادی مشکی با روکش یون‌پلاسیون و جزئیات طلایی در بند، ترکیبی از ظرافت و استحکام را به‌نمایش می‌گذارد که برای مخاطبان علاقه‌مند به طراحی‌های منحصر‌به‌فرد و لوکس جذاب خواهد بود.

این مدل نیز همچون دیگر ساعت‌های GMC-B2100، قابلیت‌های هوشمندی مانند اتصال بلوتوث و شارژ خورشیدی دارد. با‌این‌حال، ظاهر شیک و منحصر‌به‌فرد آن با جزئیات طلایی که به بند و قاب اضافه شده است، جلوه‌ای خاص به این ساعت می‌بخشد. کاربران این مدل نیز می‌توانند از امکاناتی مانند تنظیم خودکار زمان و کنترل گوشی ازطریق اپلیکیشن Casio Watches بهره‌مند شوند.

کاسیو دو ساعت جی‌شاک تمام فلزی جدید را معرفی کرده است که شامل یک نسخه ویژه پنجاهمین سالگرد نیز می‌شود.

شایعات اولیه حاکی از آن است که GMC-B2100ZE-1A با قیمتی حدود ۹۳۰ دلار در بازار آمریکا عرضه خواهد شد. ناگفته نماند که اطلاعات رسمی درباره تاریخ عرضه و قیمت این مدل در خارج از ژاپن هنوز منتشر نشده است.

نوشته کاسیو مدل‌های جدید ساعت‌ G-Shock را با بدنه تمام‌فلزی معرفی خواهد کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow