گوشی ارزان‌قیمت UMIDIGI G100 با نمایشگر و باتری غول‌پیکر رونمایی شد

گوشی UMIDIGI G100 با صفحه‌نمایش بزرگ ۶/۹ اینچی و باتری غول‌پیکر ۶,۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و پردازنده‌ی UNISOC T615 معرفی شد. به‌گزارش تک‌ناک، درحالی‌که همه مشغول بررسی جدیدترین مدل‌های آیفون هستند، UMIDIGI G100 با ترکیبی بی‌نظیر از نمایشگر بزرگ و باتری با‌دوام، توجهات را به خود جلب می‌کند. این گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه، ماه آینده رونمایی خواهد شد. […] نوشته گوشی ارزان‌قیمت UMIDIGI G100 با نمایشگر و باتری غول‌پیکر رونمایی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  0
گوشی ارزان‌قیمت UMIDIGI G100 با نمایشگر و باتری غول‌پیکر رونمایی شد

گوشی UMIDIGI G100 با صفحه‌نمایش بزرگ ۶/۹ اینچی و باتری غول‌پیکر ۶,۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و پردازنده‌ی UNISOC T615 معرفی شد.

به‌گزارش تک‌ناک، درحالی‌که همه مشغول بررسی جدیدترین مدل‌های آیفون هستند، UMIDIGI G100 با ترکیبی بی‌نظیر از نمایشگر بزرگ و باتری با‌دوام، توجهات را به خود جلب می‌کند. این گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه، ماه آینده رونمایی خواهد شد.

در بازار پررقابت گوشی‌های هوشمند امروزی، طراحی باریک و مدرن حرف اول را می‌زند. UMIDIGI G100 با حاشیه‌های بسیار باریک و بدنه‌ای ظریف، استانداردهای جدیدی را در طراحی گوشی‌های میان‌رده تعریف می‌کند.

G100 اومی‌دیجی در چهار رنگ مشکی، سبز، آبی و سفید عرضه می‌شود. این گوشی با صخامت ۸/۱ میلی‌متر و طراحی مینیمال، ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد. بااین‌حال، ویژگی اصلی آن بی‌شک نمایشگر بزرگ و خیره‌کننده‌ی آن است.

UMIDIGI G100 یک گوشی هوشمند با طراحی مدرن، نمایشگر بزرگ ۶.۹ اینچی، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز

گیزچاینا می‌نویسد که UMIDIGI G100 به صفحه‌نمایش ۶/۹ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز است که تجربه‌ای روان و سریع را ارائه می‌دهد و برای تماشای ویدئو یا حتی مطالعه‌ی کوتاه‌مدت بسیار لذت‌بخش است.

گوشی جدید اومی‌دیجی در پنل پشتی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی و در پنل جلویی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

قلب تپنده‌ی UMIDIGI G100 پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای UNISOC T615 است که آن را ۸ گیگابایت رم همراهی می‌کند. انرژی لازم برای کار با این گوشی را نیز باتری ۶,۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۰ واتی تأمین می‌کند.

از دیگر قابلیت گوشی G100 اومی‌دیجی می‌توان به حسگر اثر‌انگشت زیر نمایشگر و NFC و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد. در پایان، باید بگوییم که اومی‌دیجی هنوز قیمت نهایی و زمان عرضه گوشی هوشمند جدیدش را اعلام نکرده است.

نوشته گوشی ارزان‌قیمت UMIDIGI G100 با نمایشگر و باتری غول‌پیکر رونمایی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow