گلکسی S24 FE با تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ در بنچمارک رؤیت شد

اطلاعاتی از گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شده که نشان می‌دهد این گوشی احتمالاً به نسخه‌ی ضعیف‌تر پردازنده‌ی اگزینوس ۲۴۰۰ به‌کاررفته در گلکسی S24 مجهز خواهد شد. به‌گزارش تک‌ناک، اخیراً تصاویر تبلیغاتی از گلکسی S24 FE منتشر و جزئیات مهمی از آن فاش شده است. انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی S24 FE را در اواخر امسال... نوشته گلکسی S24 FE با تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ در بنچمارک رؤیت شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۲ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  2
گلکسی S24 FE با تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ در بنچمارک رؤیت شد

اطلاعاتی از گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شده که نشان می‌دهد این گوشی احتمالاً به نسخه‌ی ضعیف‌تر پردازنده‌ی اگزینوس ۲۴۰۰ به‌کاررفته در گلکسی S24 مجهز خواهد شد.

به‌گزارش تک‌ناک، اخیراً تصاویر تبلیغاتی از گلکسی S24 FE منتشر و جزئیات مهمی از آن فاش شده است. انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی S24 FE را در اواخر امسال معرفی کند. صفحه‌ی رسمی پشتیبانی اروپایی این دستگاه نیز اخیراً فعال شده که نشان‌دهنده‌ی نزدیک‌بودن زمان عرضه‌ی آن است. حالا نسخه‌ای که ادعا می‌شود نسخه‌ی کره‌ای گلکسی S24 FE است، در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده است.

طبق فهرست گیک‌بنچ، نسخه‌ی ادعایی کره‌جنوبی گلکسی S24 FE به مادربرد داخلی s5e9945، پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای، پردازنده‌ی گرافیکی Xclipse 940 و حداکثر فرکانس ۳/۱۱ گیگاهرتز مجهز است. طبق اعلام MySmartPrice، این مشخصات نشان می‌دهد که گلکسی S24 FE احتمالاً با پردازنده‌ی اگزینوس ۲۴۰۰ دارای فرکانس ضعیف‌تر عرضه خواهد شد.

گلکسی S24 FE با شماره مدل SM-S721N، در تست تک هسته‌ای گیک‌بنچ

گلکسی S24 FE با شماره مدل SM-S721N در آزمایش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیاز ۱,۶۲۵ و ۵,۶۹۸ را کسب کرده است. این ارقام کمتر از پردازنده‌ی اگزینوس ۲۴۰۰ به‌کاررفته در نسخه‌ی استاندارد گلکسی S24 استاندارد هستند که به‌ترتیب امتیازهای ۱,۹۷۱ و ۶,۲۹۱ را در آزمایش‌های تک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای به‌دست آورده است.

پیش‌از‌این، نسخه‌ی جهانی این گوشی هوشمند نیز با پردازنده‌ی اگزینوس ۲۴۰۰ ضعیف‌تر در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده بود. در مقام مقایسه، نسخه‌ی ادعایی جهانی گلکسی S24 FE امتیاز تک‌هسته‌ای ۲,۰۴۷ و چند‌هسته‌ای ۶,۲۸۹ را کسب کرده است. شایان ذکر است که گزارش‌های قبلی نشان می‌دهد گلکسی S24 FE ممکن است به تراشه‌ی اگزینوس 2400e مجهز شود.

به‌نقل از نئووین، انتظار می‌رود گلکسی S24 FE به صفحه‌نمایش ۶/۷ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۹۰۰ نیت و رزولوشن FHD+ مجهز شود. این یعنی صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و روشن‌تری از نسل قبلی است.

گلکسی S24 FE ممکن است از باتری ۴,۵۴۶ میلی‌آمپر‌ساعتی نیرو بگیرد که حداکثر ۷۸ ساعت پخش موسیقی و ۲۹ ساعت پخش فیلم یا ویدئو را وعده می‌دهد. قاتل پرچم‌دار جدید سامسونگ احتمالاً با رابط کاربری One UI 6.1.1 و هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود گلکسی S24 FE در پنج رنگ گرافیت، آبی، نقره‌ای/سفید، سبز و زرد روانه‌ی بازار خواهد شد. تصاویر تبلیغاتی فاش‌شده نشان می‌دهد که این گوشی به دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری مجهز است. برای دوربین سلفی آن نیز سنسور ۱۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

نوشته گلکسی S24 FE با تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ در بنچمارک رؤیت شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow