کدام ساعت‌های هوشمند از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند؟

ساعت‌های هوشمند به اکسسوری مورد علاقه بسیاری از افراد تبدیل شده‌اند. زمانی که قصد خرید ساعت هوشمند را دارید، حتما به وجود یک سری فاکتورها اهمیت بیشتری می‌دهید. برای مثال برخی از کاربران به زیبایی، دوام، عمر باتری یا شهرت برند اهمیت زیادی می‌دهند. در حالی که برخی دیگر از کاربران ریزبین‌تر هستند و ترجیح […] منبع خبر کدام ساعت‌های هوشمند از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند؟ پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۱۴ مرداد , ۱۴۰۳ - 18:59
 0  2
کدام ساعت‌های هوشمند از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند؟

ساعت‌های هوشمند به اکسسوری مورد علاقه بسیاری از افراد تبدیل شده‌اند. زمانی که قصد خرید ساعت هوشمند را دارید، حتما به وجود یک سری فاکتورها اهمیت بیشتری می‌دهید. برای مثال برخی از کاربران به زیبایی، دوام، عمر باتری یا شهرت برند اهمیت زیادی می‌دهند. در حالی که برخی دیگر از کاربران ریزبین‌تر هستند و ترجیح می‌دهند ساعتی را خریداری کنند که علاوه بر زبان انگلیسی، از زبان فارسی هم پشتیبانی کند.

معرفی ساعت های هوشمندی که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند

می‌دانید کدام ساعت‌های هوشمند از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند؟ اگر شما هم به دنبال یک ساعت منحصربه‌فرد هستید که در عین داشتن ویژگی‌های پیشرفته، از زبان فارسی هم پشتیبانی کند، ما در اینجا لیستی از بهترین گزینه‌ها را برای شما فراهم کرده‌ایم.

لیست بهترین ساعت های هوشمند با پشتیبانی از زبان فارسی

  • ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch 5
  • ساعت هوشمند Xiaomi Mi Band 7
  • ساعت هوشمند Apple Watch SE 2022 سایز ۴۴ میلی‌متری
  • شیائومی Mi Watch XMWTCL02
  • ساعت هوشمند Amazfit GTS 4 Mini
  • ساعت هوشمند Mibro Watch X1

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch 5

ابعاد ۹.۸×۴۴.۴×۴۳.۳ میلی‌متر
وزن 33.5 گرم
پردازنده Exynos W920
جنس بدنه آلومینیومی
سازگاری اندروید 6.0 و بالاتر
نوع نمایشگر Super AMOLED
قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت ندارد
NFC دارد
GPS دارد
حافظه داخلی 16 گیگابایت
حافظه رم 1.5 گیگابایت
ظرفیت باتری ۴۱۰ میلی‌آمپر ساعت
پشتیبانی از زبان فارسی برای پیام‌رسانی و اعلان‌ها دارد

این ساعت هوشمند سامسونگ با صفحه گرد و ظاهر شیکی که دارد برای هر استایل و سلیقه‌ای مناسب است. برخورداری از گواهی IP68 باعث شده که این ساعت در برابر گرد و غبار و فرو رفتن در آب (تا عمق ۱ متر) سالم بماند. طبق ادعای شرکت سامسونگ، مقاومت صفحه‌نمایش ۱.۴ اینچی این ساعت بسیار بالاست تا جایی که ۶۰ درصد از مدل‌های قبلی بیشتر شده است.

در اکثر ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ، حسگر BioActive قرار گرفته که وظیفه آن اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، ضربان قلب، شاخص توده بدنی، چربی بدن و غیره است. این شرکت در ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch 5، علاوه بر حسگر BioActive، از حسگر تشخیص دمای بدن نیز استفاده کرده که هر دوی این حسگرها، کاربر را از وجود هر مشکل مرتبط با سلامتی آگاه می‌کنند.

ساعت‌های هوشمند سامسونگ معمولا در زمینه قابلیت‌های ورزشی عملکرد خوبی دارند و این ساعت هم از این قاعده مستثنی نیست. با ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch 5 می‌توانید فعالیت‌هایی مثل پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری و پیلاتس را زیر نظر بگیرید. علاوه‌بر این می‌توانید ببینید که بدن‌تان چه مقدار کالری سوزانده است. یکی دیگر از قابلیت‌های این ساعت، حسگر خواب است که طی چند روز الگوی خواب‌تان را زیر نظر می‌گیرد و سپس بر اساس این الگو هر شب به شما می‌گوید که خواب خوب و باکیفیتی داشتید یا نه.

در ساخت این ساعت از سیستم عامل Wear OS 3 استفاده شده که می‌تواند از سرویس‌های گوگل و اپلیکیشن‌های زیادی پشتیبانی کند. البته علیرغم ویژگی‌های کاربردی زیاد، باتری این ساعت چندان قدرتمند نیست و طبق تخمین‌ها معمولا ۱ روز دوام می‌آورد.

ساعت هوشمند Xiaomi Mi Band 7

ابعاد ۴۶.۵×۲۰.۷×۱۲.۲۵ میلی‌متر
وزن ۱۳.۵ گرم (بدون بند)
پردازنده
جنس بدنه ترکیبی از فلز و پلاستیک
سازگاری اندروید نسخه ۵ یا بالاتر، iOS نسخه ۱۰ یا بالاتر
نوع نمایشگر AMOLED
قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت ندارد
NFC ندارد
GPS ندارد
ظرفیت باتری ۱۸۰ میلی آمپر ساعت
پشتیبانی از زبان فارسی برای پیام‌رسانی و اعلان‌ها دارد

این ساعت هوشمند شیائومی بی شک یکی از بهترین ساعت های هوشمند با پشتیبانی از زبان فارسی است که آن را یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت شیائومی می‌دانند. در این ساعت هوشمند از نمایشگر ۱.۶ اینچی با پنل AMOLED استفاده شده که رزولوشن آن برابر ۴۹۰×۱۹۲ پیکسل است. این نمایشگر همچنین از فناوری نمایشگر همیشه روشن (AOD) نیز پشتیبانی می‌کند.

Mi Band 7 می‌تواند اکسیژن خون (SpO2) را به طور خودکار اندازه‌گیری کند و در صورت افت اکسیژن خون زیر ۹۰ درصد، به شما هشدار دهد که سلامتی‌تان در خطر است. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به کنترل خواب و استرس، اندازه‌گیری ۲۴ ساعته ضربان قلب و ثبت و یادآوری تاریخ قاعدگی اشاره کرد.

از این گذشته، بالغ بر ۱۱۰ حالت ورزشی در این ساعت هوشمند گنجانده شده که یک خبر عالی برای ورزشکاران است. این ساعت از استاندارد 5ATM پشتیبانی می‌کند به این معنی که می‌توانید آن را به مدت ۱۰ دقیقه تا عمق ۵۰ متری فرو ببرید بدون این که مشکلی ایجاد شود.

رابط کاربری این ساعت نیز بسیار کاربرپسند است و هر کسی با هر سطحی از دانش و آشنایی با تکنولوژی، می‌تواند با آن کار کند. با این حال اگر حین کار با این ساعت مشکلی داشتید، می‌توانید از دستیار صوتی الکسا آمازون استفاده کنید. این ساعت در رنگ‌بندی متنوعی در دسترس است و هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند آن را با استایل خود ست کنند.

عکس ساعت هوشمند

ساعت هوشمند Apple Watch SE 2022 سایز ۴۴ میلی‌متری

ابعاد ۴۴×۳۸×۱۰.۷ میلی‌متر
وزن ۳۳ گرم
پردازنده Apple S8
جنس بدنه آلومینیومی
سازگاری گوشی‌هایی با iOS نسخه ۱۶ به بالا و گوشی iPhone 8 به بالا
نوع نمایشگر Retina LTPO OLED
NFC دارد
GPS دارد
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
حافظه رم ۱ گیگابایت
ظرفیت باتری 296 میلی آمپر ساعت
پشتیبانی از زبان فارسی برای پیام‌رسانی و اعلان‌ها دارد

اگر قصد خرید ساعت هوشمند اپل را دارید، Apple Watch SE 2022 سایز ۴۴ میلی‌متری یکی از بهترین ساعت های هوشمند با پشتیبانی از زبان فارسی است. اپل همیشه خاص‌ترین و جذاب‌ترین طراحی‌ها را دارد. ظاهر زیبای این ساعت نیز همواره مورد توجه افراد خاص پسند بوده است. البته برخی از کاربران، حاشیه ۳ میلی‌متری صفحه نمایش را نقطه ضعف این ساعت می‌دانند و بر این باورند که اپل می‌توانست حاشیه ظریف‌تر و باریک‌تری برای این محصول در نظر بگیرد.

از نظر دوام، این ساعت هوشمند مقاومت بسیار بالایی دارد و انتخابی عالی برای استفاده روزمره است. علاوه بر این می‌تواند در برابر گرد و غبار و آب (تا عمق ۵۰ متری به مدت محدود) نیز مقاومت کند. صفحه نمایش با سایز 1.78 اینچی و رزولوشن ۳۶۸×۴۴۸ پیکسل، مورد پسند افرادیست که نمایشگرهای بزرگ‌تر را ترجیح می‌دهند. اگر چه بسیاری از کاربران از عدم وجود نمایشگر همیشه روشن شکایت می‌کنند اما این موضوع نتوانسته از محبوبیت این محصول بکاهد.

در این ساعت هوشمند از یک پردازنده قدرتمند استفاده شده است. همین موضوع باعث شده عملکرد سریع، روان و بدون نقصی را شاهد باشیم. ابزارها و برنامه زیادی در این ساعت قرار دارند که مرتبط با سلامتی و تناسب اندام هستند و به شما کمک می‌کنند وضعیت بدنی‌تان را تحت کنترل داشته باشید. یک ویژگی منحصربه‌فرد این ساعت قابلیت تشخیص تصادف است. به این معنی که هنگام تشخیص بروز حادثه، فورا با مراکز اورژانس تماس می‌گیرد.

شیائومی Mi Watch XMWTCL02

ابعاد ۱۱.۸×۵۳.۳×۴۵.۹ میلی‌متر
وزن ۳۲ گرم
جنس بدنه پلی آمید تقویت شده با فایبرگلاس
سازگاری اندروید، ios
نوع نمایشگر AMOLED
GPS دارد
حافظه داخلی 1.1 گیگابایت
ظرفیت باتری 420 میلی‌آمپر ساعت
پشتیبانی از زبان فارسی برای پیام‌رسانی و اعلان‌ها دارد

خرید ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch XMWTCL02 به کسانی توصیه می‌شود که دنبال محصولی باکیفیت اما مقرون‌به‌صرفه هستند. این ساعت به نحوی طراحی شده که در عین سبک بودن، از دوام خوبی برخوردار است. Mi Watch XMWTCL02 برای افرادی که به استخر می‌روند یا ورزش‌های آبی را انجام می‌دهند هم مناسب است زیرا می‌تواند تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاومت کند.

اندازه نمایشگر این ساعت هوشمند ۱.۳۹ اینچ است و هر محتوایی را با کیفیتی مطلوب نشان می‌دهد. پشتیبانی از ۱۱۷ حالت ورزشی، یکی دیگر از ویژگی‌های این ساعت هوشمند است. علاوه بر این می‌توانید با Mi Watch XMWTCL02، تعداد قدم‌ها، اکسیژن خون، وضعیت خواب و ضربان قلب را هم اندازه‌گیری کنید. این ساعت به تایمر، کرنومتر، قطب‌نما، چراغ قوه، قابلیت سنجش استرس و نمایش وضعیت آب و هوا نیز مجهز شده و با وجود اندازه کوچک، می‌تواند بسیاری از کارها را برای شما ساده‌تر کند.

مزیت این ساعت همچون اکثر ساعت‌های هوشمند شیائومی این است که می‌تواند هم با گوشی‌های اندروید و هم آیفون سازگار باشد. برای استفاده از آن کافیست برنامه مورد نیاز را نصب کنید تا این ساعت به گوشی‌تان متصل شود.

عکس ساعت هوشمند با قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی

ساعت هوشمند Amazfit GTS 4 Mini

ابعاد ۹.۱×۳۶.۶۶×۴۱.۸ میلی‌متر
وزن ۳۱.۲ گرم
جنس بدنه ترکیبی از آلیاژ آلومینیوم و پلاستیک
سازگاری iOS نسخه ۱۲.۰ به بالا، اندروید نسخه ۷.۰ به بالا
نوع نمایشگر AMOLED
قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت ندارد
NFC ندارد
GPS دارد
ظرفیت باتری 270 میلی‌ آمپر ساعت
پشتیبانی از زبان فارسی برای پیام‌رسانی و اعلان‌ها دارد

این ساعت هوشمند اقتصادی، اکثر ویژگی‌های ضروری‌ای که از یک ساعت هوشمند خوب انتظار دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. کیفیت بالای ساخت، دوام عالی، امکانات جذاب و پشتیبانی از زبان فارسی باعث شده‌اند که این ساعت به یک انتخاب پرطرفدار تبدیل شود.

صفحه مستطیلی شکل، بند سیلیکونی سگکی و رنگ‌بندی متنوع، جذابیت این محصول را تکمیل کرده‌اند. صفحه نمایش 1.65 اینچی این ساعت رزولوشن ۳۸۴×۳۳۶ پیکسلی دارد و کیفیت نمایش خوبی را برای کاربران فراهم می‌کند. علاوه بر این ویژگی‌ها، ساعت هوشمند Amazfit GTS 4 Mini سبک و راحت نیز هست و می‌توانید برای ساعات طولانی و در طول ورزش یا کار، بدون خستگی آن را روی مچ دست‌تان ببندید. پشتیبانی بیش از ۱۲۰ حالت ورزشی نیز باعث شده که انتخابی مناسب برای ورزشکاران باشد. با در نظر گرفتن مقاومت نسبی این ساعت در برابر آب و داشتن استاندارد جهانی ضد آب 5ATM، می‌توانید از آن برای ورزش‌های آبی نظیر شنا هم استفاده کنید.

طراحان از حسگرهای متنوعی در ساخت این ساعت استفاده کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به حسگر اکسیژن خون، حسگر سنجش ضربان قلب ۲۴ ساعته و حسگر بیومتریک اشاره کرد. به علاوه برای بررسی کیفیت خواب، سطح استرس و ردیابی چرخه قاعدگی نیز می‌توانید روی این ساعت حساب کنید. در آخر چه کاربر اندروید باشید چه از گوشی‌های آیفون استفاده کنید، این ساعت می‌تواند با تلفن همراه‌تان هماهنگ شود و امکانات استثنایی و جذابی را در اختیارتان قرار دهد.

عکس ساعت هوشمندی که از زبان فارسی پشتیبانی می کند

ساعت هوشمند Mibro Watch X1

ابعاد ۱۱.۴×۴۷×۲۲ میلی‌متر
وزن ۵۰ گرم
جنس بدنه ترکیبی از فلز و پلاستیک
سازگاری پردازنده اندروید 5 به بالا، iOS نسخه 10 به بالا
نوع نمایشگر AMOLED
قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت ندارد
NFC ندارد
GPS ندارد
ظرفیت باتری 350 میلی‌آمپر ساعت
پشتیبانی از زبان فارسی برای پیام‌رسانی و اعلان‌ها دارد

میبرو یکی از زیرمجموعه‌های شرکت شیائومی است که تاکنون عملکرد موفقی در زمینه تولید ساعت‌های هوشمند داشته و محصولات پرطرفداری همچون ساعت هوشمند Mibro Watch X1 را روانه بازار کرده است.

این ساعت یکی از بهترین ساعت های هوشمند با پشتیبانی از زبان فارسی است و در عین داشتن ظاهر زیبا و سخت‌افزار قدرتمند، کیفیت ساخت بالایی هم دارد. از نظر طراحی این ساعت حس یک ساعت گران قیمت را برای خریداران تداعی می‌کند. نمایشگر آن نیز حالت دایره‌ای ساده دارد و همین سادگی باعث شده که با هر لباسی هماهنگ شود. Mibro Watch X1 وزن سبکی دارد و خرید آن به افرادی توصیه می‌شود که می‌خواهند همیشه ساعت‌شان را همراه داشته باشند. چیزی که Mibro Watch X1 را جذاب‌تر کرده این است که تمام این ویژگی‌ها را با قیمت مقرون به صرفه‌ای در اختیارتان قرار می‌دهد.

این ساعت هوشمند، یک صفحه نمایش ۱.۳ اینچی با رزولوشن ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی بالا دارد تا محتوای مورد نیاز کاربران را با کیفیتی استثنایی پخش کند. بنابراین کاربران با خرید این ساعت، با مشکلات رایجی همچون تاری نمایشگر یا تاخیر و لگ روبرو نمی‌شوند. بزرگ بودن این صفحه نمایش نیز باعث شده که اطلاعات مورد نیازتان را واضح و بدون مشکل ببینید. این صفحه نمایش از نظر روشنایی هم عملکرد خوبی دارد تا جایی که زیر نور خورشید هم بدون تاریک شدن نمایشگر می‌توانید به راحتی با آن کار کنید.

ساعت هوشمند

سخن پایانی

ساعت‌های هوشمند به خصوص اگر از زبان فارسی پشتیبانی کنند، می‌توانند به یک ابزار همه‌کاره و محبوب تبدیل شوند. در اینجا برخی از بهترین ساعت‌های هوشمند حال حاضر را معرفی کرده‌ایم که کیفیت بالا و ظاهر زیبایی دارند. این ساعت‌ها دامنه قیمتی متنوعی دارند تا شما بر اساس بودجه‌تان مدل مورد نظرتان را خریداری کنید.

salb-techna

منبع خبر کدام ساعت‌های هوشمند از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند؟ پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow