۹۵ درصد نقدهای ثبت شده بازسازی Silent Hill 2 در استیم مثبت بودند

طی ۱۲ ساعت پس از انتشار بازسازی بازی Silent Hill 2، امتیازات ثبت‌شده آن در استیم، ۹۵ درصد مثبت بودند و امتیاز «بسیار مثبت» (Overwhelmingly Positive) را به دست آورد. به گزارش تک‌ناک، بازسازی Silent Hill 2 به نظر می‌رسد همان کاری باشد که کونامی به دنبال آن بود. همکاری این شرکت با Bloober Team […] نوشته ۹۵ درصد نقدهای ثبت شده بازسازی Silent Hill 2 در استیم مثبت بودند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۶ مهر , ۱۴۰۳ - 18:00
 0  4
۹۵ درصد نقدهای ثبت شده بازسازی Silent Hill 2 در استیم مثبت بودند

طی ۱۲ ساعت پس از انتشار بازسازی بازی Silent Hill 2، امتیازات ثبت‌شده آن در استیم، ۹۵ درصد مثبت بودند و امتیاز «بسیار مثبت» (Overwhelmingly Positive) را به دست آورد.

به گزارش تک‌ناک، بازسازی Silent Hill 2 به نظر می‌رسد همان کاری باشد که کونامی به دنبال آن بود. همکاری این شرکت با Bloober Team نتایج بسیار مثبتی به همراه داشته و نقدهای اخیر موج هایپ بسیاری را برای این عنوان ایجاد کرده‌ است.

به نقل از tech4gamers، در حالی که منتقدان از تجربه خود با این بازی کلاسیک ترسناک لذت برده‌اند، به نظر می‌رسد که هواداران نیز به همان اندازه تحت تأثیر قرار گرفته‌اند.

این بازسازی در طی ۱۲ ساعت پس از انتشار، بیش از ۱۶۰۰ نقد در Steam جمع‌آوری کرده است، که بیشتر آنها به شدت مثبت بوده‌اند.

پس از انتشار تریلرها و تصاویر اولیه، به نظر می‌رسید که Silent Hill 2 Remake با استقبال ضعیفی مواجه شود، اما Bloober Team موفق شد تمام منتقدان را غافلگیر کند.

در حال حاضر، این بازی با عنوان Overwhelmingly Positive به یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های Steam در ماه اکتبر تبدیل شده و در میان چهار بازی پرفروش پلتفرم قرار دارد، که نشان از محبوبیت بالای آن است.

95 درصد نقدهای ثبت شده بازسازی Silent Hill 2 در استیم مثبت هستند

نکته مهم درباره بازی این است که اکنون در دوره دسترسی زودهنگام (Early Access) قرار دارد و تنها خریداران نسخه Digital Deluxe قادر به ارسال نقدها هستند.

این تعداد نقد و امتیاز در همین مرحله اولیه بسیار چشمگیر است و نشان‌دهنده یک بازسازی باکیفیت و موفق می‌باشد.

بازیکنان از تیم Bloober به دلیل توجه به جامعه هواداران و ارائه بازسازی‌ که به معنای واقعی کلمه وفادار و بازآفرینی اصیل یکی از بهترین بازی‌های تاریخ است، قدردانی کرده‌اند.

برخی از بازیکنان به بهینه‌سازی خوب بازی اشاره، در حالی که برخی دیگر از موسیقی متن آن ستایش کرده‌اند.

به طور خلاصه، Bloober Team موفق شده است تا مخاطبان استیم را به شدت تحت تأثیر قرار دهد. هرچند این بازسازی بی‌نقص نیست، اما به خوبی توانسته جان تازه‌ای به سری Silent Hill ببخشد.

این استقبال نشان می‌دهد که Silent Hill 2 Remake چندان از بازسازی‌های برتر Capcom مانند Resident Evil 4 عقب نیست، چرا که بسیاری از هواداران نیز به همان اندازه مجذوب آخرین اثر کونامی شده‌اند.

نوشته ۹۵ درصد نقدهای ثبت شده بازسازی Silent Hill 2 در استیم مثبت بودند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow