گزارش مشکل پوسته شدن رنگ در گوشی هوشمند گلکسی زد فولد 6 سامسونگ

در هفته‌های اخیر، کاربران گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ، گلکسی زد فولد 6، با مشکلاتی در ارتباط با پوسته شدن رنگ بدنه‌ی دستگاه مواجه شده‌اند. این مسئله که در دستگاهی با قیمت بسیار بالا رخ داده است، موجی از نگرانی و انتقاد را در میان کاربران و کارشناسان صنعت ایجاد کرده است. به گزارش سرویس اخبار […] منبع خبر گزارش مشکل پوسته شدن رنگ در گوشی هوشمند گلکسی زد فولد 6 سامسونگ پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۸ شهریور , ۱۴۰۳ - 19:59
 0  3
گزارش مشکل پوسته شدن رنگ در گوشی هوشمند گلکسی زد فولد 6 سامسونگ

در هفته‌های اخیر، کاربران گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ، گلکسی زد فولد 6، با مشکلاتی در ارتباط با پوسته شدن رنگ بدنه‌ی دستگاه مواجه شده‌اند. این مسئله که در دستگاهی با قیمت بسیار بالا رخ داده است، موجی از نگرانی و انتقاد را در میان کاربران و کارشناسان صنعت ایجاد کرده است.

به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه تکنولوژی تکنا، شرکت سامسونگ در پاسخ به این مشکل، دلایل آن را به استفاده از شارژرهای غیرمجاز و نامرغوب نسبت داده است. به گفته‌ی سامسونگ، این شارژرها ممکن است باعث ایجاد جریان‌های الکتریکی نامنظم شده و در نتیجه به روکش رنگی دستگاه آسیب برسانند. این شرکت همچنین تصاویری را به عنوان مدرک برای اثبات ادعای خود منتشر کرده است.

با این حال، توضیحات ارائه شده توسط سامسونگ با استقبال چندانی روبرو نشده است. بسیاری از کاربران و کارشناسان به این توضیحات ابهام‌آمیز نگاه می‌کنند و دلایل بسیاری را برای تردیدهای خود مطرح می‌کنند. کاربران به این نکته اشاره می‌کنند که تاکنون چنین مشکلی در سایر دستگاه‌های سامسونگ مشاهده نشده است و به همین دلیل، نسبت دادن این مشکل به شارژرهای غیرمجاز چندان قانع‌کننده نیست. سامسونگ در توضیحات خود به استاندارد شارژ بی‌سیم Qi اشاره کرده است که ارتباط مستقیمی با مشکل پوسته شدن رنگ ندارد. این مسئله باعث شده است که برخی کاربران به صحت ادعاهای سامسونگ شک کنند. برخی از کاربران، پاسخ سامسونگ را به پاسخ مشابه اپل در مورد مشکلات آنتن آیفون 4 تشبیه می‌کنند. در آن زمان، اپل نیز با ادعای اینکه کاربران گوشی را به شکل اشتباه در دست می‌گیرند، سعی در توجیه مشکل داشت.

همچنبن استفاده از فناوری تحلیل امپدانس بیوالکتریک (BIA) در ساعت‌های هوشمند سامسونگ، که در آن از جریان الکتریکی ضعیف برای اندازه‌گیری ترکیب بدن استفاده می‌شود، با ادعای آسیب‌پذیری دستگاه در برابر جریان‌های الکتریکی نامنظم در تضاد است. کاربران آسیب‌دیده از این مشکل توصیه می‌شود با مراکز خدمات پس از فروش سامسونگ تماس گرفته و مشکل خود را گزارش کنند. همچنین، توصیه می‌شود تا زمان رفع کامل این مشکل، از استفاده از شارژرهای غیرمجاز خودداری کرده و از شارژر اصلی سامسونگ استفاده کنند.

مشکل پوسته شدن رنگ در گلکسی زد فولد 6 سامسونگ نشان می‌دهد که حتی شرکت‌های بزرگ و معتبر نیز ممکن است با مشکلات کیفیتی مواجه شوند. انتظار می‌رود که سامسونگ در آینده پاسخگوی این مشکل بوده و راه‌حل‌های مناسبی برای جبران خسارت کاربران ارائه دهد.

برای مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی رسانه تکنا مراجعه کنید.

منبع خبر گزارش مشکل پوسته شدن رنگ در گوشی هوشمند گلکسی زد فولد 6 سامسونگ پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow