گوگل پیکسل واچ 3 با بهبودهایی چشمگیر در راه است

اخیراً اطلاعات جدیدی درباره نسل سوم ساعت هوشمند گوگل، موسوم به پیکسل واچ 3، منتشر شده است که شامل جزئیات بیشتر درباره حاشیه‌های باریک‌تر نمایشگر، ویژگی‌های جدید برای اپلیکیشن‌های گوگل و موارد دیگر می‌شود. تصاویر تبلیغاتی جدیدی که توسط خبرگزاری Android Headlines منتشر شده است، اطلاعات زیادی درباره ویژگی‌های جدید تناسب اندام در پیکسل واچ […]

۱۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 11:59
 0  4
گوگل پیکسل واچ 3 با بهبودهایی چشمگیر در راه است

اخیراً اطلاعات جدیدی درباره نسل سوم ساعت هوشمند گوگل، موسوم به پیکسل واچ 3، منتشر شده است که شامل جزئیات بیشتر درباره حاشیه‌های باریک‌تر نمایشگر، ویژگی‌های جدید برای اپلیکیشن‌های گوگل و موارد دیگر می‌شود. تصاویر تبلیغاتی جدیدی که توسط خبرگزاری Android Headlines منتشر شده است، اطلاعات زیادی درباره ویژگی‌های جدید تناسب اندام در پیکسل واچ 3 و همچنین برخی اطلاعات بیشتر درباره مشخصات و بهبودهای نرم افزاری ارائه می‌دهد. با دیجی رو همراه باشید.

ابتدا به مرور برخی ویژگی‌های سخت افزاری پیکسل واچ 3 می‌پردازیم. این تصاویر دید بسیار خوبی نسبت به بهبود حاشیه‌ها در پیکسل واچ 3 ارائه می‌دهند. نسخه 41 میلی متری این ساعت هوشمند که معادل پیکسل واچ 2 فعلی است، ظاهراً به لطف حاشیه‌های باریک‌تر خود، 10 درصد صفحه نمایش بزرگ‌تری دارد، در حالی که نسخه 45 میلی متری به دلیل اندازه بزرگ و حاشیه‌های باریک، 40 درصد فضای نمایشگر بیشتری دارد. صفحه‌های ساعت نشان داده شده واقعاً نشان می‌دهند که حاشیه‌ها بسیار باریک‌تر از قبل هستند و به این ترتیب، به نظر می‌رسد گوگل موفق شده به یکی از انتقادهای رایج در دو نسل اول پیکسل واچ پاسخ دهد.

گوگل پیکسل واچ 3

پیکسل واچ 3 همچنین برند نمایشگر اختصاصی گوگل به نام “Actua” را برای اولین بار به ساعت‌های هوشمند این شرکت اضافه کرده و اکنون حداکثر روشنایی نمایشگر به 2000 نیت می‌رسد که نسبت به 1000 نیت پیکسل واچ 2 افزایش قابل توجهی است. گوگل همچنین می‌گوید که نمایشگر پیکسل واچ 3 بسیار پاسخگو است، هر چند که مستقیماً ذکر نکرده منظورش از این بهبود چیست و بر چه اساسی حاصل شده است. البته، در یک توضیح بسیار ریز در پایین یکی از تصاویر گفته شده که “نمایشگر پاسخگو برای همه محتواها در دسترس نیست”، که نشان می‌دهد ممکن است منظور از این بهبود همان نرخ تازه‌سازی بالاتر باشد.

گوگل پیکسل واچ 3

گوگل همچنین برخی به‌روزرسانی‌های نرم افزاری را نیز در پیکسل واچ 3 اضافه کرده است. اپلیکیشن گوگل مپس ظاهراً از نقشه‌های آفلاین پشتیبانی می‌کند و در والت نیز از پشتیبانی از “تراکنش‌های عمومی” و “دسترسی” یاد شده که به کاربران اجازه می‌دهد از ساعت هوشمند خود برای انواع مختلفی از پرداخت‌ها استفاده کنند. اپلیکیشن گوگل هوم نیز در حال اضافه کردن پشتیبانی از یک فید زنده با مکالمه دو طرفه برای دوربین‌های گوگل نست (فقط آن‌هایی که به طور کامل در اپلیکیشن هوم پشتیبانی می‌شوند) است، که ارتقاء بزرگی نسبت به وضعیت فعلی است که فقط می‌توانید پیش‌نمایش‌های کوتاه را در اعلان‌ها مشاهده کنید. اپلیکیشن Pixel Camera روی پیکسل واچ 3 نیز می‌تواند بین حالت‌های عکاسی و فیلمبرداری سوییچ کند.

گوگل پیکسل واچ 3

عمر باتری ظاهراً تغییری نسبت به نسل فعلی نداشته و گوگل دوباره همان ادعای استفاده 24 ساعته (در هنگام فعال بودن نمایشگر همیشه روشن) را مطرح کرده است، اما این شرکت این بار حالت جدیدی به نام “صرفه‌جویی در باتری” را اضافه کرده که ادعا می‌شود با فعال کردن آن می‌توان تا 36 ساعت از پیکسل واچ 3 استفاده کرد. علاوه بر این، سرعت شارژ نیز در مدل 41 میلی متری 20 درصد بیشتر شده است.

پیکسل واچ 3 قرار است در کنار گوشی‌‌های سری پیکسل 9 و سایر دستگاه‌های جدید گوگل در رویدادی در 13 اوت (23 مرداد) عرضه شود. با توجه به اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که پیکسل واچ 3 با بهبودهای قابل توجهی در طراحی، نمایشگر، نرم افزار و عملکرد همراه خواهد بود. این ساعت هوشمند می‌تواند رقیب جدی برای سایر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار باشد. البته باید منتظر ماند تا اطلاعات رسمی درباره این ساعت هوشمند منتشر شود و مشخص شود که آیا این بهبودها در عمل نیز به همان اندازه که در تبلیغات گفته شده است، موثر خواهند بود یا خیر.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow