کلیدهای عبور سامسونگ با دستگاه‌های هوشمند خانگی این شرکت کار خواهند کرد

سامسونگ در حال توسعه‌ی سیستمی است که اجازه می‌دهد تا از‌طریق کلیدهای عبور (Passkeys) این شرکت به دستگاه‌های هوشمند خانگی خود دسترسی پیدا کنید. به‌گزارش تک‌ناک، کلیدهای عبور (Passkeys) به‌عنوان جایگزینی امن‌تر برای رمزهای عبور سنتی، در کانون توجه بسیاری از شرکت‌های فناوری قرار گرفته است. گوگل و سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیستند. […] نوشته کلیدهای عبور سامسونگ با دستگاه‌های هوشمند خانگی این شرکت کار خواهند کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۳ مهر , ۱۴۰۳ - 22:00
 0  3
کلیدهای عبور سامسونگ با دستگاه‌های هوشمند خانگی این شرکت کار خواهند کرد

سامسونگ در حال توسعه‌ی سیستمی است که اجازه می‌دهد تا از‌طریق کلیدهای عبور (Passkeys) این شرکت به دستگاه‌های هوشمند خانگی خود دسترسی پیدا کنید.

به‌گزارش تک‌ناک، کلیدهای عبور (Passkeys) به‌عنوان جایگزینی امن‌تر برای رمزهای عبور سنتی، در کانون توجه بسیاری از شرکت‌های فناوری قرار گرفته است. گوگل و سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیستند. سامسونگ در حال گسترش پشتیبانی از کلیدهای عبور به دستگاه‌های هوشمند خانگی خود است. این یعنی کاربران می‌توانند با استفاده از اطلاعات بیومتریک مانند اثر‌انگشت یا تشخیص چهره، به‌جای وارد‌کردن رمز‌عبور، به دستگاه‌هایی مانند تلویزیون و یخچال دسترسی پیدا کنند.

اندروید‌هدلاینز می‌نویسد که کلیدهای عبور مکانیزم احراز هویت پیشرفته‌ای هستند که با ترکیب داده‌های بیومتریک و کلیدهای رمزنگاری‌شده، سطح امنیت را بسیار افزایش می‌دهند. این سیستم‌ها با حذف نیاز به رمزهای عبور پیچیده و یک‌بار‌مصرف، خطر سرقت و افشای اطلاعات حساس را کاهش می‌دهند. با استفاده از کلیدهای عبور، کاربران می‌توانند به‌صورت ایمن به خدمات آنلاین و دستگاه‌های هوشمندشان دسترسی پیدا کنند.

کلیدهای عبور سامسونگ با دستگاه‌های هوشمند خانگی سامسونگ کار خواهند کرد

سامسونگ اعلام کرده است که پشتیبانی از کلیدهای عبور در دستگاه‌های هوشمند خانگی خود را از سال آینده آغاز خواهد کرد. در ابتدا، این ویژگی در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ دردسترس خواهد بود و به کاربران امکان می‌دهد تا به‌راحتی و با امنیت فراوان به سرویس‌های پخش دلخواهشان دسترسی پیدا کنند. در آینده، این فناوری به‌تدریج به سایر دستگاه‌ها مانند یخچال‌های هوشمند نیز گسترش خواهد یافت.

سامسونگ، تنها شرکتی نیست که به‌سمت استفاده از کلیدهای عبور پیش می‌رود. گوگل نیز اخیراً قابلیت همگام‌سازی بین‌پلتفرمی کلیدهای عبور را به مدیر رمز‌عبور خود اضافه کرده است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا به‌راحتی از احراز هویت بیومتریک پیشرفته در دستگاه‌های مختلف، از‌جمله کامپیوترها و احتمالاً در آینده دستگاه‌های هوشمند خانگی، استفاده کنند.

نوشته کلیدهای عبور سامسونگ با دستگاه‌های هوشمند خانگی این شرکت کار خواهند کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow