گوگل فوتوز با پخش‌کننده ویدئو جدید و طراحی بهبود‌یافته به‌روزرسانی می‌شود

گوگل در حال کار روی به‌روزرسانی جدیدی برای گوگل فوتوز است که شامل پخش‌کننده ویدئو بهبودیافته با طراحی و ویژگی‌های جدید خواهد بود. به‌گزارش تک‌ناک، شرکت گوگل در حال توسعه چندین ویژگی جدید برای اپلیکیشن گوگل فوتوز است که به‌نظر می‌رسد تجربه کاربری آن را ارتقای چشمگیری خواهد داد. یکی از این تغییرات، اضافه‌شدن پخش‌کننده […] نوشته گوگل فوتوز با پخش‌کننده ویدئو جدید و طراحی بهبود‌یافته به‌روزرسانی می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۷ مهر , ۱۴۰۳ - 02:00
 0  2
گوگل فوتوز با پخش‌کننده ویدئو جدید و طراحی بهبود‌یافته به‌روزرسانی می‌شود

گوگل در حال کار روی به‌روزرسانی جدیدی برای گوگل فوتوز است که شامل پخش‌کننده ویدئو بهبودیافته با طراحی و ویژگی‌های جدید خواهد بود.

به‌گزارش تک‌ناک، شرکت گوگل در حال توسعه چندین ویژگی جدید برای اپلیکیشن گوگل فوتوز است که به‌نظر می‌رسد تجربه کاربری آن را ارتقای چشمگیری خواهد داد. یکی از این تغییرات، اضافه‌شدن پخش‌کننده ویدئو با طراحی بهبود‌یافته و بازخورد لمسی است. این پخش‌کننده ویدئو جدید قرار است در نسخه v7.4 اپلیکیشن گوگل فوتوز ارائه شود.

ویژگی‌های جدید پخش‌کننده ویدئو گوگل فوتوز


پخش‌کننده ویدئو جدید گوگل فوتوز با طراحی و کنترل‌های جدیدی همراه خواهد بود. به‌گفته منابع موثق، این پخش‌کننده بهبودهای زیادی در رابط کاربری به خود خواهد دید. علاوه‌بر ظاهر شکیل‌تر، دکمه‌های اختصاصی برای تنظیم صدا و توقف و تکرار ویدئو در آن گنجانده شده است. در نسخه فعلی دکمه توقف در مرکز ویدئو و دکمه‌های صدا در سمت راست قرار دارند. بااین‌حال در نسخه جدید، تمامی این کنترل‌ها به زیر ویدئو منتقل شده‌اند. همچنین، دکمه تکرار (loop) برای نخستین بار به این پخش‌کننده اضافه شده است.

گوگل در حال کار روی به‌روزرسانی جدیدی برای گوگل فوتوز است

تغییرات در نوار جست‌وجوی ویدئو


یکی دیگر از تغییرات مهم این نسخه، بازطراحی نوار جست‌وجو (seek bar) است. در پخش‌کننده قدیمی، نوار جست‌وجو به‌صورت خط پیوسته نمایش داده می‌شد؛ اما در نسخه جدید این نوار به‌صورت نقطه‌ای طراحی شده است. این تغییر باعث می‌شود تا کاربران بتوانند با دقت بیشتری به بخش‌های مختلف ویدئو دسترسی پیدا و هنگام پیمایش در ویدئو، بازخورد لمسی مناسبی نیز دریافت کنند.

قابلیت‌های دیگر


علاوه‌بر تغییرات در پخش‌کننده ویدئو گوگل فوتوز، دیگر ویژگی آزمایش‌شده امکان جلو و عقب بردن ویدئو با دو بار ضربه‌زدن روی صفحه است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا با دو بار ضربه‌زدن روی سمت چپ یا راست ویدئو، آن را به‌ترتیب ۵ ثانیه جلو یا عقب ببرند. این تغییر کوچک، اما کاربردی تجربه مشاهده ویدئوها را بهبود می‌بخشد.

ویژگی‌های جدید در دست توسعه


در‌کنار این تغییرات، گوگل در حال کار روی چندین ویژگی جدید دیگر برای اپلیکیشن گوگل فوتوز است. از‌جمله ویژگی‌های مهم قابلیت بررسی تصاویر برای تشخیص تولید آن‌ها با هوش مصنوعی (AI) است. این قابلیت به کاربران کمک می‌کند تا با استفاده از اطلاعاتی که در بخش جزئیات تصویر نمایش داده می‌شود، متوجه شوند که تصویر با AI تولید شده یا نه.

همچنین، ویژگی Memory در گوگل فوتوز که درحال‌حاضر تنها اسلایدشوهایی از عکس‌ها و ویدئوها به‌همراه موسیقی پس‌زمینه ارائه می‌دهد، قرار است به‌زودی با افزودن قابلیت روایت (Narration) ارتقا یابد. این ویژگی به‌کمک Gemini AI، ویدئوهای تولید‌شده را با روایت همراه خواهد کرد و به خاطرات دیجیتال کاربران توضیحات بیشتری می‌دهد.

زمان انتشار پخش‌کننده ویدئو جدید گوگل فوتوز


پخش‌کننده ویدئو جدید همچنان در جدیدترین نسخه گوگل فوتوز در حال آزمایش است؛ اما هنوز به‌صورت عمومی در‌دسترس کاربران قرار نگرفته است. حتی کاربران آزمایشی نیز تا‌به‌امروز به این قابلیت جدید دسترسی نداشته‌اند. با‌این‌حال، گزارش‌ها حاکی از آن است که کاربران می‌توانند در به‌روزرسانی‌های آینده، انتظار داشته باشند که این پخش‌کننده ویدئو به‌همراه سایر ویژگی‌های در حال توسعه منتشر شود.

نوشته گوگل فوتوز با پخش‌کننده ویدئو جدید و طراحی بهبود‌یافته به‌روزرسانی می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow