کنسول دستی Pocket Go تکنو با قابلیت‌های AR برای پیش‌خرید عرضه شد

کنسول دستی Pocket Go تکنو با پردازنده AMD Ryzen 7 ۸۸۴۰ HS، یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی، ۱۶ گیگابایت رم و پشتیبانی از فناوری واقعیت افزوده دردسترس قرار گرفت. به‌گزارش تک‌ناک، شرکت تکنو در رویداد MWC 2024 که در ماه فوریه برگزار شد، کنسول دستی Pocket Go را رونمایی کرد. این کنسول دستی با عینک‌های AR […] نوشته کنسول دستی Pocket Go تکنو با قابلیت‌های AR برای پیش‌خرید عرضه شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۱ آبان , ۱۴۰۳ - 05:00
 0  5
کنسول دستی Pocket Go تکنو با قابلیت‌های AR برای پیش‌خرید عرضه شد

کنسول دستی Pocket Go تکنو با پردازنده AMD Ryzen 7 ۸۸۴۰ HS، یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی، ۱۶ گیگابایت رم و پشتیبانی از فناوری واقعیت افزوده دردسترس قرار گرفت.

به‌گزارش تک‌ناک، شرکت تکنو در رویداد MWC 2024 که در ماه فوریه برگزار شد، کنسول دستی Pocket Go را رونمایی کرد. این کنسول دستی با عینک‌های AR (واقعیت افزوده) ترکیب شده است و رویکردی نوآورانه را در دنیای بازی‌های دستی ارائه می‌دهد. پس از مدت‌ها انتظار، تکنو این دستگاه را اکنون از‌طریق خرده‌فروشی Kickstarter برای پیش‌خرید در‌دسترس قرار داده است.

ویژگی‌های کنسول دستی Pocket Go تکنو

Pocket Go با کنترلر بی‌سیم مشابه کنترلر ایکس‌باکس و یک جفت عینک AR به نام AR Pocket Vision عرضه می‌شود. این دستگاه سیستم‌عامل ویندوز را اجرا می‌کند و تجربه بازی انعطاف‌پذیری به کاربران ارائه می‌دهد. به‌گفته تکنو، Pocket Go درمقایسه‌با سایر کنسول‌های دستی ویندوزی کوچکتر و سبک‌تر و حمل آن برای کاربران آسان‌تر است.

به‌نقل از گیزموچاینا، این دستگاه به پردازنده AMD Ryzen 7 ۸۸۴۰ HS مجهز شده و با ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی، عملکرد قوی و روانی را ارائه می‌دهد. انرژی لازم برای کار با Pocket Go را باتری ۵۰ وات ساعتی قابل‌تعویض تآمین می‌کند. این کنسول دستی سیستم خنک‌کننده کارآمدی دارد که تجربه بازی طولانی‌مدت را برای کاربران ممکن می‌سازد.

قابلیت‌های عینک AR Pocket Vision

عینک‌های AR Pocket Vision به صفحه‌نمایش میکرو اولد ۰/۷۱ اینچی مجهز است که توانایی پروجکت‌کردن نمایشگری به‌اندازه ۲۱۵ اینچ را از فاصله شش‌متری دارند. این عینک‌ها با تنظیمات دیوپتر قابل‌تنظیم و قابلیت استفاده همراه با عینک‌های طبی طراحی شده‌اند تا راحتی و تطابق بیشتری برای کاربران فراهم کنند. تکنو اعلام کرده است که Pocket Go تجربه بازی 6D را با امکاناتی مانند ردیابی دید و تطبیق وضعیت بدن و لرزش‌های دقیق ارائه می‌دهد.

قیمت و زمان عرضه

این دستگاه و عینک‌های همراه آن با قیمت پایه ۸۶۹ دلار برای پیش‌خرید در Kickstarter در‌دسترس هستند. پیش‌بینی شده است که ارسال دستگاه‌ها از دسامبر ۲۰۲۴ آغاز شود. همچنین، قیمت این دستگاه‌ها برای فروش خارج از Kickstarter از ماه نوامبر گران‌تر خواهد بود.

نوشته کنسول دستی Pocket Go تکنو با قابلیت‌های AR برای پیش‌خرید عرضه شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow