آغاز انتشار به‌روزرسانی پایدار One UI 6 Watch برای ساعت‌های گلکسی واچ ۶ و واچ ۶ کلاسیک

کاربران ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۶ و واچ ۶ کلاسیک حالا می‌توانند سیستم‌عامل One UI 6 Watch سامسونگ را روی ساعت‌های خود نصب کنند. به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ پس از چندین مرحله به‌روزرسانی بتا، نسخه پایدار One UI 6 Watch را برای ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۶ و واچ ۶ کلاسیک عرضه کرد. این نسخه امسال […] نوشته آغاز انتشار به‌روزرسانی پایدار One UI 6 Watch برای ساعت‌های گلکسی واچ ۶ و واچ ۶ کلاسیک اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۴ آبان , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  5
آغاز انتشار به‌روزرسانی پایدار One UI 6 Watch برای ساعت‌های گلکسی واچ ۶ و واچ ۶ کلاسیک

کاربران ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۶ و واچ ۶ کلاسیک حالا می‌توانند سیستم‌عامل One UI 6 Watch سامسونگ را روی ساعت‌های خود نصب کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ پس از چندین مرحله به‌روزرسانی بتا، نسخه پایدار One UI 6 Watch را برای ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۶ و واچ ۶ کلاسیک عرضه کرد. این نسخه امسال با معرفی مدل‌های گلکسی واچ ۷ و واچ ۷ کلاسیک منتشر شد و به‌زودی به‌دست کاربران بیشتری از گلکسی واچ ۶ و واچ ۶ کلاسیک خواهد رسید.

به‌نقل از نئووین، به‌روزرسانی One UI 6 Watch ویژگی‌ها و بهبودهای متعددی به‌همراه دارد؛ ازجمله پنل سریع بازطراحی‌شده، کارت‌های اعلان بازسازی‌شده، فونت جدید و بهبودهایی در قابلیت‌های Samsung Health با امتیاز انرژی مبتنی‌بر هوش مصنوعی. این نسخه ویژگی‌هایی مانند عملکرد دوگانه پینچ و عملکرد لمسی در حالت AOD را نیز شامل می‌شود. حجم این به‌روزرسانی ۱۳۶/۳۳ مگابایت است و با جدیدترین پچ امنیتی اکتبر ۲۰۲۴ عرضه شده است. درادامه، با جزئیات کامل تغییرات در این به‌روزرسانی آشنا می‌شویم.

سلامتی بهتر با Galaxy AI

امتیاز انرژی جدید در Samsung Health آمادگی جسمی و ذهنی شما را براساس خواب و فعالیت فیزیکی شما نمایش می‌دهد. اگر امتیاز انرژی کم باشد، توصیه به استراحت می‌شود و اگر زیاد باشد، بهترین زمان برای ثبت رکورد شخصی در تمرینات است. Galaxy AI همچنین بینش‌های شخصی‌سازی‌شده و انگیزه‌هایی برای حفظ مسیر صحیح ارائه می‌دهد.

تحلیل خواب دقیق‌تر

Galaxy AI بینش‌های دقیق‌تری از کیفیت خواب کاربران ارائه می‌دهد و گزارش خواب کامل شامل نرخ ضربان قلب، نرخ تنفس و زمان لازم برای به‌خواب‌رفتن پس از دراز‌کشیدن است.

ایجاد برنامه‌های تمرینی سفارشی

کاربران می‌توانند مجموعه‌ای از تمرینات مختلف را برای ایجاد برنامه تمرینی سفارشی ترکیب و اهدافی برای ست‌ها، تکرارها و… را تنظیم کنند.

طبق آخرین گزارشات، کاربران ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۶ و واچ ۶ کلاسیک حالا می‌توانند از آخرین نسخه سیستم‌عامل سامسونگ برای ساعت‌های هوشمند خود لذت ببرند.

پینچ دوگانه

کاربران می‌توانند با دو بار پینچ کردن انگشت شست و انگشت اشاره، تماس‌ها را پاسخ دهند، آلارم‌ها را خاموش کنند، اعلان‌ها را مرور کنند، موسیقی را کنترل کنند و عکس بگیرند.

اسکرول افقی سریع‌تر

با کشیدن صفحه به چپ یا راست می‌توان به‌سرعت اعلان‌ها یا کاشی‌ها را مرور کرد.

مشاهده فعالیت‌های جاری

با ضربه‌زدن به پایین صفحه ساعت، فهرست فعالیت‌های جاری مانند تماس‌های تلفنی و تمرین‌ها یا موسیقی در حال پخش نمایش داده می‌شود و کاربران می‌توانند به‌راحتی بین آن‌ها جابه‌جا شوند.

استفاده از حرکات Universal

این حرکات به کاربر اجازه می‌دهند تا در شرایطی که به اقدام سریع نیاز دارند، به‌طور خودکار به گزینه‌های مدنظر دسترسی پیدا کنند. همچنین، می‌توانند بدون لمس صفحه و با حرکت‌دادن مچ دست به عقب و جلو به صفحه قبلی بازگردند.

کنترل دقیق‌تر اعلان‌ها

کاربران بدون نیاز به باز‌کردن برنامه Galaxy Wearable روی گوشی می‌توانند انتخاب کنند که کدام برنامه‌ها به ارسال اعلان‌ها به ساعت مجاز هستند.

کنترل‌های خودکار با استفاده از حالت‌ها

حالت‌ها می‌توانند به‌طور خودکار تنظیماتی مانند حالت عدم مزاحمت، نمایش همیشه‌روشن، بیدار‌کردن با بلند‌کردن مچ، لمس صفحه برای بیدار‌کردن، حالت صدا و هشدارهای قطع اتصال را کنترل کنند.

دسترسی به ایموجی‌های مورد علاقه

کاربران می‌توانند ایموجی‌های دلخواه خود را به‌عنوان پاسخ سریع ذخیره کنند.

ذخیره تصاویر پیوست‌شده

کاربران اکنون می‌توانند تصاویر پیوست‌شده به پیام‌ها را ذخیره و در گالری ساعت مشاهده کنند و به‌اشتراک بگذارند یا برای ایجاد صفحه ساعت منحصر‌به‌فرد استفاده کنند.

بهبودهای بیشتر

فونت پیش‌فرض جدیدی با طراحی مدرن و شیک به One UI 6 Watch اضافه شده است. همچنین، گزینه‌های صرفه‌جویی در مصرف باتری پیشرفته‌تر شده و در حالت Power saving می‌توان ویژگی‌های سلامتی را محدود کرد. در این به‌روزرسانی امکان اتصال خودکار به دستگاه‌های صوتی بلوتوث هنگام پخش موسیقی از ساعت نیز وجود دارد و اگر دستگاه صوتی موجود نباشد، پخش موسیقی از بلندگوی ساعت انجام می‌شود.

نوشته آغاز انتشار به‌روزرسانی پایدار One UI 6 Watch برای ساعت‌های گلکسی واچ ۶ و واچ ۶ کلاسیک اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow