یوتیوب با کمک هوش مصنوعی به‌دنبال بازیابی راحت‌تر کانال‌های هک‌شده است

یوتیوب با رونمایی دستیار هوش مصنوعی جدیدش، به‌ سازندگان محتوا کمک می‌کند تا کانال‌های هک‌شده‌ی خود را بازیابی کنند. به‌گزارش تک‌ناک، یوتیوب با هدف کمک به بازیابی کانال‌های هک‌شده قابلیت هوش مصنوعی جدیدی معرفی کرده است. این چت‌بات که در صفحه‌ی پشتیبانی گوگل به‌عنوان «ابزار عیب‌یابی» (Troubleshooting Tool) توصیف شده است، از‌طریق مرکز راهنمایی یوتیوب... نوشته یوتیوب با کمک هوش مصنوعی به‌دنبال بازیابی راحت‌تر کانال‌های هک‌شده است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
یوتیوب با کمک هوش مصنوعی به‌دنبال بازیابی راحت‌تر کانال‌های هک‌شده است

یوتیوب با رونمایی دستیار هوش مصنوعی جدیدش، به‌ سازندگان محتوا کمک می‌کند تا کانال‌های هک‌شده‌ی خود را بازیابی کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، یوتیوب با هدف کمک به بازیابی کانال‌های هک‌شده قابلیت هوش مصنوعی جدیدی معرفی کرده است. این چت‌بات که در صفحه‌ی پشتیبانی گوگل به‌عنوان «ابزار عیب‌یابی» (Troubleshooting Tool) توصیف شده است، از‌طریق مرکز راهنمایی یوتیوب دردسترس است.

ابزار یادشده با طرح سؤالاتی از سازندگان محتوا در روند ایمن‌سازی حساب‌های هک‌شده و بازگرداندن هرگونه تغییری که در کانال‌های یوتیوبشان ایجاد شده است، آن‌ها را راهنمایی می‌کند.

این دستیار درحال‌حاضر فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند و برخی از امکانات عیب‌یابی آن، تنها در‌اختیار گروه محدودی از سازندگان قرار دارد. گوگل قصد دارد در آینده‌ی نزدیک، این ویژگی را برای همه‌ی سازندگان یوتیوب در‌دسترس قرار دهد.

یوتیوب با رونمایی از یک دستیار هوش مصنوعی جدید، به کمک سازندگان محتوا آمده است

ورج می‌نویسد که این دستیار هوش مصنوعی ابزار پشتیبانی استانداردی به‌شمار می‌رود و تاکنون رفتار غیرمنتظره‌ای از هوش مصنوعی مولد در آن مشاهده نشده است. همچنین، به‌نظر می‌رسد تدابیر امنیتی لازم در آن لحاظ شده است. بااین‌حال، این ابزار نتوانسته یکی از دغدغه‌های اصلی سازندگان محتوا، یعنی فقدان دسترسی آسان به پشتیبانی مستقیم یوتیوب را برطرف کند.

درحال‌حاضر، تنها سازندگان بزرگ محتوا امکان برقراری ارتباط مستقیم با نمایندگان یوتیوب را دارند. سایر سازندگان مجبورند مشکلات خود را ازطریق صفحات راهنما یا پاسخ‌های خودکار سیستم پشتیبانی حل کنند.

اضافه‌شدن دستیار هوش مصنوعی به‌جای بهبود ارتباط با کاربران، ممکن است ناامیدی سازندگان محتوا را بیشتر کند؛ به‌ویژه زمانی‌که سازندگان بزرگی مانند Linus Tech Tips نیز قربانی حملات سایبری شده‌اند و سازندگان کوچک‌تر مجبورند مدت‌ها برای حل مشکلاتشان منتظر بمانند.

نوشته یوتیوب با کمک هوش مصنوعی به‌دنبال بازیابی راحت‌تر کانال‌های هک‌شده است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow