یوتیوب اتهام پنهان‌کردن دکمه رد‌کردن تبلیغات را رد کرد

یوتیوب در پاسخ به انتقادات کاربران مبنی‌بر پنهان‌سازی عمدی دکمه ردکردن تبلیغات، بیانیه‌ای منتشر و این ادعاها را رد کرده است. به‌گزارش تک‌ناک، یوتیوب به‌تازگی به اتهاماتی که برخی کاربران درباره پنهان‌کردن دکمه رد‌کردن تبلیغات مطرح کرده بودند، واکنش نشان داده است. این پلتفرم محبوب که روزانه میلیاردها نفر در سراسر جهان از آن استفاده […] نوشته یوتیوب اتهام پنهان‌کردن دکمه رد‌کردن تبلیغات را رد کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۹ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
یوتیوب اتهام پنهان‌کردن دکمه رد‌کردن تبلیغات را رد کرد

یوتیوب در پاسخ به انتقادات کاربران مبنی‌بر پنهان‌سازی عمدی دکمه ردکردن تبلیغات، بیانیه‌ای منتشر و این ادعاها را رد کرده است.

به‌گزارش تک‌ناک، یوتیوب به‌تازگی به اتهاماتی که برخی کاربران درباره پنهان‌کردن دکمه رد‌کردن تبلیغات مطرح کرده بودند، واکنش نشان داده است. این پلتفرم محبوب که روزانه میلیاردها نفر در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند، متهم شده بود که عمداً این دکمه را پنهان می‌کند تا کاربران مجبور شوند تبلیغات را به‌طور کامل تماشا کنند.

در روزهای اخیر، تعدادی از کاربران گزارش داده بودند که هنگام تماشای ویدئوها، دکمه رد‌کردن تبلیغ با مستطیل‌های سیاه مسدود و دسترسی به آن غیرممکن شده است. این موضوع باعث نگرانی بسیاری از کاربران شده و انتقاداتی را علیه یوتیوب برانگیخته است.

به‌نقل از نئووین، یوتیوب در پاسخ به این اتهامات بیانیه‌ای رسمی برای رسانه ورج ارسال کرده است. در این بیانیه، سخن‌گوی یوتیوب، Oluwa Falodun، اتهامات مربوط به پنهان‌کردن دکمه ردکردن تبلیغ را به‌طور کامل رد و اعلام کرد:

یوتیوب دکمه رد‌کردن تبلیغ را حذف نکرده است و مانند همیشه این دکمه پس از گذشت ۵ ثانیه از شروع تبلیغ ظاهر می‌شود.

Falodun افزود که یوتیوب در حال اعمال تغییراتی در نحوه نمایش تبلیغات است تا تجربه کاربری بهتری برای بینندگان فراهم شود. وی توضیح داد:

در حال کاهش برخی از عناصر در پلیر تبلیغات هستیم تا بینندگان بتوانند با تبلیغات تعامل بیشتری برقرار و آن‌ها را تماشا کنند.

پنهان کردن دکمه رد کردن تبلیغات در یوتیوب

سخن‌گوی یوتیوب همچنین اشاره کرد که کاربران دسکتاپ و موبایل ممکن است شاهد تغییراتی در تایمر شمارش معکوس برای رد‌کردن تبلیغات باشند. این تایمر ممکن است به‌صورت نوار پیشرفت در پایین صفحه ظاهر شود؛ اما همچنان گزینه رد‌کردن تبلیغ پس از ۵ ثانیه در‌دسترس خواهد بود.

با وجود افزایش تعداد تبلیغات در ویدئوهای یوتیوب، حتی هنگام توقف ویدئو این پلتفرم همچنان به مبارزه با نرم‌افزارهای مسدودکننده تبلیغ ادامه می‌دهد. یوتیوب تمایل دارد تا کاربران تبلیغات را مشاهده کنند؛ اما فعلاً برنامه‌ای برای حذف کامل دکمه رد‌کردن تبلیغات ندارد.

برای کاربرانی که از تماشای تبلیغات متعدد خسته شده‌اند، یوتیوب همچنان گزینه اشتراک پریمیوم را ارائه می‌دهد که به آن‌ها امکان می‌دهد تا بدون نمایش تبلیغات از محتوای ویدئویی لذت ببرند. بااین‌همه، افزایش اخیر قیمت‌های این سرویس باعث شده است تا بسیاری از کاربران عادی برای دریافت این اشتراک دچار تردید شوند.

با‌توجه‌به این تغییرات و شکایات کاربران، به‌نظر می‌رسد Youtube تلاش می‌کند تا میان نمایش تبلیغات و رضایت کاربران تعادلی برقرار کند. با‌این‌حال، واکنش‌ها و تغییرات آتی این پلتفرم در این زمینه همچنان درخورتوجه خواهد بود.

نوشته یوتیوب اتهام پنهان‌کردن دکمه رد‌کردن تبلیغات را رد کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow