آیا امنیت اطلاعات در T-Mobile به خطر افتاده است؟

مشتریان T-Mobile اخیرا لینک‌های مشکوکی از طریق کانال‌های رسمی پشتیبانی دریافت کرده‌اند که نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است. با این حال، این لینک‌ها معتبر هستند اما ظاهر و منشأ آن‌ها سوال‌برانگیز است. تحقیقات نشان می‌دهد که تیم‌های پشتیبانی T-Mobile، به ویژه T-Force، تیم پشتیبانی رسانه‌های اجتماعی، اکنون از یک سرویس شخص ثالث به نام Khoros […] منبع خبر آیا امنیت اطلاعات در T-Mobile به خطر افتاده است؟ پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۲۹ مرداد , ۱۴۰۳ - 18:59
 0  3
آیا امنیت اطلاعات در T-Mobile به خطر افتاده است؟

مشتریان T-Mobile اخیرا لینک‌های مشکوکی از طریق کانال‌های رسمی پشتیبانی دریافت کرده‌اند که نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است. با این حال، این لینک‌ها معتبر هستند اما ظاهر و منشأ آن‌ها سوال‌برانگیز است.

تحقیقات نشان می‌دهد که تیم‌های پشتیبانی T-Mobile، به ویژه T-Force، تیم پشتیبانی رسانه‌های اجتماعی، اکنون از یک سرویس شخص ثالث به نام Khoros برای میزبانی فرم‌های امنیتی مشتریان استفاده می‌کنند. لینک‌های این فرم‌ها به دلیل نام دامنه ناآشنا مشکوک به نظر می‌رسند. به عنوان مثال، یک مشتری به فرم ارتقاء گوشی هدایت شده که در نگاه اول لینک آن مشکوک به نظر می‌رسد.

به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه فناوری تکنا، کارمندان T-Mobile تأیید کرده‌اند که این لینک‌ها معتبر هستند و بخشی از یک فرآیند جدید برای مدیریت امن‌تر اطلاعات حساس هستند. قبلا، T-Mobile فرم‌های مشابه را در سرورهای خود با استفاده از دامنه T-Mobile میزبانی می‌کرد. انتقال به یک پلتفرم خارجی، به ویژه پلتفرمی که برای اکثر مشتریان ناآشنا است، به طور قابل درکی باعث سردرگمی و نگرانی شده است.

شرکت Khoros که میزبان فرم‌ها است، خود را به عنوان شرکتی معرفی می‌کند که از هوش مصنوعی و اتوماسیون برای تجزیه و تحلیل داده‌ها استفاده می‌کند. اگرچه این ممکن است یک رویه استاندارد برای بسیاری از شرکت‌های مبتنی بر داده باشد، اما نمی‌توانیم خطرات احتمالی مرتبط با اشتراک‌گذاری اطلاعات حساس با پلتفرم‌های شخص ثالث را نادیده بگیریم.

اگرچه این لینک‌ها در این مورد معتبر هستند، اما مشتریان همیشه باید هنگام کلیک روی لینک‌ها، حتی اگر به نظر می‌رسد از یک منبع معتبر آمده‌اند، احتیاط کنند. در صورت تردید، همیشه بهتر است مستقیماً با شرکت از طریق کانال‌های رسمی تماس بگیرید تا اعتبار هرگونه ارتباط را تأیید کنید.

برای مشاهده دیگر تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.

منبع خبر آیا امنیت اطلاعات در T-Mobile به خطر افتاده است؟ پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow