گوگل در حال توسعه دانلود منیجر جدیدی برای پلی استور است

گوگل به‌زودی ابزار دانلود منیجر جدیدی برای مدیریت دانلودها در پلی استور ارائه می‌کند تا کاربران بتوانند دانلودهای خود را به‌راحتی کنترل کنند. به‌گزارش تک‌ناک، گوگل در‌ادامه توسعه ویژگی‌های جدید برای پلی استور، اکنون روی قابلیت جدیدی به نام دانلود منیجر کار می‌کند. جدیدترین APK Teardown نسخه 42.9.16-3 اپلیکیشن پلی استور نشان می‌دهد که رشته‌های […] نوشته گوگل در حال توسعه دانلود منیجر جدیدی برای پلی استور است اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۳۰ مهر , ۱۴۰۳ - 22:00
 0  2
گوگل در حال توسعه دانلود منیجر جدیدی برای پلی استور است

گوگل به‌زودی ابزار دانلود منیجر جدیدی برای مدیریت دانلودها در پلی استور ارائه می‌کند تا کاربران بتوانند دانلودهای خود را به‌راحتی کنترل کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، گوگل در‌ادامه توسعه ویژگی‌های جدید برای پلی استور، اکنون روی قابلیت جدیدی به نام دانلود منیجر کار می‌کند. جدیدترین APK Teardown نسخه 42.9.16-3 اپلیکیشن پلی استور نشان می‌دهد که رشته‌های جدیدی به این برنامه اضافه شده‌اند که به دانلود منیجر اشاره می‌کنند. این رشته‌ها اطلاعات چندانی درباره عملکرد دقیق این قابلیت ارائه نمی‌دهند. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که وظیفه آن سازمان‌دهی اپلیکیشن‌ها است.

یکی از مشکلاتی که کاربران با آن مواجه هستند، یادآوری اپلیکیشن‌هایی است که به‌تازگی نصب کرده‌اند. Download Manager احتمالاً می‌تواند این مشکل را حل و دسترسی به اپلیکیشن‌های تازه‌نصب‌شده را آسان‌تر کند.

گوگل به زودی ابزاری جدید برای مدیریت دانلودها در پلی استور ارائه می‌کند

اندروید اتوریتی با بررسی و فعال‌سازی این قابلیت توانسته است به ما دیدگاهی کلی از ظاهر و عملکرد احتمالی این دانلود منیجر ارائه دهد. در این ابزار جدید، فهرستی از اپلیکیشن‌های در حال دانلود و اپلیکیشن‌های تازه‌نصب‌شده‌، ولی هنوز باز‌نشده‌ نمایش داده می‌شود.

بااین‌حال، ویژگی‌های مهم و موردانتظاری مانند قابلیت متوقف‌کردن و ادامه دانلودها در نسخه فعلی دانلود منیجر پلی استور وجود ندارد. با‌توجه‌به افزایش حجم اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها و محدودیت‌های برنامه‌های داده موبایل، این ویژگی می‌توانست بسیار کاربردی و مفید باشد.

به‌نقل از نئووین، گفتنی است که این قابلیت هنوز در پلی استور به‌صورت عمومی فعال نشده است و گوگل تاکنون اظهار‌نظری درباره آن نکرده است. بنابراین، مشخص نیست که این ویژگی در آینده به‌صورت رسمی برای کاربران منتشر خواهد شد یا خیر.

در‌صورتی‌که این ویژگی فعال شود، هنگامی‌که کاربر هر اپلیکیشنی را از دانلود منیجر باز کند، فهرست ناپدید می‌شود. علاوه‌براین، گوگل قصد دارد آیکونی جدید در گوشه بالا سمت راست (قبل از آیکون منو سه نقطه‌ای) اضافه کند که نشان‌دهنده Badge خواهد بود. این نماد تعداد اپلیکیشن‌ها و بازی‌های تازه‌دانلود‌شده‌ را نمایش می‌دهد. درحال‌حاضر، کاربران باید منتظر بمانند تا ببینند آیا گوگل این ویژگی را در نسخه‌های بعدی پلی استور فعال خواهد کرد یا خیر.

نوشته گوگل در حال توسعه دانلود منیجر جدیدی برای پلی استور است اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow