گلکسی رینگ سامسونگ می‌تواند تحت تاثیر آهنربا برخی قابلیت‌های خود را از دست بدهد

سامسونگ با هدف افزایش طول عمر گجت‌های گلکسی رینگ اعلام کرد بهتر است کاربران از دستورالعمل‌های اعلامی برای مراقبت بهتر از این دستگاه بهره ببرند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ در مراسم آنپکد ۲۰۲۴ از اولین حلقه هوشمند خود رونمایی کرد. ویژگی‌های منحصر به فرد این حلقه هوشمند به طور کامل […] منبع خبر گلکسی رینگ سامسونگ می‌تواند تحت تاثیر آهنربا برخی قابلیت‌های خود را از دست بدهد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 10:59
 0  1
گلکسی رینگ سامسونگ می‌تواند تحت تاثیر آهنربا برخی قابلیت‌های خود را از دست بدهد

سامسونگ با هدف افزایش طول عمر گجت‌های گلکسی رینگ اعلام کرد بهتر است کاربران از دستورالعمل‌های اعلامی برای مراقبت بهتر از این دستگاه بهره ببرند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ در مراسم آنپکد ۲۰۲۴ از اولین حلقه هوشمند خود رونمایی کرد. ویژگی‌های منحصر به فرد این حلقه هوشمند به طور کامل برای طرفداران این کمپانی معرفی شد. این محصول به عنوان اولین حلقه هوشمند شرکت سامسونگ می‌تواند کاربردهای ویژه‌ای را با قابلیت‌های تکنولوژی و فناوری به کاربران ارائه کند. اکنون این شرکت در سایت رسمی پشتیبانی خود مجموعه‌ای از مراقبت‌های کامل برای این حلقه هوشمند را اعلام کرده است.

به گفته سامسونگ ممکن است این دستگاه پوشیدنی در حین استفاده با مجموعه‌ای از اخطارهای منحصر به فرد همراه شود. بنابراین در زمان استفاده طولانی مدت از این حلقه باید برخی نکات برای ایمنی بیشتر رعایت شود. به عنوان مثال بعضی ویژگی‌های این حلقه هوشمند از قبیل گام شمار و دیگر ویژگی‌ها می‌تواند تحت تاثیر آهنربا قرار گرفته و به درستی کار نکنند.

موارد دیگر به حفظ و نگهداری این حلقه هوشمند مربوط است. به عنوان مثال در صورت عدم استفاده برای مدت طولانی بهتر است آن را در قاب خود نگهداری کنید. همچنین پدهای لاستیکی ممکن است باعث ایجاد فرورفتگی‌های جزئی روی نوار داخلی حلقه شود. البته این موضوع روی عملکرد کلی این حلقه تاثیری نخواهد داشت.

به گفته سامسونگ بهتر است کاربران در زمان استفاده از این حلقه از به کار بردن حلقه‌های فلزی در انگشت یکسان یا مجاور گلکسی رینگ به طور همزمان خودداری کنند. همچنین در زمان وزنه برداری یا بلند کردن اجسام سنگین و سخت بهتر است حلقه گلکسی از انگشت خارج شود. استفاده از این حلقه در حین تمرین‌های فیزیکی پرفشار می‌تواند به انگشتان آسیب برساند. بنابراین در زمان گرفتن اجسام سخت از قبیل میله نیز باید از پوشیدن این حلقه هوشمند خودداری شود.

منبع خبر گلکسی رینگ سامسونگ می‌تواند تحت تاثیر آهنربا برخی قابلیت‌های خود را از دست بدهد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow